Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko botoxilla saada tummat silmänaluset pois?

Vierailija
26.08.2016 |

Voiko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, olen kysynyt plastiikkakirurgilta. Botoxia käytetään ryppyjen siloittamiseen, liikahikoiluun, lihasrentouttajaksi niskakipuihin. Olen laittanut botoxia silmäkulman ryppyihin, toimii hyvin. Silmäpussien alle olen kerran kokeillut "kohottaja-ainetta" Restylanea, (käyn aina plastiikkakirurgilla), jota käytetään mm. Huulien täytteeksi ja nenän juonteisiin. Ei toiminut silmäpusseihin eikä muuttanut pussien väriä vaaleammaksi. Käytän tummiin silmäpusseihin Joe Blascon tuotteita valovärejä.

Vierailija
2/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco täälläkin käytössä. Ärsyttää tämä väsynyt ilme.

Jostain olen lukenut vuosia sitten, että jos silmä on rakenteellisesti kuopalla ja siksi tummat silmänaluset, voisi ihon alle ruiskuttaa paikallisesti rasvaa. Mitenköhän se pysyisi paikoillaan?

Vierailija
4/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi! Tietääkö kukaan, mikä operaatio auttaisi tummiin silmänaluksiin? Käytän myös Joe Blascoa, mutta ei mene tummat silmänaluset piiloon kuin osittain. Ja vaikka puuteroinkin, niin ripsiväri valuu sitten helposti kun silmänaluset ovat kosteat liiasta meikistä.. Ap

Vierailija
5/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä pitäisi ammattilaisen kanssa puhua yksilökohtaisesti, kun syy voi olla ihon värissä tai sitten että rakenteellista syistä syntyy kuoppa ja varjo silmän alle. Itselläni on syntymästä asti silmien alla ollut pienet silmäpussit, haluaisin itsekin ne korjauttaa. Olen ollut siinä käsityksessä että jonkinlainen leikkaus pitäisi tehdä.