Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toivoton ihastuminen

Vierailija
26.08.2016 |

Mitähän pitäisi tehdä, kun on epätoivoisen ihastunut ihmiseen jota ei koskaan tule saamaan. Onko parempi yrittää tukahduttaa tunteensa, vai jatkaa haaveilua ja toivoa että tilanne korjautuu itsestään ajan kanssa? Romanttisessa itsesäälissä rypeminen on raskasta pidemmän päälle, kun toinen pyörii jatkuvasti mielessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tule koskaan saamaan tätä ihastustasi? Mikä estää?  

Vierailija
2/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet, joita yrität tukahduttaa, vahvistuvat ja patoutuvat. Se ei ole ratkaisu.

Koeta nähdä tämä henkilö ilman ruusunpunaisia laseja. Jos se ei onnistu, mene vaikka mustikkaan, keksi muuta tekemistä, ja välttele jos voit. Jos olet taiteellisesti lahjakas, tai nämä ovat sinulle luontaisia aktiviteetteja muuten, pura tunteitasi kirjoittamalla, maalaamalla jne. Monet maailman taiteen mestariteokset ovat syntyneet täyttymättömästä rakkaudesta.

Joskus auttaa myös tunteiden tunnustaminen ko. henkilölle. Minä tein kerran niin, ja mies, vaikka oli itse jahdannut minua ja vietellyt, kohteli niin julmasti ja ilkeästi, että rakkauteni loppui siihen. Hän ei ollut se mies, joksi olin häntä kuvitellut, ja olisin ollut hyvin onneton hänen kanssaan.

Laastarisuhde on myös yksi vaihtoehto. Miehiä on kuin meren mutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ainakin vältellä parhaasi mukaan, se että toista näkee, pitää tunnetta vain yllä.

Eipä näihin toivottomiin tunteisiin auta kuin aika, ehkä. Täytyy vain tehdä luopumisen surutyötä ja tietoisesti ajatella,että tunteesta täytyy luopua. Voimia.

Vierailija
4/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä ainakin vältellä parhaasi mukaan, se että toista näkee, pitää tunnetta vain yllä.

Eipä näihin toivottomiin tunteisiin auta kuin aika, ehkä. Täytyy vain tehdä luopumisen surutyötä ja tietoisesti ajatella,että tunteesta täytyy luopua. Voimia.

Eipä tunnu auttavan aika meikäläisen tapauksessa, vaikka en ole ihastustani kohta vuoteen nähnyt, niin pyörii mielessä AIVAN koko ajan. Ottaisin yhteyttä, jos tietäisin miten. Mutta kun tiedossa on ainoastaan miehen etunimi, niin sillä ei kovin pitkälle päästä. Tämä on tosi kuluttavaa, ja v"#¤ttaa että kaltaiseni älykäs nainen on hurahtanut näin pahasti lähes tuntemattomaan tyyppiin. Rakentelen pilvilinnoja päässäni, vaikka tiedän että tästä ei koskaan tule mitään, heppu on varmasti unohtanut mun olemassaoloni, ja todennäköisesti sillä on nainen tai useampia, koska on sellainen helmi:(

Vierailija
5/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää. Mulla on pari ihastusta takana joiden kanssa olisi luultavasti tullut jotain, jos olisin ollut rohkeampi. Melkein joka päivä mietin näitä menetettyjä tilaisuuksia. Se helpotti kun olen somen avulla saanut tietää kummankin elävän nykyään onnellista perhe-elämää. Olen onnellinen heidän puolestaan. Jos en tietäisi siitä, miettisin varmaan kuten sinäkin. Eli yritä saada se itsellesi ja jos et onnistu, voit lohduttautua ajattelemalla että varmaan se on ainakin onnellinen.

Vierailija
6/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastumiset ovat pohjimmiltaan toivottomia. Ei niistä ikinä oikein mitään tule, ei vaikka hääkellot soisi ja kansa karkeloisi.

Vierailija
7/7 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin myönnät sen faktan; et ole ihastunut itse mieheen vaan pelkkiin mielikuviin hänestä. Hän luultavasti tulisi pettämään ne kaikki, ei sen enempää. Toiseksi, annat itse liikaa tilaa näille tunteillesi selkeästi, lopeta se ihan tietoisesti. Aina kun hän tulee mieleen et rupea rypemään niissä ajatuksissa vaan ohjaat itse ajatuksesi ihan muualle, sinä sen päätät mitä siellä mielessäsi pyörii milloinkin olet vain halunnut tähän asti rypeä toivottoman ihastuksen vaaleanpunaisilla laseilla kuvitellun kiihkon pyörteissä. Todellisuudella ei toivottoman ihastuksen kanssa ole tekemistä.