Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta kituisit vähä seksisessä avioliitossa?

Vierailija
26.08.2016 |

Jossa seksiä siis 1-2 kertaa kuukaudessa. Ja tietysti on lapsia jotka jäisivät erossa isälleen koska hänellä paremmat tulot, isompi asunto, ystävät ja koulut täällä. Eroaisitko?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut aina näin vähän? Miehen puolelta siis? Enemmänkin minä miettisin miksei halua mies useammin. Näkeekö hän sinua enää naisena vai vain pelkästään lastensa äitinä. Voikohan miehesi olla kiinnostunut siinä mielessä jostain muusta naisesta? Tuo ei ihan normi käytöstä ole jos ei aina ole ollut näin. Onko teillä enää mitään muuta yhteistä kuin lapset? Odotatko esim. Vkonloppuja että saatte olla enemmän yhdessä-muutenkin kuin makkarissa;) jos henkisellä puolella ei mitään yhteyttä niin jotkut ihmiset kaikkoaa ja se näkyy myös makkarissa. Hoidapa suhdettasi ensin muilla osa alueilla ja sitten katso vaikuttaako muutos myös makkarin puolelle.

Alkuvuosina oli enemmän mutta vuosien saatossa seksi on vähentynyt. Tuskin on muita naisia siihen en usko. Ei taida kovin paljoa mitään muutakaan yhteistä enää olla.

Sitten voit itsekin miettiä haluatko mieheltäsi enää muuta kuin sitä yhtä asiaa. Suhteen eteen pitää joskus nähdä vaivaa, että herätään sieltä arjen keskeltä ja huomataan puoliso uudessa valossa. Kuulostaa nyt siltä että olet luovuttanut jo muissa jutuissa suhteessasi. Sitten mietit kun ei miestä kiinnosta. Haluatko enää edes suhteelta muuta. Miehesi ehkä haluaa ja tämä ongelma suhteessanne on lukkona myös makkarissa.

Kyllä minä rakastan miestäni ja haluan muutakin kuin vain seksiä. Yritän minä keskustella miehen kanssa mutta kun hän on aivan tuppisuu eikä sano mikä on vikana eikä muutenkaan puhu niin ei sellaisia asioita voi yksin ratkaista.

Vierailija
22/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut aina näin vähän? Miehen puolelta siis? Enemmänkin minä miettisin miksei halua mies useammin. Näkeekö hän sinua enää naisena vai vain pelkästään lastensa äitinä. Voikohan miehesi olla kiinnostunut siinä mielessä jostain muusta naisesta? Tuo ei ihan normi käytöstä ole jos ei aina ole ollut näin. Onko teillä enää mitään muuta yhteistä kuin lapset? Odotatko esim. Vkonloppuja että saatte olla enemmän yhdessä-muutenkin kuin makkarissa;) jos henkisellä puolella ei mitään yhteyttä niin jotkut ihmiset kaikkoaa ja se näkyy myös makkarissa. Hoidapa suhdettasi ensin muilla osa alueilla ja sitten katso vaikuttaako muutos myös makkarin puolelle.

Alkuvuosina oli enemmän mutta vuosien saatossa seksi on vähentynyt. Tuskin on muita naisia siihen en usko. Ei taida kovin paljoa mitään muutakaan yhteistä enää olla.

Sitten voit itsekin miettiä haluatko mieheltäsi enää muuta kuin sitä yhtä asiaa. Suhteen eteen pitää joskus nähdä vaivaa, että herätään sieltä arjen keskeltä ja huomataan puoliso uudessa valossa. Kuulostaa nyt siltä että olet luovuttanut jo muissa jutuissa suhteessasi. Sitten mietit kun ei miestä kiinnosta. Haluatko enää edes suhteelta muuta. Miehesi ehkä haluaa ja tämä ongelma suhteessanne on lukkona myös makkarissa.

Kyllä minä rakastan miestäni ja haluan muutakin kuin vain seksiä. Yritän minä keskustella miehen kanssa mutta kun hän on aivan tuppisuu eikä sano mikä on vikana eikä muutenkaan puhu niin ei sellaisia asioita voi yksin ratkaista.

Tämä ettei miehesi kommentoi mitään kun yrität keskustella.. Niin sehän on tavallaan vallankäyttöä parisuhteessa. Hän on asian yläpuolella kun jättää vastaamatta. Miten voit sitten olla täysin varma ettei miehesi ole kiinnostunut jostain muusta naisesta. Ehkä sisällä kuohuu, muttet näe sitä miehestäsi päälle päin. Hän käyttää nyt puhumattomuutta ja sen lisäksi ei muka halua sinua. Mitä hän tällä siis kertoo. Eikö halua olla se joka rikkoo perheen vaan yrittää kaikin keinoin ajaa sinut siihen tilanteeseen että sanot lopulta heipat. Sinä olet sitten se paha ja hän edelleen hyvä mies. Älä ole sinisilmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ettei miehesi kommentoi mitään kun yrität keskustella.. Niin sehän on tavallaan vallankäyttöä parisuhteessa. Hän on asian yläpuolella kun jättää vastaamatta. Miten voit sitten olla täysin varma ettei miehesi ole kiinnostunut jostain muusta naisesta. Ehkä sisällä kuohuu, muttet näe sitä miehestäsi päälle päin. Hän käyttää nyt puhumattomuutta ja sen lisäksi ei muka halua sinua. Mitä hän tällä siis kertoo. Eikö halua olla se joka rikkoo perheen vaan yrittää kaikin keinoin ajaa sinut siihen tilanteeseen että sanot lopulta heipat. Sinä olet sitten se paha ja hän edelleen hyvä mies. Älä ole sinisilmäinen.

En ole sinisilmäinen. Asutaan niin pienellä paikkakunnalla että jos miehelläni olisi jotain säätöä jonkun muun naisen kanssa olisin sen varmasti saanut selville. Lisäksi ei koskaan käy yksin tai poikaporukalla yhtään missään. Ja mieheni on niin huono valehtelemaan että se kyllä näkyisi päälleppäin.

Vierailija
24/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valittaminen auttaa aina.  :)

Vierailija
25/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avioliitosta ei erota kuin ääritapauksissa (=henkinen tai fyysinen väkivalta tai pettäminen), joten en eroaisi.

Vierailija
26/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sinisilmäinen. Asutaan niin pienellä paikkakunnalla että jos miehelläni olisi jotain säätöä jonkun muun naisen kanssa olisin sen varmasti saanut selville. Lisäksi ei koskaan käy yksin tai poikaporukalla yhtään missään. Ja mieheni on niin huono valehtelemaan että se kyllä näkyisi päälleppäin.

Onko työ liikkuvaa tai työajat vaihtelevia miehelläsi? Liukuva työaika? En tietenkään halua pelotella sinua millään pettämisellä. Mutta tilannetta kun en tiedä, niin sanon tässä kaikki vaihtoehdot.. Tai osan niistä. Että osaisit avata silmäsi jos on jotain avattavaa.. Koita saada miehesi puhumaan tai sitten selkä seinää vasten. Teillä pitäisi olla parisuhde, kohta kaverisuhde jos meno jatkuu näin.

Vierailija
27/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta kestin siitä kun seksi loppui. Sitten oli jo pakko nostaa kytkintä.

Vierailija
28/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi kovin pitkään. Olen nainen ja haluan joka päivä tai useasti viikossa. Joskus toki voi olla kriisejä elämässä, mutta loputtomiin en jaksaisi seksittömyyttä sillä siitähän naisen ja miehen välisessä parisuhteessa lopulta on kyse. Kavereita saa naisistakin.

Vierailija
29/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vuoden jaksaisin katsella. Mieheltä olisi rakkauskin loppu jos antaisi minun kärsiä ja minähän en rakkaudettomassa liitossa eläisi. Tuntuu kyllä todella kaukaiselta ajatukselta koska en ole koko liittomme aikana ollut ikinä edes kahta viikkoa ilman, sekin ihan vain pari kertaa koettu kauheus.

Vierailija
30/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän puoliskon pitää hyväksyä, että halukas saa hakea seksiä muualta.

En pidä sitä edes uskottomuutena. Pihtari se vasta sellainen on....

Vierailija
31/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kovin montaa vuotta. Se on merkki muista ongelmista. Ja jos ne ongelmat eivät ratkea...

Vierailija
32/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes kuolema erottaa. Olen aviossa miehen kanssa, joka ei pysty. Hellyyttä on onneksi.

Vierailija
33/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. En näkisi mitään syytä olla miehen kanssa jos en saisi munaa. N27

Vierailija
34/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni avioliitosta ei erota kuin ääritapauksissa (=henkinen tai fyysinen väkivalta tai pettäminen), joten en eroaisi.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi avioliitto on joillekin noin tärkeä sopimus. Mielestäni kannattaa erota, jos avioliitto ei enää ole onnellinen. Raamatullinen näkemys avioliiton päättymättömyydestä on elämää raunioittava. 

Vierailija
35/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse haluaisin seksiä usein ja mies kieltäytyisi jatkuvasti, niin se olisi minulle aivan selvä syy erota. Miksi kiusata itseä suhteessa, missä ei ole onnellinen. Ei yhtään mitään syytä. Avioliitto ei ole toisen kiduttamista varten vaan aviopuolisoiden tulisi toimia niin, että toinenkin olisi onnellinen.

Vierailija
36/36 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään tässä on kituutettu. Pelkään vain, että erossa lapset jäisivät äidilleen. Äideillä on kuitenkin parempi asema lasten suhteen erotilanteissa. Jos sitä vielä parin vuotta jaksaa odottaa, että lapset hieman kasvavat.

Monestihan ne ovat viikko-viikko systeemillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan