Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon käytette rahaa musiikkiin?

Vierailija
26.08.2016 |

Siis ostatte levyjä tai lataatte maksullista musaa netistä?
Mun musiikki ostot on 0 euroa olleet jo vuosia enkä ole ajatellut jatkossakaan laittaa rahaa musiikkiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos se Spotify premium maksaa kuussa? Sen verran.

Vierailija
2/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Spotify maksaakaan kuussa, kympin verran. Satunnaisesti ostan levyjä, nykyään enää muutaman vuodessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein hyvä CD ostan sen omaksi. Vuositasolla rahaa menee 0-100 euroa. En lataile netistä enkä kuuntele Spotifysta.

Vierailija
4/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä senttiäkään.

Vierailija
5/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En euroakaan. Kuuntelen ilmaiseksi radiosta ja sitäkin vain silloin kun olen autoilemassa. 

Vierailija
6/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyn verran. Ennen tuota ihanaa keksintöä ostin 1-5 cd-levyä kuukaudessa, eli tuo kymppi kuussa tuntuu nykyään ihan mitättömältä summalta. Eikä tarvitse kotia vuorata muovikoteloilla.

Vierailija
7/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify kymppi, levyjä ostan lähinnä lahjaksi kun en itse kuuntele. Ehkä kerran kahteen vuoteen :D

Vierailija
8/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e

Vierailija
9/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan kirjastosta cd-levyjä ja kuuntelen myös häviöllisesti pakattuja versioita YouTubesta.

Kyllä paras musiikki pitää saada aitona cd-versiona eikä minään häviöllisesti pakattuna mp3 tms. kurana. Aika usein kopioin cd-levyn häviöttämästi pakattuina WMA-tiedostoina läppärille, joka taas heittää ne OneDriveen niin sitten voi kuunnella myös Windows-tabletilla ja Windows-puhelimella. :) Windows-ympäristö on kuin taivas verrattuna iTunesiin kahlittuun Appleen!

Vierailija
10/10 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi kuussa Apple Musiciin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä