Kuinka paljon käytette rahaa musiikkiin?
Siis ostatte levyjä tai lataatte maksullista musaa netistä?
Mun musiikki ostot on 0 euroa olleet jo vuosia enkä ole ajatellut jatkossakaan laittaa rahaa musiikkiin.
Kommentit (10)
Mitä se Spotify maksaakaan kuussa, kympin verran. Satunnaisesti ostan levyjä, nykyään enää muutaman vuodessa.
Jos on oikein hyvä CD ostan sen omaksi. Vuositasolla rahaa menee 0-100 euroa. En lataile netistä enkä kuuntele Spotifysta.
En euroakaan. Kuuntelen ilmaiseksi radiosta ja sitäkin vain silloin kun olen autoilemassa.
Spotifyn verran. Ennen tuota ihanaa keksintöä ostin 1-5 cd-levyä kuukaudessa, eli tuo kymppi kuussa tuntuu nykyään ihan mitättömältä summalta. Eikä tarvitse kotia vuorata muovikoteloilla.
Spotify kymppi, levyjä ostan lähinnä lahjaksi kun en itse kuuntele. Ehkä kerran kahteen vuoteen :D
Lainaan kirjastosta cd-levyjä ja kuuntelen myös häviöllisesti pakattuja versioita YouTubesta.
Kyllä paras musiikki pitää saada aitona cd-versiona eikä minään häviöllisesti pakattuna mp3 tms. kurana. Aika usein kopioin cd-levyn häviöttämästi pakattuina WMA-tiedostoina läppärille, joka taas heittää ne OneDriveen niin sitten voi kuunnella myös Windows-tabletilla ja Windows-puhelimella. :) Windows-ympäristö on kuin taivas verrattuna iTunesiin kahlittuun Appleen!
Paljonkos se Spotify premium maksaa kuussa? Sen verran.