Miksi niin monet pitkät naiset ovat pituistensa tai itseään lyhyempien miesten seurassa?
Osa varmaan vain kavereita tai hyvänpäiväntuttuja mutta silti. Etsikää pitkät naiset pidempää miesseuraa. Pitkillä naisilla kun on sentään pätevä syy etsiä pitkää miestä.
Kommentit (19)
Kai sitä ihmiset saavat olla kenen seurassa haluavat. Ihan pituuksia katsomatta.
En valitse lähipiiriäni heidän pituutensa perusteella. Siksi.
Luojan kiitos sentään he ajattelevat ihmiskunnan pelastumista edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Pitkillä naisilla kun on sentään pätevä syy etsiä pitkää miestä.
Ja tämä pätevä syy on siis mikä? Miehen nyt vaan "kuuluu" olla pidempi? Miksi?
En tarvitse mieheltä pituutta. Deittailin joskus kaksimetristä miestä, enkä tosiaankaan tajua mitä hohtoa 20 sentin pituuserossa on. Oli oikeastaan vain hankalaa. Seksi ja läheisyys sujuu parhaiten oma pituus+-5 cm -pituisten miesten kanssa ja siihen tietysti olen tottunutkin, koska miesten enemmistö on juuri sen pituista.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mieheltä pituutta. Deittailin joskus kaksimetristä miestä, enkä tosiaankaan tajua mitä hohtoa 20 sentin pituuserossa on. Oli oikeastaan vain hankalaa. Seksi ja läheisyys sujuu parhaiten oma pituus+-5 cm -pituisten miesten kanssa ja siihen tietysti olen tottunutkin, koska miesten enemmistö on juuri sen pituista.
Mistä pituudesta tässä oikein puhutaan, hih hih!
Oho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pituudesta tässä oikein puhutaan, hih hih!
Varmasti oli hankalaa!
Mun mielestä pitkä nainen on hauskan näköinen pitkän miehen kanssa, mutta kyllä se pätkäkin on hauska. Toivon kaikille pitkän naisen haluaville pitkille miehille sopivan pitkän naisen jonka kanssa pelata vaikka korista. No joke!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitkä nainen on hauskan näköinen pitkän miehen kanssa, mutta kyllä se pätkäkin on hauska. Toivon kaikille pitkän naisen haluaville pitkille miehille sopivan pitkän naisen jonka kanssa pelata vaikka korista. No joke!
Ja pätkille pitkä nainen myös, tai voi pätkä tyytyä sitten pätkäänkin.
Valitetaan ettei naisille kelpaa itsensä pituiset tai jopa lyhemmät miehet.
Sitten valitetaan kun ne kelpaavatkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kuuluu olla, koska miehen ikiaikainen tehtävä on suojella naista ja nainen tuntee olonsa turvallisemmaksi pidemmän miehen seurassa. Ja koska miehet ovat keskimäärin pidempiä kuin naiset, niin siksikin miehen kuuluu olla pidempi osapuoli myös suhteessa.
Noh, olen pituudeltani hieman yli suomalaisten miesten keskipituuden, joten ihan tilastollisesti katsoen melko moni seurassani olevista miehistä on joko minua lyhyempiä tai samanpituisia.
Vierailija kirjoitti:
Valitetaan ettei naisille kelpaa itsensä pituiset tai jopa lyhemmät miehet.
Sitten valitetaan kun ne kelpaavatkin...
Koska naiset tekee aina kaikki väärin :(
Vierailija kirjoitti:
Mä en erityisesti viehäty pitkistä miehistä, vaan pidän eniten omanpituisista (oma pituus +/- 5cm).
Pitkät miehet muuten myös usein tykkäävät eniten lyhyistä naisista, eli olisikohan tää joku evolutiivinen juttu.
Pitkillä ihmisillä on jo pituuden puolesta hyvät geenit, joten parittelukumppanin pituus ei ole niin oleellista ja toisaalta lyhyempi kumppani kompensoi sitä ominaisuutta, ettei hypoteettisista lapsista tulisi liian pitkiä (mikä ei ole enää tarpeellista tai mukavaa).
Väitätkö tosissasi, että keskivertoa pitemmillä miehillä on useimmiten keskivertoa lyhyempi nainen?
Pitkät miehet on jo varattu niille 150-senttisille naisille. Onko kukaan muu huomannut, että aina pitkä mies ja pätkä nainen päätyvät yhteen? :D
Pidän noin itseni pituisista miehistä kaikkein eniten. Mieheni on 3 senttiä pidempi. Lisäksi pitkillä ei taida olla pituuskomplekseja. Yleensä sekä lyhyillä naisilla että lyhyillä miehillä on suurimmat vaatimukset kumppanin pituutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kuuluu olla, koska miehen ikiaikainen tehtävä on suojella naista ja nainen tuntee olonsa turvallisemmaksi pidemmän miehen seurassa. Ja koska miehet ovat keskimäärin pidempiä kuin naiset, niin siksikin miehen kuuluu olla pidempi osapuoli myös suhteessa.
Ja nainen ei sitten lähde hellan ja nyrkin välistä yhtään mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Pitkät miehet on jo varattu niille 150-senttisille naisille. Onko kukaan muu huomannut, että aina pitkä mies ja pätkä nainen päätyvät yhteen? :D
siis ihan aina
Mä en erityisesti viehäty pitkistä miehistä, vaan pidän eniten omanpituisista (oma pituus +/- 5cm).
Pitkät miehet muuten myös usein tykkäävät eniten lyhyistä naisista, eli olisikohan tää joku evolutiivinen juttu.
Pitkillä ihmisillä on jo pituuden puolesta hyvät geenit, joten parittelukumppanin pituus ei ole niin oleellista ja toisaalta lyhyempi kumppani kompensoi sitä ominaisuutta, ettei hypoteettisista lapsista tulisi liian pitkiä (mikä ei ole enää tarpeellista tai mukavaa).