Jos sinut vietäisiin aikakoneella tapaamaan Jeesusta, mitä sanoisit tai tekisit Jeesukselle?
Jos sinut vietäisiin aikakoneella tapaamaan Jeesusta, mitä sanoisit tai tekisit Jeesukselle?
Itse vetäisin Jeesusta turpaan. Jos Jeesus on keskivertoa komeampi mies, lyön vähän hiljempaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, että paksustiko se järvi oli jäässä.
Eiku se olikin se lalli!
Vierailija kirjoitti:
Itse vetäisin Jeesusta turpaan. Jos Jeesus on keskivertoa komeampi mies, lyön vähän hiljempaa.
Joku ongelma sulla Jeesuksen kanssa? Mitäs jos Jesse vetäis sua pataan ja aikakone lähtis roomalaisille. Eka viikko idässä tuohon aikaan vois olla aika karu. No ei se nykyäänkään vissiin mikään paratiisi ole..
Vierailija kirjoitti:
"Näytä se vedestä viiniä -temppu!"
Kelpaisiko tyhjästä 10l ämpäristä 200kg kalaa? Löytyy youtubesta.
Olisin erittäin kiitollinen. Olisin epäilevä Tuomas. Tarkastelisin hänen ihmetekojaan nykyajan tieteellisin menetelmin. Haluaisin myös selvittää hänen perimän. Kysyisin häneltä selkeästi, mikä on kohtalo heidän, jotka eivät ole kuulleet evankeliumia. Valittaisin hänelle kuinka väärin on mielestäni päästää reilusti suurin osa ihmisistä kadotukseen, vain siksi ettei usko tai ei ole edes kuullut. Kysyisin myös tarkemmin esimerkiksi siitä miksi homouden harjoittaminen on synti ja ettei kirjoituksissa vain ole sattunut väärinkäsitys esim. raiskaukseen. Kysyisin myös maan iästä, luomisesta, dinosauruksista ja maan ulkopuolisesta elämästä.
Olen ollut viimeaikoina ahdistunut vähän kuolemisesta, vanhenemisesta ja luopumisesta. Vaikka olen vielä nuori 21. Olen yrittänyt saada itseäni uskomaan. Olen homo, joten sekin on ristiriidassa kristinuskon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus antaisi sinulle tilaisuuden lyödä toisenkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
"Näytä se vedestä viiniä -temppu!"
Jeesus sanoisi että "Sinä av-mamma olet tänne tullut viiniä saamaan mutta minä sanon sinulle että mene äläkä koskaan enää viiniä juo, viiniä josta rietas eämä alkaa, täst edes viinisi muuttukoon vedeksi".
Vierailija kirjoitti:
Opeta minua. Miten parannetaan, miten tehdään ihmeitä.
Jos sinulla olisi uskoa sinapin siemenen verran niin voisit tehdä ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisko kiihkeä rakastelu?
Tuskinpa sopisi Jeesukselle. Jeesus eli selibaatissa. Jeesus sanoi, että ihanne on pysyä naimattomana, ja avioliiton ulkopuolinen seksi oli Jeesuksen mielestä hyvin vakava synti.
Eiköhän tuo tulkinta vakavuudesta pohjaudu ihan omaan mielipiteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin kyllä että aikakone veisi minut tapaamaan oikeaa ihmistä eikä satuolentoa. Satuolennoista kolme viisasta miestä olisi kyllä elämys.
N37
Ei Jeesus ole satuolento. Tutkijoiden mukaan Jeesus on oikea historiallinen henkilö.
Linkkaapa tänne validi ei kristitystä lähteestä oleva tutkimus tai useampi. Mitä muistan itse aihetta tutkineeni muutamia vuosia sitten niin jeesus nimenomaan ON kuvitteellinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin kyllä että aikakone veisi minut tapaamaan oikeaa ihmistä eikä satuolentoa. Satuolennoista kolme viisasta miestä olisi kyllä elämys.
N37
Hyvä 😄
Big Bangia en taitaisi uskaltaa mennä katsomaan. Siinä rapaa roiskuisi liikaa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N37
Ei Jeesus ole satuolento. Tutkijoiden mukaan Jeesus on oikea historiallinen henkilö.
Linkkaapa tänne validi ei kristitystä lähteestä oleva tutkimus tai useampi. Mitä muistan itse aihetta tutkineeni muutamia vuosia sitten niin jeesus nimenomaan ON kuvitteellinen hahmo.
Muistat väärin. Tutkijoiden mukaan Jeesus nimenomaan ON oikea henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Opeta minua. Miten parannetaan, miten tehdään ihmeitä.
Lääkikseen. Iiro Seppänen kertoo tuosta jälkimmäisestä.
En varmaan sanoisi mitään, vaan istuutuisin Hänen jalkojensa juureen kuuntelemaan, mitä Hänellä on sanottavanaan.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän. **
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa mitään. Mitä jos muuttaisin tulevaisuutta jotenkin huonommaksi, auts. Ihan sama kuin nämä tappaisitko Hitlerin vauvana-kysymykset, mitä jos tilalle tulisikin jotain pahempaa?
Jos joku lähetettäisiin niin kauas menneisyyteen niin pelkkä hänen ilmestymisensä sinne riittäisi takaamaan että kukaan tällä hetkellä elävä ihminen ei koskaan syntyisi. Omaan tuttuun tulevaisuuteen ei siis enää ole palaamista niin yhtä hyvinhän sitä voisi katsoa että saako tulevaisuudesta tehtyä hiukan mielenkiintoisemman.
Höpö höpö. Oon kattonut useamman kauden Doctor Who:ta, joten tiedän ettei se noin mene. Universumi korjaa pienet poikkeamat, ei siinä mitään hätää ole.
Se on muuten dokumenttisarja, jos et tiennyt... häh, vaimo just sanoi ettei se olekaan dokumentti... no ei mulla sitten mitään.
LuigiVinetto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vetäisin Jeesusta turpaan. Jos Jeesus on keskivertoa komeampi mies, lyön vähän hiljempaa.Jeesus antaisi sinulle tilaisuuden lyödä toisenkin kerran.
Entä kolmannen kerran? Ajattelin hakata hänet hengiltä.
Tervehtisin isoaveljeä, Jumalan lasten esikoista ;) Ehkä kuitenkin vain itsekseni ja hiljaa, hengessä, ja antaisin enemmän tarvitsevien olla niitä jotka Jeesukselle puhuvat ja jotka ovat väkijoukossa lähimpänä. Minä katselisin sivusta ja nauttisin.