Joko käsitelty voileivän pitkä yritys (2kk)?
Kommentit (28)
Ihmeellistä vauvakamojen ruinaamista viimesin postaus.
En halua edes ajatella sitä vauvamaterian määrää jonka tulee suorasti tai epäsuorasti kerjäämään itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitääää kaks kuukautta :----DDDDD Kylläpä heitä koeteltiin!
Itsekin tulin raskaaksi kahdessa kuukaudessa ja olen kyllä sanonut, että tärppäsi about heti :D
Täällä sama. Kyllä mielestäni raskaudun nopeasti, jos tärppää toisesta kierrosta, periaatteessa 1. Ehkäisettömästä, koska eka yrityskierto on vielä hormoonia elimistössä.
Olen nyt toista kertaa raskaana, la. On 14.2.17 ja esikoisemme on nyt 2 v 4 kk ikää. Molemmista raskauksista se kävi helposti ja nopeasti, kahdessa kuukaudessa ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. Pitkänä yrityksenä pitäisin vuoden yritystä. Nämä tosin ovat niin yksilöllisiä ajatuksia, toiselle kaksi kuukauttakin on pitkä aika.
muistan kanssa kun itse raskauduin jo kolmannella kierrolla, ei siis ongelmia. oltiin sitten työporukalla syömässä, joukossa eräs nainen, jolla hoitoja ym taustalla. hänen vuokseen en viitsinyt iloita ääneen omasta alkaneesta raskaudestani, mutta sanoin sen kuitenkin jossain vaiheessa lähimmälle ystävälle. tämä tietenkin (pienessä humalassa) hihkaisi, voi onneks olkoon teille tulee vauva!! sitten yritin vähän himmata, että nojoo, ei tästä nyt vielä moni tiiä, niin tää ns. lapseton tympeänä "no, nyt tietää"! tuli fiilis, että veinkö mä nyt jotenki hänen mahdollisuutensa saada oman lapsen vai hä?
Ihan normaali suomalainen, nuori pariskunta ja siksi kai niin suosittu blogi myös:) Mä en näe mitään kauhisteltavaa tämän nuoren miehen sananparsissa tai vaimokkeeen laihuudessa. Tuollasia pariskuntia on Suomi täynnä. Kymmenen tusinassa lastensa kanssa. Mä olen itse aina erottunut joukosta ulkonäölläni, valinnoillani ja olemuksellani ollen nirppanokka hienoperse jonka on "helppo sanoa kun on tuon näköinen". Olisin mieluusti ollut yksi joukosta mutten osannut. Ja tämä on ihan tosi eikä mitään vittuilua. Voi kun olis ollutkin joskus ihan vaan samaa massaa kuin muutkin niin olis saanut muiden hyväksynnän eikä jatkuvaa kyräilyä:( Vois vaan elää päivän kerrallaan tavallista arkea .
Ihmeen vähän herättänyt keskustelua, yllättävää :D