Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Närästääää

Vierailija
25.08.2016 |

Närästäny jo pari kolme viikkoa, vaikka en ole syöny mitään epämääräistä ja herkkulakossakin ollu jo kuukauden. Alkoholia ja tupakkaa en käytä. Menkat alkoi tänään joten tuskin oon raskaana. Tarviiko närästys aina jonkun ärsykkeen/ syyn?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaportti löystynyt tarpeeksi, niin ruoka tulee takaisin.

Vierailija
2/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti syömisiäsi, voiko esim. omena, leipä, tee tai banaani aiheuttaa närästykseen? Syö pieniä aterioita ja anna vatsan levätä aterioiden välissä. Juon myös paljon vettä. Oletko kokeillut lääkkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle auttoi se, kun aloin syömään paljon marjoja ja kasviksia. Pienensin myös annoskokoja. Onko sinulla ylipainoa? Jos on niin koita laihduttaa.

Vierailija
4/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiavuksi ruokasoodaa pieni määrä veteen sekoitettuna.

Vierailija
5/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon vettä päivittäin, vesipullo seuraa joka paikkaan. Liikun myös enkä käytä mitään lääkkeitä, ei allergioita. Tooosi outoa. Onkohan mahalaukulla vieroitusoireita viikottaisesta karkkipäivästä heh Ap

Vierailija
6/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista Gavisconia. Auttaa ensihätään ja on reseptitön tuote. Ruokavalio asioita täällä jo esiin on tullutkin, en niitä toistele. :)

Vierailija
7/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö säännöllisesti. Jos on useita tunteja täysin syömättä, voi ihan johtaa närästykseen. Suklaata ei kannata myöskään syödä tyhjään vatsaan, ainakin minulle tulee sen jälkeen aivan järkky närästys, melkein joka kerta.