Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopillani on todennäköisesti matala äo :(

Vierailija
25.08.2016 |

Hän ei siis ihan oikeasti tajua, jos hänelle selittää, mitä tarkoittaa myötäpäivään ja vastapäivään (esim. sitä, että ruuvia pitää vääntää tiettyyn suuntaan ja että kellon viisari kuökee myötäpäivään). Tuota yritti selittää kerran useampikin henkilö, mutta se meni häneltä yli ymmärryksen.

Hän ei myöskään tajua sitä, että jos joku tapahtuma tapahtuu joka toinen vuosi ja toinen tapahtuma joka toinen vuosi, niin ne voivat silti tapahtua eri vuosina. Tuotakin ollaan väännetty usean ihmisen voimin hänelle jo monen vuoden ajan. Ensin ihmeteltiin, vitsaileeko, kun ei tajunnut, mittä sitten tajusimme, että ei hän vain ymmärrä. :(

Hän siis ei ole kehitysvammainen tai muuten sairas, mutta hän on vain jotenkin hitaalla käypä. Suoranainen tyhmyys tulee esiin monessa muussakin asiassa, mutta nuo ovat vain esimerkkejä. Ko. anoppi on myös outo ja väkivaltainen (on pari kertaa suuttuessaan käynyt kimppuuni ja alkanut repiä vaatteistani ja töniä) -sen takia mulla on "hieman" antipatioita häntä kohtaan. :/

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen anoppi nyt älykäs olisi, ole tyytyväinen omaasi.

Vierailija
22/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat mummut ja papat alkaa aina flippailemaan jossain vaiheessa. Sinäkin lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuvauksesi sopii ennemmin johonkin neurologiseen ongelmaa (esim. jonkinlainen hahmotushäiriö) kuin matalaan äo:aan.

Tämäkin voi olla toki mahdollista. Olen sitäkin pohtinut. Anoppini on myös joutunut pahoinpitelyn uhriksi (mm. hampaat lyöty kurkkuun useamman kerran ja hakattu päätä jne.) ilmeisesti todella usein silloin, kun mieheni oli lapsi. Voi olla, että hän on nuorempana ollut aivan erityyppinen jopa.

Mieheni on valitettavasti tottunut kotonaan raakaan väkivaltaan, mikä on minun kannaltani erittäin ikävä juttu. Olen itsekin saanut "maistaa" nyrkkiä useammankin kerran ja mies valitettavasti pyrkii aina lyömään juuri päähän. :( t. Ap

Vierailija
24/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme muuten kerran optikolla anopin kanssa, kun siis maksoimme hänelle optikkokäynnin ja olisimme ostaneet uudet silmälasitkin lahjana. Mutta optikolla huomasivat, että silmänpohjat olivat täynnä samentumia, joten kuulemma pitäisi vielä mennä silmälääkärillekin. Tuli vain mieleeni ne lukuisat pahoinpitelyt, joiden kohteena hän oli joutunut olemaan.

Vaikka siis appeni on se fiksumpi heistä (siis älyllisesti), niin tunnen melkeinpä kuvotusta ajatellessani niitä väkivaltatilanteita. Ja olen katkera siitä, miten se on vaurioittanut miestäni psyykkisesti. T. Ap

Vierailija
25/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, kun vielä voit..

Väkivaltako on sinusta harmittomampaa kuin matala äo? Epäterve suhtautuminen?

Vierailija
26/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole provo. Mutta eikö olekin outoa, että joku ei ihan oikeasti ymmärrä noita aloituksen itsestäänselviä arkisia asioita. Anopilta saa todella moneen asiaan tyhjän katseen ja käy ilmi, että koko juttu meni yli hilseen. Joskus riittää sekin, jos puhuu liian nopeasti. Onneksi tosiaan mieheni ja hänen sisaruksensa ovat tulleet appeeni, joka puolestaan on ihan perusfiksu. En vain ymmärrä, miksi hän halusi niin yksinkertaisen vaimon itselleen. T. Ap

Kaikki miehet eivät tosiaankaan välitä onko nainen älykäs, vaikka itse olisivatkin. Jos anoppisi on ollut tosi kaunis. Toisaalta tulee mieleen, ettei anopillasi olisi jonkin sortin afasia, kun hän ei tunnu ymmärtävän kaikkea puhetta. Tuollaiset kellon käyminen myötäpäivään jne. jutut voisivat varmaan liittyä avaruudelliseen hahmotuskykyyn. Anopillasi saattaa olla vaihteleva älykkyysprofiili. Miten anopin koulu on sujunut? Hienoa, että hän on sentään pärjännyt elämässä aika hyvin, saanut miehen ja lapsia. 

Vierailija
27/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuvauksesi sopii ennemmin johonkin neurologiseen ongelmaa (esim. jonkinlainen hahmotushäiriö) kuin matalaan äo:aan.

Tämäkin voi olla toki mahdollista. Olen sitäkin pohtinut. Anoppini on myös joutunut pahoinpitelyn uhriksi (mm. hampaat lyöty kurkkuun useamman kerran ja hakattu päätä jne.) ilmeisesti todella usein silloin, kun mieheni oli lapsi. Voi olla, että hän on nuorempana ollut aivan erityyppinen jopa.

Mieheni on valitettavasti tottunut kotonaan raakaan väkivaltaan, mikä on minun kannaltani erittäin ikävä juttu. Olen itsekin saanut "maistaa" nyrkkiä useammankin kerran ja mies valitettavasti pyrkii aina lyömään juuri päähän. :( t. Ap

Mitä kettua? Taitaa itselläsi olla alhainen äo, kun olet miehen kanssa, joka "pyrkii lyömään sinua päähän"! Muutaman kerran kun hyvin osuu, niin olet anoppisi kaltainen vihannes.

Vierailija
28/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava alzheimer??Onko tutkittu?

Vierailija
29/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan anoppi ei ole kovin terävä älykkö, mutta onneksi luoteeltaan hän on  mukava ja lämmin. Keskustelen syvällisiä sitten muiden henkilöitten kanssa. Ei sille oikein mitään mahda, että geenit säätelevät osaltaan ihmisten älykkyyttä, ja toisille sitten sattuu niitä palikoita vähemmän ja toisille enemmän. 

Vierailija
30/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kyseinen anoppi on omasta mielestään _aina_ oikeassa ja laukoo typeriä mielipiteitään ja paasaa sekä rakastaa lähinnä muille ilkkumista ja naureskelua sekä juoruilua. Yök. Lisäksi persoonallisuushäiriöinen ja väkivaltainen (ihme kyllä silti älykäs) mieheni on hänen kasvatuksensa tulos. T. Ap

Hui kamalaa, nuo piirteet periytyivät varmasti miehellesi. Tulevat ilmi vasta myöhemmin. Minua kyllä sinuna pelottaisi!

Eikä pelkästään mieheen, vaan myös ap. lapsiin. Ne geenit, ne geenit.

Ikävää, että ap. kaltainen täydellisyys, on sortunut heikkolahjaiseen sukuun. Tosin, sekin kertoo ap. vahvuudesta.

Vierailija
31/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää oli tällainen tunteenpurkaus anopista. Noh. Ei voi kun pitää pientä hajurakoa välissä aina jos liikaa ongelmia on. Haukkuminen ja lyttääminen täällä kiertosanoilla ei kyllä kovin fiksua kuvaa anna sinustakaan kieltämättä. Ihmisillä on omat ongelmansa ja anopillasi ne tuntuvat olevan ihan neurologisia ongelmia, toki omaa vointiaan hänen seurassa on mietittävä sekä yleusesti turvallisuutta.

Vierailija
32/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huono provo. Että ihan päähän yrittää aina iskeä miehesi. Sinä trolli oot täällä varnaan nyt ainoa jolla on alhainen äo.

Vierailija
33/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap. elämä on pieni, kun takertuu anopin äo. Eikö se vain ole hyvä juttu. Ajattele, jos anopilla olisikin korkea äo, niin hän voisi päteä sinut mennen tullen ja olisit tosi heikoilla.

Mites suu sitten pantaisiin?

Itkuhan siitä tulisi ja paha mieli, vaikka anoppi silittelisi ap. myötäkarvaan.

Vierailija
34/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet miehen kanssa, jonka nyrkkiä olet saanut "maistaa" useammankin kerran, koska?

Vierailija
35/35 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookei, anoppi siis on hakattu pehmeäaivoiseksi ja ap vaan jää odottelemaan koska hän päätyy samalle tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme