Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus tehneet järkisyistä valinnan, joka tuntui sisimmässänne todella väärältä? Miten kävi?

Vierailija
25.08.2016 |

En ole taikauskoinen, haluan olla rationaalinen ihminen. Mutta minulla on kokemuksia, että olen toiminut järjenmukaisesti ja päätynyt todella huonoihin tilanteisiin, ja jälkeenpäin katsoen epälooginen tunneratkaisu olisi ollut parhain.
Ihminenhän käyttää päätöksenteossa molempia aivonpuoliskojaan. Luulen,että minulle on vain jäänyt mieleen vahvimmin nämä epäonnistumiset,koska niissä seuraukset sattuivat olemaan huomattavat.
Minkälaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt enää siihen, joten tein oikean valinnan, vaikka sainkin maksaa enemmän. Kyse siis eräästä halvasta ketjusalista, joka harrastaa sukupuolisyrjintää

Vierailija
2/3 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt toisen miehen mukaan vaan jäin oman mieheni luo. Se oli ennen kaikkea järkevää. Kävi niin, että olen tyytyväinen että en lähtenyt. Se oli hyvä päätös.

Aivopuoliskot nyt eivät asiaan liity mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin aivonpuoliskoista, kun luin hiljattain artikkelia jossa kerrottiin,että päätöksenteossa on käytössä molemmat aivopuoliskot, aina. Jos aivojen oikea puoli vaurioituu, ihminen menettää kyvyn tehdä mitään päätöksiä,vaikka looginen puolisko toimisi täysin. Päätöksenteko vaatii aina molemmat aivopuoliskot, sikäli liittyy asiaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän