Martina petti Eskoa useasti
Miksi Esko sieti tätä vuosi toisensa jälkeen? Vieläpä juuri vähän ennen häitä? Noh, nytpä on Martina saanut maistaa omaa lääkettään toistuvasti nykyisessä suhteessaan.
Kommentit (13)
Martinan mies on varakas mutta ei jeesannut luottotietojen kanssa.
Aika köyhä on äitikin, kun 15 tonnia piti pankkilainana ottaa.
Kovin tasapainoiselta ei suhde kuulosta. Martina on kuitenkin lapsen äiti.
Sitä mäkin ihmettelin että kun on varallisuutta, arvoasunto, kesähuviloita ja hevostalli niin omaa muijaansa ei kykene maksamaan veloista kuiville. Omien sanojensa mukaan Martina ei halunnut pyytää apua vaan selvitä itse. Noh äidin apu on vissiin eri asia
Kadehditte menestyvää kaunista Martinaa. Vähän aikaa sitten vaihtoi 730d bemarinsa BMW:n luxusmaasturiin.
Joo ja Esko petti lukuisia kertoja Martinaa.
Kai tämä on kerrottu kirjassa myös?
Vierailija kirjoitti:
Martinan mies on varakas mutta ei jeesannut luottotietojen kanssa.
Aika köyhä on äitikin, kun 15 tonnia piti pankkilainana ottaa.Kovin tasapainoiselta ei suhde kuulosta. Martina on kuitenkin lapsen äiti.
Kunnon lompakkoloisen puheenvuoro. Rikkaille miehille kakaroita puskemalla pitäisi päästä henk.koht.veloistaan eroon? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Sitä mäkin ihmettelin että kun on varallisuutta, arvoasunto, kesähuviloita ja hevostalli niin omaa muijaansa ei kykene maksamaan veloista kuiville. Omien sanojensa mukaan Martina ei halunnut pyytää apua vaan selvitä itse. Noh äidin apu on vissiin eri asia
Miksi ihmeessä avomiehen olisi pitänyt maksaa Martinan velat? Aikuinen ihminen on itse vastuussa raha-asioistaan.Ihmettelen miksi Martina ei itse hoitanut ulosottovelkojaan niin kuin normaalit vastuutuntoiset ihmiset tekevät.Lyhentävät velkaa kuukausittain palkastaan.Aitolehti vieläpä valehteli velkojen olevan muiden syytä, vaikka kaikki maksamatta olevat laskut olivat ihan hänen omia henk.koht menojaan esim. muutaman vuoden takaisen pahoinpitelykeissin asianajopalkkio.
Keski-ikää lähestyvä, itseään bisnesnaiseksi kutsuva kahden lapsen äiti pyytää pienituloisen äitinsä apuun, voiko säälittävämpää olla.
Uusimman Seiskan mukaan sama holtiton meno jatkuu, Aitolehden yritys on päätynyt protestilistalle velkojen takia.Ilmeisesti varakkaan esittäminen ja kulissien ylläpito tärkeämpää kuin laskujen maksu,voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Kadehditte menestyvää kaunista Martinaa. Vähän aikaa sitten vaihtoi 730d bemarinsa BMW:n luxusmaasturiin.
Se bemari oli leasing-auto ja vieläpä Aitolehden äidin nimissä, eikä tämä uusikaan Martinan oma ole.Aitolehdellä ei ole luottotietoja vielä moneen vuoteen.
Moni meistä saa liisattua auton ihan omiin nimiinsä ilman muiden apua,mistä siis pitäisi olla kateellinen??
eiköhän tuo esko ole ensin pettänyt, vaikuttaa ihan niljakkeelta.
No jos on yhteisiä lapsia ja suhteessa rakkautta ja aikomuksena vanheta yhdessä niin kyllä minä ilomielin hoitaisin puolisoni velat pois jos kykenisin. Nolompaa on, että oma äiti ottaa velkaa ne maksaakseen.
Häviskö täältä ketju Martin kesähäistä? Siivoaako tule rouva tätäkin keskustelupalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Häviskö täältä ketju Martin kesähäistä? Siivoaako tule rouva tätäkin keskustelupalstaa?
Ei kun Omppu heillä siivoo, ettei itse tsrvi kun on niin kiireinen.
Ei kai se Esko yhtään parempi ollut.