Varattuna toisen miehen kanssa chattailu - mitä teen?
Kyseessä on tavallaan hirveä hässäkkä, mutta olen naimisissa ollessani chattaillyt nyt pari vuotta ulkomailla asuvan exäni kanssa (hänkin on naimisissa). Chattailyt ovat ollleet aika flirttailevia/seksuaalissävytteisiäkin.
Mieheni kanssa mulla ei ole ollut noin kolmeen vuoteen edes seksiä ja mieheni on ollut väkivaltainen ja haukkuu mua päivittäin, joten liittomme on todella huono. Oon nyt vähitellen ihastunut exääni uudelleen. Mitä mun kannattaisi tehdä? :/
t. Epätoivoinen
Kommentit (12)
Kyllä varmaan itse tiedät mikä olisi hyvä ja kun noin asian tänne esität, niin tiedät myös minkälaisia vastauksia tulee. Miksi ihmeessä luuhaat nykyisen miehesi kanssa? Rahan takiako?
Käytät tietenkin huonoa suhdettasi tekosyynä ja oikeutuksena pettää, etkä silti viitsi erota, vaan odotat vastuuntunnottomana, että se hoituisi kuin itsestään se ero.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan itse tiedät mikä olisi hyvä ja kun noin asian tänne esität, niin tiedät myös minkälaisia vastauksia tulee. Miksi ihmeessä luuhaat nykyisen miehesi kanssa? Rahan takiako?
Meillä on yhteisiä lapsia. :/ Mutta mieheni ilkeä ja kovakourainen käytös on kyllä huono juttu myös heidän kannaltaan, vaikka uhrina olen ainoastaan minä ja yleensä vain silloin, kun lapset ovat toisessa huoneessa tai nukkumassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Käytät tietenkin huonoa suhdettasi tekosyynä ja oikeutuksena pettää, etkä silti viitsi erota, vaan odotat vastuuntunnottomana, että se hoituisi kuin itsestään se ero.
Voi olla noinkin, mutta mieheni on ollut niin inhottavalla tavalla väkivaltainen ja julma, että enää en halunnut olla 100% uskollinen, vaikka periaatteessa olen täysin kaikenlaista moraalitonta touhua (pettäminen ja flirttailu muiden kanssa suhteen aikana) vastaan.
No viimestään lasten takia lähde sieltä hittoon. ENNENKU petät. Mitäpä luulet, että onko miehes kovakouranen jos selvii, että vehtaat eksäs kanssa?
Tässä on vielä sellainenkin seikka, että muistan, kuinka exäni halveksi pettäviä ihmisiä (kuten tosin minäkin tuolloin) ja pudotti pettävät jotenkin "huonompaan kastiin" (=eivät ole enää vaimoainesta tms.).
Mä olen jotenkin ajan myötä pyörtänyt periaatteitani ja nykyään ymmärrän pettämistä, jos se suhde on aivan surkea. Se toisen kanssa jutteleminen tuntuu melkein kuin revanssilta tai kostolta, sillä mies on nöyryyttänyt ja rajoittanut mua sekä ollut väkivaltainen.
Olisin halunnut erota jo ajat sitten, mutta mies on pannut vastaan koko ajan, eikä haluaisi erota. Tosin mies hyötyy musta taloudellisesti (hän on superpihi) sekä teen kotitöitä ja hoidan lapsia pääosin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
No viimestään lasten takia lähde sieltä hittoon. ENNENKU petät. Mitäpä luulet, että onko miehes kovakouranen jos selvii, että vehtaat eksäs kanssa?
En usko, että se selviää mitenkään, sillä olemme vain chattailleet salasanan takana olevan järjestelmän kautta. T. Ap
Kannattaisi ihan nyt siitä exästä riippumatta ottaa lapset ja häipyä ennenkuin väkivaltaisuus pahenee tai lapsetkin saavat siitä osansa. Ihan tarpeeksi traumaattista on lapsille sekin, kun kuulevat äidin joutuvan väkivallan uhriksi.
Exään ihastuminen tuntuu minusta vähän sellaiselta pakotien hakemiselta. Kai siihen joku syy on, miksi aikanaan suhteenne loppui?
Siksi suosittelisin ihan vaan itsenäistä eron ottamista väkivaltaisesta miehestä. Yksi asia kerrallaan. Voi olla että se eksäkin unohtuu mielestä kun pääset omillesi pois väkivaltaisesta suhteesta. Tai sitten palaatte yhteen. Mutta ota mieluummin asia kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ihan nyt siitä exästä riippumatta ottaa lapset ja häipyä ennenkuin väkivaltaisuus pahenee tai lapsetkin saavat siitä osansa. Ihan tarpeeksi traumaattista on lapsille sekin, kun kuulevat äidin joutuvan väkivallan uhriksi.
Exään ihastuminen tuntuu minusta vähän sellaiselta pakotien hakemiselta. Kai siihen joku syy on, miksi aikanaan suhteenne loppui?
Siksi suosittelisin ihan vaan itsenäistä eron ottamista väkivaltaisesta miehestä. Yksi asia kerrallaan. Voi olla että se eksäkin unohtuu mielestä kun pääset omillesi pois väkivaltaisesta suhteesta. Tai sitten palaatte yhteen. Mutta ota mieluummin asia kerrallaan.
Olen ajatellut tekeväni näin, vaikka siis mies yrittää koko ajan laittaa lisää kapuloita rattaisiin. Olen myös miettinyt, että kieltämättä pitäisi toimia asia kerrallaan ja että evkäpä se ihastumiseni on tosiaan todellisuuden pakoilua ainakin osittain. T. Ap
Miehesi tietää sen, näin se menee H"ora
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tietää sen, näin se menee H"ora
Avaa hieman kommenttiasi. Ei olisi tullut mieleenikään kommunikoida muiden kanssa silloin, kun mies kohteli mua vielä inhimillisesti. Mutta mies haukkui ja kiusasi sekä nöyryytti kuukausikaupalla, minkä jälkeen aloin haaveilla erosta. Kun kävi ilmi, ettei sekään onnistuisi, niin yritin taistella ja tsempata aikani. Lopulta rakkaus kuoli ja liittomme muuttui täysin kulissiliitoksi. Silloin tajusin, kuinka paljon kaipasin exääni. Ja siis mitään seksiä tai tapaamisiakaan ei ole ollut. Olemme "vain" kirjoitelleet. Ja äkkiväärä, hirveitä uhkauksiakin ladellut mieheni aivan varmasti paljastaisi sen, jos tietäisi jotakin. T. Ap
Ööh miksi sä oot sitte huonossa suhteessa?