Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku mies kertoa, mitä nykynaiselta oikein odotetaan

Vierailija
25.08.2016 |

Tuntuu, että mikään ei ole hyvä, teen töitä, välillä mies sanoo että hänhän ei sinua elätä ja välillä sanoo että mitäs sinä siellä töissä käyt, että onkos se hauskaa.

Olen ihan että mtv, että ensin ei haluta elättää ja sitten ollaan että mitä vit..uu töissä käyt!

Että pitäskö saa.tana olla joku ihme olio joka on kotona ja rahaa tulee!!
Mulla on mennyt totaalisen hermo tähän, että nainenko ei saa päättää palkkatuloistaan ja töistään.

Ja auta armias jos menisin pyytämään että ostako tuon 200 e maksavan jonku vempeleem niin vastaus olisi että nehän on hänen rahojaan.
Kyllä siksi käyn töissä ettei tarvi anella ostamaan jotain!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan ei haluta jotain itsetunnotonta ruikuttajaa joka käyttää aikansa muiden miellyttämiseen tai sen yrittämiseen.

Vierailija
2/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes kuulostaa vaan idiootilta, sori. En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut miestä jolle naisen töissäkäynti olisi joku ongelma . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, tämä ongelma on ilmennyt vasta viime aikoina, luulin aina että olen hyvä puoliso kun pystyn töissä käymään ja on rahaa matkustaa.

Nyt sitten on ihan puskista tullut kommetteja että vieläkös jaksat töissä käydä ja mitäs siellä teet ja . En ymmärrä onko miehellä joku kriisi vai mikä.

Juu voisin olla kotona jos olisin rikas, mutta en ole enkä halua siihen talutusnuoraan että joku määrää mitä kaupasta ostetaan hänen rahoillaan.

Vierailija
4/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi itsestään huolehtiminen, eli kävisi töissä loisimatta lompakolla, tekisi ruokaa ja antaisi seksiä. Plussaa olisi jos läskiä ei olisi liikaa.

Vierailija
5/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä alku, jos et ole pinnallinen ahnehtija joka laskee miehen rahassa ja työssä.

Vierailija
6/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliselle miehelle riittää, että nainen on nätti (ainakin omaan makuun) ja mukava. Näin on aina ollut ja tulee luultavasti olemaan.

Vierailija
7/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaa se on. Vastuunkantoa puettuna niihin isoisältä saatuihin paimenen vaatteisiin.

Vierailija
8/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittäisi itsestään huolehtiminen, eli kävisi töissä loisimatta lompakolla, tekisi ruokaa ja antaisi seksiä. Plussaa olisi jos läskiä ei olisi liikaa.

Itsestään ja sinusta huolehtiminen siis, jos on ruoanlaittovelvollisuus.

Vierailija
9/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakasta perseseksiä

Vierailija
10/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miesten piipittää ja elä niin kuin itse haluat.

Vierailija
11/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet aloitteen suhteen alkamiseksi ja sängyssä haluat useammin olla itse päällä ja ottaa suihin kuin että haluaisit minun olevan päällä ja nuolevan sinua...niin se riittäisi aika pitkälle. Silloin voisi antaa anteeksi todella monta huonoa puolta sinussa.

T. Mies

Vierailija
12/12 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen suhteen alkamiseksi ja sängyssä haluat useammin olla itse päällä ja ottaa suihin kuin että haluaisit minun olevan päällä ja nuolevan sinua...niin se riittäisi aika pitkälle. Silloin voisi antaa anteeksi todella monta huonoa puolta sinussa.

T. Mies

Tämä olisi varmaan aika yleinen miesten vastaus tuohon otsikon kysymykseen.

Moni mies tosin lisäisi vielä sen että ei saa ärsyyntyä helposti, eli olla nalkuttaja.