Tiedän yhden lesbot joka harrastaa nikkarointia vain siksi että se mielletään miesten lajiksi.
Hän ei yhtään tykkää siitä tekemisestä mutta esittelee NIKKAROIMIAAN esineitä että MINÄ, NAINEN nikkarointia tämän!". Oikein itsekorostus lentää, ehkä myöhemmin käyttää NIKKAROIMIAAN esineitä jos muistaa.
Kommentit (5)
Anna heidän harrastaa.
Minäkin neulon, vaikka en itse siitä neulomisesta nauti. Nautin eniten, kun näen työn etenevän ja siitä valmiista lopputuloksesta. Yritänkin joskus saada työn äkkiä valmiiksi, ettei se jää vuosiksi roikkumaan keskeneräisenä. Olisi tympeää neuloa jotain sellaista, josta tietäisi, ettei se tule ikinä valmiiksi. Esim. joku päättymätön sileä neule, jolla ei ole oikeasti mitään muuta funktiota kuin olla vaan sileä neule. Lopputuloksen näkeminen on parasta.
Jännää. Mä olen hetero nainen ja olen nikkaroinu pienen ikäni ihan vaan siksi että pidän siitä. Ei käyny mielessä että pitäis sekin miehille jättää.
Aivotutkimuksissa on todettu, että homoseksuaaliset naiset ja heteromiehet ovat selvästi lähempänä toisiaan pääkoppansa suhteen, kuin esim. heteromiehet ja heteronaiset.
Tässä suhteessa siis ihan aidosti monet em. ihmiset voisivat hyvinkin tulla toimeen esim. vaikka nyt jonkin yhteisen nikkarointiharrastuksen parissa.
Mistä tiedät, ettei hän pidä nikkaroimisesta? Ja miksi haluat meidänkin tietävän?