Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

plussaa näytti;)

03.03.2006 |

Hei vaan kaikille,

Käytiin puolison kanssa klinikalla inseminaatiossa viime kuussa, oli ensimmäinen yritys. Viikko sitten tehtiin testi joka oli negatiivinen, tällä viikolla kuitenkin ihmeteltiin kun ei menkat ala ja tehtiin eilen testi uudelleen (kaksi kertaa) ja näytti plussaa!!!! Tää on meidän ensimmäinen lapsi ja tämän vuoksi olisikin mukava kuulla teidän muiden kokemuksia ja kertomuksia mm.kuinka teihin on suhtauduttu neuvolassa? Ja muutenkin kokemuksia raskaudesta! Mulla on nyt rv5+6, joten todella alussa ollaan, toivottavasti kaikki menee hyvin..

Mukavaa viikonloppua kaikille;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!

Meihin ainakin on suhtauduttu kaikissa neuvoloissa hyvin. KUn olemme heti esittäytyneet perheenä. ja ensikäynnillä neuvolassahan kuitenkin käydään tilanne kaikilla läpi. silloin tietenkin perhe suhteetkin tulee kerrottua.

tämähän voi olla ihmiskohtasta mutta vaikka olemmekin muuttojen takia olleen yhteensä kolmessa neuvolassa niin joka paikassa on ollut oikein ammattiatoista väkeä. olemme olleet perhe muiden joukossa.

raskaudesta ja muusta kannattaakin sitten jutella tuolla odotuspuolella. siellä on samassa tilanteessa olevia.

Liipe ja lapset 4/01 ja 12/03

Vierailija
2/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea! Oi, muistan vielä, miten pyörryttävä tunne se oli, kun ekan kerran näki viivan raskaustestissä..

maailma tarvitsee lisää sateenkaarivauvoja!

Ana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rv 6+3 ja tilattiin juuri neuvolaan aika, joka on 30.3. Ihanissa tunnelmissa ollaan puolison kanssa, ehkä puoliso vielä enemmän " sekaisin " tästä kuin minä. ;) Pahoinvoinnilta olen ainakin toistaiseksi säästynyt, väsymys kyllä on ollut aikamoinen. tuntuu et ei yöunet riitä millään, ja vuorotyötä kun teen niin kyllä hieman hirvittää ajatus tulevista yövuoroista...