Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kenelläkään sähköpyörää?

Vierailija
25.08.2016 |

Olen harkinnut oman pyörän sähköistämistä, että voisin vähentää auton käyttöä. Maasto täällä on mäkistä ja 15kg painoinen lapsi tarakalla käy aika raskaaksi, joten pyörän käyttö on nykyään minimaalista. Teoriassa työmatkatkin voisi mennä pyörällä, matkaa on 25km. Ärsyttää myös aina olla ihan hikinen lyhyenkin pyörämatkan jälkeen.

Kokemuksia? Kannattaako sähköpyörä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taivaan lahja. Tavispyörän sähköistämisessä ei ole järkeä. Tonnilla saa jo kelpo pyörän kaupasta!

Ehdottomasti kannattaa!

Vierailija
2/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait minut itkemään, tiedäthän sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tavallista huoli! Sähkis on huippu ja paras sijoitus sitten silmen laserleikkauksen. Olin kans loputtoman kyllästyny siihen ylämäki-alamäki-ylämäki ja sitte ihan vitun hikisenä joka paikkaan piti raahautua. Never ever!

Vierailija
4/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haaveilen sähköpyörästä, harmi kun ovat niin kalliita. Olen muutaman kerran kokeillut, ihana ajettava. Aion vielä joskus ostaa sellaisen.

Vierailija
5/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää plussaa, vie vitutuksen ylämäessä ja vastatuulessa. Voi pukeutua lämpimästi kun ei ole pakko hikoilla.

Pitää olla litiumakku 36 V ja 10Wt. Etuveto on huonoin. Varmista varaosakun hinta ja saatavuus.

Vierailija
6/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös haaveilen sähköpyörästä, harmi kun ovat niin kalliita. Olen muutaman kerran kokeillut, ihana ajettava. Aion vielä joskus ostaa sellaisen.

Ostin XXL:n alesta 600 eur. Lähes täydellinen, takavetokin! Vain lukko piti ostaa erikseen.

Ensimmäisen käytettynä 200 eur ;-)