Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä otit Tripp Trapin vauvakaaren pois?

03.03.2006 |

Ei ole oikeen käsitystä, milloin se olisi hyvä ottaa pois...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli siis kiivennyt itse turvakaaren yli. Taisi olla 1 v 8 kk. Varmasti voisi poistaa paljon aikaisemminkin, mutta viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsi itse yrittää kiivetä. Pelkältä tuolilta putoaminen sattuu kuitenkin vähemmän kuin turvakaaren päältä putoaminen.

Vierailija
2/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on tuolissa pysynyt ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v4kk kerkisi kai tulla täyteen

Vierailija
4/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkujen luona oli Tripp Trapp tuoli jossa ei ollut kaarta ja tuolloin huomasin Poikasen pysyvän hyvin siinä kaartakin ja kotona poistettiin kaari myös. 1v6kuisena rupesi saamaan ihmeellisiä raivareita ruokapöydässä eikä suostunut istumaan tuolissa yhtään(ei istunut edes tavallisessa tuolissa) ja tuolloin laitettiin kaari takaisin. Nyt ikää 1v10kk ja useampi kuukausi istuttu ilman kaarta.

Vierailija
5/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nyt kieltäytyy siihen kaaren kanssa menemästä ;-))). Yleensä siis kaaren kanssa, vaikka onkin tuolleen ' vaarallisesti' jo toista kuukautta siihen kiivennyt itse ja siitä pois : saman tekee myös ilman kaarta. Mutta pysyy jotenkin paremmin istumassa kaaren kanssa eli ei yritä kesken syönnin siitä niin helposti pois. siksi useimmiten se kaari on paikallaan, vaikka neiti osaa jo syödä itse ihan tavan tuolissakin.