Kuinka kauan mielestänne kannattaisi seurustella ennen yhteenmuuttoa
Kommentit (7)
Kyllä nykyään se pari tuntia riittää, häät sitten viikon päästä vasta....toki näissä kovin usein ihmetellään että ei se ollutkaan se ihanin prinssi tai prinsenssa.....???
Eipä siihen ole mitään tarkkaa aikaa. Minä ja poikaystävä muutettiin yhteen 8 kk seurustelun jälkeen. Ollaan tosin eletty molemmat omillamme (yksin) useampi vuosi (hän 5 vuotta ja minä 6 vuotta) ja ikääkin on molemmilla lähemmäs 30 kuin 20 vuotta. Ensin kannattaa kyllä itsenäistyä kunnolla ja opetella tulemaan toimeen itsensä kanssa :)
Mahdollisimman pitkään! Niin ettei aina yllätä se tilanne, missä toinen ei osallistu mihinkään, ei kotihommiin, puhumattakaan laskujen maksuun ja muihin kuluihin.
Ja sopia näistä pitää heti, siis ennen yhteen muuttoa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyään se pari tuntia riittää, häät sitten viikon päästä vasta....toki näissä kovin usein ihmetellään että ei se ollutkaan se ihanin prinssi tai prinsenssa.....???
yäk. mulle yks yritti ehdottaa jotain samankaltaista ja minä valehtelin minkä kerkesin. tavoitteena oli vain päästää tyypistä eroon
Me seurusteltiin parivuotta ja naimisiin mentäessä muutettiin vasta yhteen.
Me seurustelimme ensin puolitoista vuotta (kaukosuhde, asuimme eri kaupungeissa), sitten asuimme yhdessä avokkeina puolitoista vuotta, ja sitten menimme naimisiin. Meillä tuo toimi hyvin, olemme olleet yhdessä nyt 27 vuotta.
Vihkimiseen asti.