Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokavuotinen jääkiekko-oksennus

Ylikypsä eukko
25.08.2016 |

Kohta alkaa taas jokavuotinen, kuukausi kestävä jääkiekon pakkosyöttö suomalaisille. Laji, jota harrastaa tosissaan noin neljä maata maailmassa on ihan mahtavaa ja huippua ja kivaa ja kaikkee.

Ei ihme etteivät suomalaiset pärjää olympialajeissa. Tai oikeastaan missään muussakaan. Ainoa, johon Suomessa panostetaan, on jääkiekko. Voi luoja mikä laji, mutta kun kisoissa saa ryypätä, niin rahaa tippuu.

TV:tä ei taas voi avata ilman järkyttävän pitkiä TUNTEELLISIA mainoksia, joissa MAHTIPONTINEN musiikki soi taustalla kun miljonäärit leikkivät keskenään kepakoilla ja luistelevat laatikon päästä päähän. Ping. Pong. Ping. Pong.

Laittakaa lapsenne harrastamaan jotain, joka oikeasti kertoo osaamisesta: voimistelua, uintia, ihan mitä vaan. Mutta ei jääkiekkoa. Se ei tee kuin jäykkiä aikuisia, joilla on liian suuret luulot itsestään.

Sori. Olen vain niin kyllästynyt tähän lajiin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ei käytännössä tule enää kuin maksukanavilta ja striimeiltä, joten vältyt siltä kun et tilaa sitä.

Mainoksilta ei voi välttyä. Niinkuin ei tällä palstallakaan. Taas tuossa jotain pystyynnostettuja sikoja oli lätkäkamppeet päällä.

Vierailija
22/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon aikaa jääkiekon parissa viettävän voin kertoa, että suurin osa lapsista on itse valinnut lajin. Ei ole koskaan törmännyt vanhemman pakottamana jääkiekkoilijaan. Olen törmännyt vanhempien pakottamana lopettaviin pikkukiekkoilijoihin. Nykyään junnutkin treenaa ohessa pikatesti,joogaa ja muita kehonhuoltoa ja -hallintaa kehittävää. Ja eikö ole hyvä, että on yksi laji joka käy niille isoille körmyjunnuillekin?

Lapset menevät sinne, missä kaverit on. Ja kaverit ohjautuvat väkisin jääkiekkoon. Ja niille "körmyille" on paljon parempiaikin lajeja, kuin laaran päästä päähän luisteleminen kumin perässä.

Tämä on koko Suomen urheilun ongelma. Potentiaaliset maailmanmestarit jäävät tulematta, kun kaikkien pitää mennä pitämään hauskaa laariin. 18 kesäisenä muut lajit ovat sitten jo myöhäistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, mikä jääkiekkokuukausi nyt muka on menossa?

Keväällähän sitä aina on MM-kisojen aikaan julkisuudessa, mutta en minä sitä ole syksyisin huomannut. Ei laji erityisesti kiinnosta, mutta ei myöskään mitenkään haittaa minun elämääni. Siinäpähän seuraavat ne, joita se kiinnostaa. Minulla on omat juttuni.

Vierailija
24/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en jääkiekosta tiedä, kuin että se on maailman hönöin laji. 

Ainoastaan kaljatarjoilu pitää tämään hönttiyden pinnalla. Ja se tietysti, että se on ainoa laji jossa suomalaiset pärjää. Kaiken maailman mestaruuksia kun jaetaan kymmenen kertaa vuodessa, ja kilpailijoita on yhdellä kädellä laskettava määrä.

Palkintopallille pääseminen on helpompaa kuin formuloissa.

Vierailija
25/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on kyllä nuo mainokset. 

Töttöröö-pampam -musiikki soi, puhutaan, tunteista, taistelemista, isänmaallisuudesta ja kaiken maailman petoeläimistä. 

...Ja lopulta kyse on kuitenkin höntistä kepakko kädessä leipälaudan päästä päähän luistelemisesta, kunnes joku saa kumikiekon maaliin. Jepajee, me ollaan sankareita. Todellisia taistelijoita. Nyt kaikki kadulle ryyppäämään!

Vierailija
26/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikypsä eukko kirjoitti:

Kohta alkaa taas jokavuotinen, kuukausi kestävä jääkiekon pakkosyöttö suomalaisille. Laji, jota harrastaa tosissaan noin neljä maata maailmassa on ihan mahtavaa ja huippua ja kivaa ja kaikkee.

Ei ihme etteivät suomalaiset pärjää olympialajeissa. Tai oikeastaan missään muussakaan. Ainoa, johon Suomessa panostetaan, on jääkiekko. Voi luoja mikä laji, mutta kun kisoissa saa ryypätä, niin rahaa tippuu.

TV:tä ei taas voi avata ilman järkyttävän pitkiä TUNTEELLISIA mainoksia, joissa MAHTIPONTINEN musiikki soi taustalla kun miljonäärit leikkivät keskenään kepakoilla ja luistelevat laatikon päästä päähän. Ping. Pong. Ping. Pong.

Laittakaa lapsenne harrastamaan jotain, joka oikeasti kertoo osaamisesta: voimistelua, uintia, ihan mitä vaan. Mutta ei jääkiekkoa. Se ei tee kuin jäykkiä aikuisia, joilla on liian suuret luulot itsestään.

Sori. Olen vain niin kyllästynyt tähän lajiin.

Mitä typerintä enää vois olla kuin kumipalan sohiminen jäätiköllä ja sekopään selostajan ulvonta.

Tämä urheilun pakkosyöttö on mennyt kaiken kohtuuden yli jo ajat sitten, jonnijoutavaa lapsen asteelle jääneiden typerysten leikkimistä.

Vierailija
27/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon aikaa jääkiekon parissa viettävän voin kertoa, että suurin osa lapsista on itse valinnut lajin. Ei ole koskaan törmännyt vanhemman pakottamana jääkiekkoilijaan. Olen törmännyt vanhempien pakottamana lopettaviin pikkukiekkoilijoihin. Nykyään junnutkin treenaa ohessa pikatesti,joogaa ja muita kehonhuoltoa ja -hallintaa kehittävää. Ja eikö ole hyvä, että on yksi laji joka käy niille isoille körmyjunnuillekin?

Siis pilatesta eikä pikatesti.

Sen verran voin 10v kokemuksella sanoa, että sinä et sitten ainakaan sitä aikaasi vietä Bluesin junnukiekon parissa. Alkulämppä: "juoskaa paskamäelle ja takaisin", sit on 1,5h jää ja loppulämppä: "2x hokihölkkää hallin ympäri". Ei luistelutreenausta seuran puolesta.

Vierailija
28/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran voin 10v kokemuksella sanoa, että sinä et sitten ainakaan sitä aikaasi vietä Bluesin junnukiekon parissa. Alkulämppä: "juoskaa paskamäelle ja takaisin", sit on 1,5h jää ja loppulämppä: "2x hokihölkkää hallin ympäri". Ei luistelutreenausta seuran puolesta.

Reps! Ja tuosta sitten vielä maksetaan........ Ei tajuu.

Vierailija
29/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, jaxuhali. Worl Cup tulee maksukanavalta, Suomen otteluja voi ehkä näkyä yhdeltä maksuttomalta kanavalta. Ja tämä on pakkosyöttöä?

Tosiasia on se, että vältyt kyllä jääkiekolta, jos haluat. Mutta sinuapa häiritsee se, että toiset tykkäävät jääkiekosta ja et pysty sitä rajoittamaan heiltä. Herää vaan kysymys, miksi on niin vaikeaa antaa toisten nauttia ja itse etsiä mielenkiintonsa muualta? Valittaminen on helpompaa ja ilmeisesti antoisampaakin?

Vierailija
30/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jonkin muun urheilulajin vakamman tason urheilija, niin kyllä jääkiekon kohtuuton näkyvyys Suomessa kävisi hermoille. Onneksi en ole. Ei tarvitse huolehtia sponsseista.

Ps. Alla näkyy taas joku "king of leijonat" tms. -mainos. Hohhoijjaa. Pallokasvoiset leijonat siellä. Kovasti ärjyvät. Murmur.

Vierailija
31/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reps! Ja tuosta sitten vielä maksetaan........ Ei tajuu.

Siihen saakka maksettiin kun lapsi siellä halusi käydä, viime keväänä ilmoitti että nyt riitti. Enää ei makseta. Mutta tottahan tuo on, jäi itsellekkin epäselväksi, miksi seura halusi ammattivalkut. Kun se isävalkku joka hommaa pyöritti ekat 5v oli paljon parempi ja pojat kehittyikin pelaajina. Ja halvempi (= ilmainen).

Vierailija
32/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä repee nauruun kirjoitti:

Pahimpia on kyllä nuo mainokset. 

Töttöröö-pampam -musiikki soi, puhutaan, tunteista, taistelemista, isänmaallisuudesta ja kaiken maailman petoeläimistä. 

...Ja lopulta kyse on kuitenkin höntistä kepakko kädessä leipälaudan päästä päähän luistelemisesta, kunnes joku saa kumikiekon maaliin. Jepajee, me ollaan sankareita. Todellisia taistelijoita. Nyt kaikki kadulle ryyppäämään!

Joo. Katsoin pitkästä aikaa olympialaisista urheilua, niin siellä oli ihan todellista taistelua joissakin lajeissa. 

Ei niitä lajeja vain mainosteta LEIJONAN RAIVOLLA ISÄNMAALLISTA UHKUA PUHKUEN.

Vierailija
33/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kanssaihmiset, nyt en voi millään tasolla samaistua tunteisiinne. Nuoresta asti olen harrastanut eri lajeja; judoa, ampumahiihtoa, juoksua, jalkapalloa, suunnistusta ja silti aina kokenut että olisipa kiva päästä jäähallille pelailemaan. Muutaman vuoden ajan pyytelin vanhemmiltani jatkuvasti josko saisin aloittaa kiekonpeluun, mutta rahat, matka ja "miesten laji" pitivät minut erossa jältä. Yläastella tahtotila oli kuitenkin niin voimakas, että homman tuli muutos. Viikon päästä olen muuttamassa Sveitsiin, pelaamaan jääkiekkoa- sitä räkäistä ja hikistä miesten lajia. Tekemään sitä mikä tuntuu hyvältä. Joten kun puhutte typerän kumipalan tökkimisestä, niin muistakaa, että jollekin se on silti unelma!

N20

Vierailija
34/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältöä elämään.

Vierailija
35/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kanssaihmiset, nyt en voi millään tasolla samaistua tunteisiinne. Nuoresta asti olen harrastanut eri lajeja; judoa, ampumahiihtoa, juoksua, jalkapalloa, suunnistusta ja silti aina kokenut että olisipa kiva päästä jäähallille pelailemaan. Muutaman vuoden ajan pyytelin vanhemmiltani jatkuvasti josko saisin aloittaa kiekonpeluun, mutta rahat, matka ja "miesten laji" pitivät minut erossa jältä. Yläastella tahtotila oli kuitenkin niin voimakas, että homman tuli muutos. Viikon päästä olen muuttamassa Sveitsiin, pelaamaan jääkiekkoa- sitä räkäistä ja hikistä miesten lajia. Tekemään sitä mikä tuntuu hyvältä. Joten kun puhutte typerän kumipalan tökkimisestä, niin muistakaa, että jollekin se on silti unelma!

N20

Tervemenoa?

Vierailija
36/36 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilun ja liikunnan harrastaminen on hyvä. Sitä en ymmärrä miksi esim. Yle käyttää niin paljon aikaa urheiluun kanavillaan, penkkiurheiluhan on aika typerää, paljon fiksumpaa harrastaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä