Ovatko kriteerini liian korkealla, jos haluan miehen olevan
korkeintaan 2 vuotta minua vanhempi/3 vuotta nuorempi? Olen 21v. En vain osaa olla luontevasti vanhempien ihmisten kanssa, tai en tunne oloani yhtä mukavaksi yli 3v vanhempien miesten kanssa.
Kommentit (29)
Oon 21v ja 18v pojat on täysin _poikia_ mielestäni. En vois kuvittellakkaan olevani itseäni 3v nuoremman kanssa tässä vaiheessa. Nykyiseni on 2v vanhempi, ennen häntä ajattelin että miehen ois hyvä olla parista aina vaikka kymmeneenkin vuotta vanhempi.
Että riippuu ihan ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ahdistunut, tulee vain epämukava olo, sillä en vain ole ollut kiinnostunut. Minulle se ei ole epäolennaista, sillä en ole koskaan tavannut samanhenkistä ja kiinnostavaa vanhempaa miestä. Ei se mielestäni ole määrittelyä. :)
No siinä tapauksessa sanoisin että henkilöt eivät ole olleet sinun kanssasi samnalaisia. Mutta miten se ikä vaikuttaa vaikka mielenkiinnon kohteisiin/luonteeseen. Tietyllä tavalla joo tottakai kaikki aikuistuu, mutta jos on pieni haarukka, ihan muutamasta vuodesta kiinni, niin ei siinä niin radikaalia muutosta tapahdu.
Vähän sama kun sanoisi "en halua olla vaaleahiuksisten kanssa, koska en ole tavanut ketään samanhenkistä ja kiinnostavaa vaaleahiuksista miestä."
Tuo on todella rajoittunutta kyllä. Suljetko myös muut kuin valkoiset miehet pois ihonvärin perusteella?
-mryouth75
No ei, ikäluokkahan on tuossa vaiheessa varsinkin n. 3 vuotta korkeintaan. Tai näin ainakin ennen oli ja vaikea kuvitella että nykynuoret olisivat sen enempää kiinnostuneita eri-ikäisten seurasta, koska somen takia ei ole pakko tyytyä vain lähiseudun kavereihin. Ennenhän oli joskus sellaista että oli pakko liikkua nuorempien tai vanhempien kanssa koska oman ikäisiä kavereita ei aina ollut.
Olet niin nuori että voit ihan rauhassa olla ilman ketään.
Ilmoitat tässä yhden (1) kriteerin - jos yksikin kriteeri elämänkumppanille on liikaa, niin huh huh :D
Sulla saa olla just sellaiset kriteerit kuin haluat, ja joku suunnilleen samanikäinen puoliso nyt on aika kohtuullinen toive.
Kyllä minäkin toivon puolison olevan suunnilleen samaa ikäluokkaa ja samassa elämäntilanteessa. En haluaisi olla 22-vuotias opiskelija joka haaveilee yhteisistä ulkomaanvuosista 35-vuotiaan, isäksi kaipaavan rivarikaksion omistavan tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerisi ovat erittäin hyvät. Ihmettelisin jos olisit 31, ja ikähaarukkasi olisi 28-33v. Nyt olet vasta aikuistunut ja haluat viettää aikaa samassa elämänvaiheessa olevien kanssa. Oikein fiksua.
Minä olen 31 ja olisin avoin ikähaarukalle 25-44.
En ole ahdistunut, tulee vain epämukava olo, sillä en vain ole ollut kiinnostunut. Minulle se ei ole epäolennaista, sillä en ole koskaan tavannut samanhenkistä ja kiinnostavaa vanhempaa miestä. Ei se mielestäni ole määrittelyä. :)