Olipas työkaveri lihonnut kesälomilla
Piti pitkän kuukauden loman, itse sitä ennen olin pari viikkoa joten ei olla nähty vähään aikaan. Tuli lomilta tänään töihin ja vatsaa oli kyllä kertynyt ainakin viiden kilon edestä. Työpaikan jääkaappiin kävi kuitenkin nakkaamassa salaatin, tosi uskottavaa! :D
Kommentit (8)
Jos vatsa kasvanut niin on raskaana. Oot kyllä aika pöljä.
työkaverisi?
Pitäsikö sun vaan keskittyä niihin töihin ja jättää muut rauhaan. Voin kuvitella, että et ole kovin mukava työkaveri, vaan itsekäs minä-minä-ihminen, joka jauhaa paskaa ihmisten selän takana ja myrkyttää työpaikan ilmapiiriä.
Mitä toisen lihomiset sinulle kuuluu?
Mitä sitten? Viisi kiloa ei ole edes paha rasti poistaa kun pääsee takaisin normaaliin rytmiin. Eikä työkaverisi kilot ole varmaan sun ongelmas?
Joo, mullakin tuli varmaan 3-4 kiloa loman aikana. Senpä takia nyt töihin paluun jälkeen olenkin ottanut salaattilinjan. Ilmeisesti näin myös työkaverisi.
Mulla on taas ärsyttävä työkaveri, joka selaa päivät pitkät av:ta. Tympii, kun me muut tunnolliset teemme samalla palkalla enemmän töitä. Ärsyttää näin lomallakin, mur!
Uskottavaa mikä? Että kävi nakkaamassa salaatin vai että oli lihonut? En jotenkin usko juttua itsekään.