Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas työkaveri lihonnut kesälomilla

Vierailija
25.08.2016 |

Piti pitkän kuukauden loman, itse sitä ennen olin pari viikkoa joten ei olla nähty vähään aikaan. Tuli lomilta tänään töihin ja vatsaa oli kyllä kertynyt ainakin viiden kilon edestä. Työpaikan jääkaappiin kävi kuitenkin nakkaamassa salaatin, tosi uskottavaa! :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavaa mikä? Että kävi nakkaamassa salaatin vai että oli lihonut? En jotenkin usko juttua itsekään.

Vierailija
2/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis iik!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsa kasvanut niin on raskaana. Oot kyllä aika pöljä.

työkaverisi?

Vierailija
4/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö sun vaan keskittyä niihin töihin ja jättää muut rauhaan. Voin kuvitella, että et ole kovin mukava työkaveri, vaan itsekäs minä-minä-ihminen, joka jauhaa paskaa ihmisten selän takana ja myrkyttää työpaikan ilmapiiriä.

Vierailija
5/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toisen lihomiset sinulle kuuluu?

Vierailija
6/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Viisi kiloa ei ole edes paha rasti poistaa kun pääsee takaisin normaaliin rytmiin. Eikä työkaverisi kilot ole varmaan sun ongelmas?

Vierailija
7/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin tuli varmaan 3-4 kiloa loman aikana. Senpä takia nyt töihin paluun jälkeen olenkin ottanut salaattilinjan. Ilmeisesti näin myös työkaverisi.

Vierailija
8/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas ärsyttävä työkaveri, joka selaa päivät pitkät av:ta. Tympii, kun me muut tunnolliset teemme samalla palkalla enemmän töitä. Ärsyttää näin lomallakin, mur!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä