Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelen yliopistossa ja voi luoja, että inhoan noita fukseja.

Vierailija
25.08.2016 |

Kaikki 20-vuotiaat ovat ilmeisesti rasittavia ja mölyäviä pissiksiä. Tuon ikäiset ei näköjään yhtään osaa käyttäytyä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella inhosit seiskalle tulleita?

Vierailija
2/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeletko kauppakorkeassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? Kauppis? :D

t. Humanisti, jolla ei ole tota ongelmaa, koska jopa meidän fuksit on fiksuja

Vierailija
4/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös fiksut fuksit.

Vierailija
5/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Ei niissä fukseissa ollut muuta ongelmaa kuin se että niitä lukuvuoden alussa aina niin monta samassa paikassa. Eli jos sattui vaikka ruokalan jonoon juuri sen jälkeen kun fuksit olivat parveilleet siihen jonottelemaan ja äimistelemään niin menihän siinä tovi että sai pöperöä. Ja tämäkin ongelma poistui kun se alkuvaiheen massaluentokausi loppui.

Opiskelin kemiaa ja ala tuntui vetävän aika sekalaista porukkaa, eli en muista nähneeni erityisiä pissiskeskittymiä vaan aika tavallista sekalaista nuorisoa.

Vierailija
6/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet oikkislaiset luulee saatana että merkkilaukut ja vimosennpäälle raidoitettu tukka ja merkkikamat päälle riittää että selviää v-u tenteistä ja oppi -tana jotain!

Kiesus mitä ylimielisyyttä.

Lexin bileissä sitten vedetään kännit ja annetaan täydellisesti sheivattua biljardipöydällä vanhemmille veljille (joo nähty on) ja ollaan niin sexbombeja että.

Saatana että käy hermoon.

Vierailija
7/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos yliopistoissa aloitettiin?

Menossa vasta ensi viikolla.

Vierailija
8/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppislaiset erottuu kyllä. Luennoilla ollaan lippis päässä ja sikaillaan kovaan ääneen ja mukana on pienen yksiöllisen verran kamaa salivehkeistä bilevermeisiin. 

Kyllä se siitä asettuu sitten kun todellisuus iskee päin naamaa. 

Vierailija
9/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet oikkislaiset luulee saatana että merkkilaukut ja vimosennpäälle raidoitettu tukka ja merkkikamat päälle riittää että selviää v-u tenteistä ja oppi -tana jotain!

Kiesus mitä ylimielisyyttä.

Lexin bileissä sitten vedetään kännit ja annetaan täydellisesti sheivattua biljardipöydällä vanhemmille veljille (joo nähty on) ja ollaan niin sexbombeja että.

Saatana että käy hermoon.

Ei siellä ole hotteja.

Vierailija
10/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen samaa mieltä. Mutta itse tajusin että nyt maisterinopiskelijana olen rasittavan pissiksen lisäksi vanha katkera pieru! Ihan oikeasti ei edes alkoholi miellytä enää kun päänsärky iskee jo samana iltana.

Vierailija
11/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jännä asia, törmäsin siihen aikanaan ensimmäisenä opiskeluvuotenani.  Joillekin opiskelijoille fuksit tosiaan ovat kauhistus. Esimerkiksi joku vanhempi tieteenharjoittaja suorastaan juoksi pakoon, kun yritin kysyä neuvoa pääosastolla. Itse taas olin fukseille isohenkilönä näyttämässä kampusta ja bilettämässä, mikä oli ihan hauskaa. Lisäksi ammatillisessa mielessä monet silloiset fuksit ovat tulleet vastaan työelämässä. Joku psykologi muuten mielellään varmaan perkaisi, että mikä tuossa on takana.

Vierailija
12/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu näitä fuksialoituksia tehtailee :D Pääosissa pahiksena aina kaksikymppinen pissis prinsessa! Minua fuksit eivät häiritse ollenkaan, miksi häiritsisivät?

Vierailija
13/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siivoaa yliopiston käytäviä. Koettakaa ymmärtää häntä.

Vierailija
14/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan älyttömästi muuttunut opiskelijakäyttäytyminen 90-luvulta. Luennoilla tehdään ihan kaikkea muuta kuin kuunnellaan, saati että kirjoitettaisiin muistiinpanoja. Kaikilla on jotain ihme eväitä pöytä täynnä, vähintään joku vesipullo. Ei 90-luvulla tuotu mitään syötävää tai juotavaa luentosaleihin.  Niin ja tietysti se puhelin on koko ajan naaman edessä.

Vierailija
15/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän et ole onneksi koskaan ollut fuksi...

Meillä myös fuksit kyllä osaavat käyttäytyä, samaa ei voi sanoa kaikista vanhemmista opiskelijoista.

Vierailija
16/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tutulta.

Vierailija
17/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppis = kauppaoppilaitos. Siellä ei ole fukseja.

Vierailija
18/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu näitä fuksialoituksia tehtailee :D Pääosissa pahiksena aina kaksikymppinen pissis prinsessa! Minua fuksit eivät häiritse ollenkaan, miksi häiritsisivät?

No niinpä! Tällä palstalla häiriköivät yliopisto-opiskelijat, jotka kuvittelevat olevansa jotain jalompaa rotua koska ovat selvinneet yli vuoden siellä yliopistossansa. Sympatiani on täysin niiden fuksien puolella. Muutakin tekemistä kuin haukkua "alempiaan" jollain mammapalstalla.

Vierailija
19/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi vitussa hengaat siellä fuksien orientaatioviikolla? Tietysti ne pyörii siellä eksyneinä ja innokkaina ja kaikki on syömässä samaan aikaan. Itse meen sen fuksiruuhkan vuoksi lipastolle vasta, kun luennot alkaa viikon päästä.

Vierailija
20/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin välillä että pitäisköhän hakea vaikka yliopistoon niin ois vapaa-ajallaan jotain muuta tekemistä kuin trollailla tätä palstaa. Mutta huomaan, että kaikkia se ei näköjään ole pelastanut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme