Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farkkujen ostaminen aaasrrggghhh!!

Vierailija
25.08.2016 |

Miten se voi olla niin vaikeaa? En edes vaadi mitään täydellistä farkkupersusta kun olen realisti mutta jos edes jotenkin istuvat ja sopivat saisi?

Olen 171 cm pitkä ja painan 66 kg. Lihaksikkaat reidet, leveä ja melko lättänä laatikkomainen takapuoli. Leveä lantio mutta kapea vyötärö. Jos housujen vyötärö on edes sinnepäin sopiva, ei lahkeet mene jalkaan polvia korkeammalle tai jos tyhjiöpakkaamalla saa ne jalkaan niin tulee järkyttävät vaakavekit ja joka muhkura paistaa.

Haluaisin napakasti istuvat farkut, ei pillejä mutta ei löysiäkään. Ei kulutuksia tai reikiä. Joku neuvoi Leviksen Curvet mutta kun menin Kampin liikkeestä kysymään niin valmistus lopetettu ja myyjäpoika vaikutti siltä että tämän tädin housuasiat ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa.

Eilen menin töiden jälkeen kauppaan ja onni tuntui vihdoinkin kääntyneen. Löysin alesta Rilsin tummansiniset farkut jotka vain sujahtivat jalkaan ja kaikki oli niinkuin pitää. No tänä aamuna sitten puin ne kotona ja tuntui kuin yön aikana olisi 5 kiloa hävinnyt johonkin. Vyötärö pyörii päällä ja lahkeet jäävät löysäksi ja ryttyyn. En kestä.

Kun katson muiden naisten farkkuja niin ne istuvat kuin hanska. Faaaaaaaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MAC:n farkut sopii mulle. Ne on ihanan joustavia (mukavia) myös :) Ainakin "Dream"-mallit.

Dreameissa on vikana (ainakin mulla) että ne valuu jalassa koko ajan. Onko mulla sitten liian pieni koko? Housuja ostavalle suositellaan numeroa pienemmät istuvuuden takia.

Hyvät perusfarkut löytyy varustelekalta, lähes 100 % kotimaiset, naisille oma malli. Niiden vyötärö istuu vyötäröllä eikä kankaassa ole mitään tehdastekoisia reikiä.

Olet ottanut liian ison koon. Maceissa voi ottaa 1 tai 2 pienemmän koon kuin yleensä käyttää. Ne venyy käytössä, joten niide pitää olla todella napakat ostaessa.

T. Myyjä

Vierailija
22/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bik Bokin korkeavyötäröiset farkut on tosi hyvät ja edulliset (50e ja risat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää kun kurvikkaiden naisten mallistotkin on tehty lihaville ompuille. Mistä oikeasti kurvikas tiimalasi saa farkkuja? Varsinkin nuorten mallistojen farkut ovat kaikki ompuille, eli oletetaan että hoikat jalat ja tasapaksu vyötärö. Lidlin vaatteet ovat poikkeuksetta tälle vartalotyypille tehtyjä eli vatsakkaille vaikka en sieltä laatufarkkuja oletakaan saavani. Eivät sovi, ei, kun lantion ja vyötärön erotus on yli 30 cm (vy 77 ja lantio 108).

Saatpahan kärsiä, kun olet sellainen kurvikas tiimalasi, ihan oikein ettei kaikki ole niin ihanasti, kun ei meillä ompuillakaan ole aina kivaa.

Vierailija
24/27 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa vyötäröltä liian isoihin farkkuihin vyön ja kuristaa sillä sopivaksi, on lopputulos kaamea sekä käyttäjälle, että katsojille. Farkut ovat niin paksua kangasta, että niiden pitää istua. Vyöllä ei voi korjata.

Vierailija
25/27 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen ostaminen on kyllä tosi hankalaa nykyään. Etsinnässä olisi mustat, EI-pillifarkut, mieluiten suorat lahkeet tai bootcut tyyliset.

Eniten ärsyttää materiaali mitä farkuissa on. En tykkää sellaisista joustavista materiaaleista, jotka menee aivan ihoa myöten. Tykkäisin , että farkut olisi vähän jäykät aluksi ja käytössä muotoutuivat mulle sopivaksi.

Vierailija
26/27 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee sovittamattakin, mitkä farkut ovat itselle sopivat. Sitten vain oikea koko mukaan sovituskoppiin ja sovittamaan. Farkkujen ostaminen on kivaa.

Vierailija
27/27 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkujen ostaminen on kyllä tosi hankalaa nykyään. Etsinnässä olisi mustat, EI-pillifarkut, mieluiten suorat lahkeet tai bootcut tyyliset.

Eniten ärsyttää materiaali mitä farkuissa on. En tykkää sellaisista joustavista materiaaleista, jotka menee aivan ihoa myöten. Tykkäisin , että farkut olisi vähän jäykät aluksi ja käytössä muotoutuivat mulle sopivaksi.

Ei näitä löydä rahallakaan. Mutta tsekkaapa miesten osasto, voit yllättyä positiivisesti!