Riina-Maija Palander menetti rakkauden mutta piti miehen
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Mä tein aikoinani hyvin samatapaisen päätöken. En ymmärrä, miksi mun pitäis luopua puolesta lasteni lapsuudesta vain sen takia, että mieheni ei osaa pitää munaansa housuissaan. Ei mulla ole mitään tunnesidettä tuohon mieheen, jonka kanssa asun saman katon alla, arki rullaa, ei riitoja (kun ei ole tunteitakaan), mutta lapsilla on 1 koti ja molemmat vanhemmat läsnä koko ajan. Mitä sitten tapahtuu, kun lapset on muutaneet pois kotoa, en tiedä, sen näkee sitten. Joku tuossa kommentoi, että miksi sitä pettämistä pitää koko ajan kaivella esiin. No ymmärrät sitten kun sun luottamuksesi on petetty, asia ei unohdu.
Ymmärrän, että halutaan pitää lapsilla yksi koti ja tuttu ja turvallinen arki, mutta se edellyttää sitä, että vanhemmat jotenkin tulevat toimeen eikä jatkuvasti esim. nälvi toisiaan. Tuskin esim. sinä tilitit asiaa julkisesti niin, että lapsetkin tietää miksi äiti ja isä ovat yhdessä ja millaisia kumppaneita ovat toisilleen. Aikuisten ongelmat eivät kuulu lapsille. Toki kun lapset ovat aikuisia niin asioita voi avata.
Ei se lapsillekaan ole helppoa kuulla ja tietää, että isä tai äiti juoksee vieraissa ja saattaa vaikuttaa paljonkin lapsen asenteisiin ja tunteisiin ko. vanhempaa kohtaan. Tällä kaikella voi olla myös valtavasti vaikutusta sitten, kun lapsi alkaa itse rakentamaan parisuhteitaan ja millaiset odotukset hänellä on niistä.
Olen ollut tunteettomassa (miehen narsististen toimien takia) liitossa materian -ja ohikiitävien parempien hetkien - takia yhdeksän vuotta. En suosittele kenellekkään; tämä elämäntapa syö sielun ja vie elämänilon. Vihdoinkin olen saanut voimaa irtaantua, elämä ei muuten ole enää elämisen arvoista. Silti köyhyys pelottaa. Joten ymmärrän Kallen vaimoa, materian keskellähän me elämme eikä mitään ilman rahaa täällä saa, Mutta oman mielenterveyden ja onnellisuuden vuoksi -JÄTÄ SE!!
Kerran olin samassa ravintolassa Kallen kanssa kun sillä oli mukana aivan upea mimmi. Mietittiin kaverin kanssa että miksi ei heivaa Riinaa kun on saanut mukaansa paljon paremman. Rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Häälookissa enemmän on ollut enemmän.
http://static.iltalehti.fi/viihde/palanderkirkko3SL_vi.jpg
Et vissiin puhu sulhasen kuontalosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/viihde/palanderkirkko3SL_vi.jpgEt vissiin puhu sulhasen kuontalosta?
Toi karva kompensoi sen puutetta...
Vierailija kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/viihde/palanderkirkko3SL_vi.jpg
Oho, ehkä ei olis kannattanu laittaa kuoleman kukkia hääkimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin samassa ravintolassa Kallen kanssa kun sillä oli mukana aivan upea mimmi. Mietittiin kaverin kanssa että miksi ei heivaa Riinaa kun on saanut mukaansa paljon paremman. Rakkautta?
Jos mimmi on "aivan upea" niin mitä hän tekee naimisissa olevan miehen kanssa ellei ole kaveri? Ja ulkonäöstäkö kaikki on kiinni? Hyi helv**** kaltaisiasi juoruakkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin ahdistava naisihminen. Joka solu huutaa KATKERUUS!!! Ilmeet, eleet, puheet, näpäyttelyt, ääni ihan kaikki. Tää avautuminen ja muka halu kertoa avoimesti ja auttaa muita samassa tilanteessa olevia, höpsis. Oli tuokin oiva näpäytys Kalle kakstoistaveelle. Ikinä ei pääse yli asiasta ja on hysteerisen epävarma itsestään.
Eikös se taputellut Kallen masuaki et ku oli tullut vähän elopainoo et "tästä ei soittu ku naimisiin mentiin" tai jotain tuollaista... hrr... Hyytävä fiilis tulee tuosta ihmisestä.
Miehet harvemmin ovat niin vereslihalla painokommenteista, etteivätkö ymmärtäisi ottaa edes joitain asioita elämässä huumorin kannalta. Minä ainakin kiittäisin sitä, joka huomauttaa, jos se antaisi potkua laihduttamiselle. Kallella taisi toimia just niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mimmi on "aivan upea" niin mitä hän tekee naimisissa olevan miehen kanssa ellei ole kaveri? Ja ulkonäöstäkö kaikki on kiinni? Hyi helv**** kaltaisiasi juoruakkoja!
Kävi ruokailun aikana selväksi että ei ollut pelkkä kaveri. En näe juoruamisena sitä että naimisissa oleva mies heilastelee avoimesti vaimoaan kauniimman naisen kanssa ja mainitsen asiasta vuosia myöhemmin kun asiasta on puhe. Uskon myös että ulkonäöllä oli suuri osuus parin yhdessäoloon.
Vierailija kirjoitti:
No jäi se mieskin.
Mies? No eihän sitä ole edes ollut, on vain Palanderin Kalle, korkeaotsainen idiootti!
Luin tänään juuri kyseisen pariskunnan haastattelu Me Naiset-lehdessä. Missään vaiheessa ei todeta, ettei rakkautta olisi -ainoastaan, että rakkaus muuttuu: Riina-Maija puhuu rakkaudessa olevasta arvosta, jota ei enää joku päivä täydy repiä auki ja josta tulee lopulta kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Luin tänään juuri kyseisen pariskunnan haastattelu Me Naiset-lehdessä. Missään vaiheessa ei todeta, ettei rakkautta olisi -ainoastaan, että rakkaus muuttuu: Riina-Maija puhuu rakkaudessa olevasta arvosta, jota ei enää joku päivä täydy repiä auki ja josta tulee lopulta kaunis.
*arvesta (ei arvosta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/viihde/palanderkirkko3SL_vi.jpgNo hei kamoon, onhan tosta jo kohta kymmenen vuotta aikaakin.
Minun häistäni on kulunut aikaa paljon enemmän, edelleen kuvat näyttävät tyylikkäältä, kun on hyvä maku, ei tarvitse hävetä.
Tytär on vihitty samassa puvussa, mieheni frakki muodistettiin vävylle, poikani on vihitty myös samassa frakissa. Tyttärentytär haluaa myös mennä vihille puvussani, joka muuten on koottu mummien puvuista. Miniäni vihittiin samassa puvussa kuin hänen äitinsä. Hunnun hän halusi lainata minulta.
Luin MeNaiset-lehdestä tuon haastattelun. Ihan ihme juttua tuli molempien suusta. Riina selitti siinä jotain että jos joskus menisi sänkyyn toisen miehen kanssa, se ei missään nimessä olisi kosto Kallen uskottomuudesta. Outo pari ja oudot kommentit molemmilta tossa haastattelussa. Riina: kerran pettäjä, aina pettäjä. Nyt se itsekunnioitus kasaan ja kamat kassiin!!
Palandereilla on avioehto. Tosin onko Kallella mitään omaisuutta vain pelkkiä velkoja. Voisi jopa olla kannattavampaa erota jos on kovin velkainen äijä.
En ole kovinkaan hyvää kuvaa Kallesta saanut silloin kun olen tv:ssä nähnyt. Kiroilee paljon, yrittää olla hauska, alapää huumoria. Esim. Selänne ei yleensä yritä olla väkisin vitsikäs. Täytyypä kokeilla, pystynkö katsomaan pariskunnan ohjelmaa 5 min kauempaa. Jotenkin rauhaton vaikutelma noissa mainospätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Luin MeNaiset-lehdestä tuon haastattelun. Ihan ihme juttua tuli molempien suusta. Riina selitti siinä jotain että jos joskus menisi sänkyyn toisen miehen kanssa, se ei missään nimessä olisi kosto Kallen uskottomuudesta. Outo pari ja oudot kommentit molemmilta tossa haastattelussa. Riina: kerran pettäjä, aina pettäjä. Nyt se itsekunnioitus kasaan ja kamat kassiin!!
Mitä outoa sinun mielestä tuossa Riinan kommentissa oli?
En ole koskaan tajunnut, mitä ihmeellistä tuossa Kallessa on? Ei oo komee, rikkaudesta ei tietoa, hyppii vieraissa ja aina kaikki tekarit esillä leveässä (teko)hymyssä!