Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-Maija Palander menetti rakkauden mutta piti miehen

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina-Maija vaikuttaa sellaiselta naiselta, joka tuskin kovin paljoa kakkoseksi jää näissä pettämiskuvioissa.

Vierailija
22/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin Palanderin rouvan logiikkaa. Riittää, että luottamus ja rakkaus on mennyt, miksi pitää antaa mennä kaiken muun (lasten koti, materialistiset puitteet, arkielämä jne), jos kuitenkin tulee miehen kanssa toimeen, ei ole mitään väkivaltaa jne. Eikä mitään suurta rakkautta itsellä tiedossa muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että kun on kovasti rakastanut ja luottamus menee, se voi mennä samalla koko prosessiin. Tiedän omasta kokemuksesta että näin voi käydä ystävyydessä. Luotin ystävään kuin kiveen ja kun luottamus petettiin, se oli niin iso jääpalalasti niskaan etten usko että koskaan enää tulen luottamaan yhteenkään ihmiseen täysin. Kuitenkin ihminen on kaikeasta huolimatta laumaihminen ja voi pahoin ilman ihmiskontakteja, niin pakko on ihmissuhteita olla, mutta mulle on nykyään aika sama ketä ne on ja pidän asiat pinnallisena. Sen verran tankkaan että tulee tämä tarvepuoli tyydytettyä.

Vierailija
24/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt annetaan haastatteluja kun on uusi tv-ohjelma tulossa eli katsojalukuja haetaan. Siksi kaivetaan vanhat asiat esille.

Vierailija
25/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret määrät liittoja pysyy koossa lasten takia jos muuten tullaan toimeen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän muutenkin kiinnostaa joku elämää suurempi rakkaus. Sitä on jo tajunnut ettei sellaista olekaan tai se osuu niin harvojen kohdalle että haihattelun sijaan järkevämpää on ihan oikeasti katsoa ne lapset aikuisiksi ja katsoa sen jälkeen jos vielä joku Mr. Darcyn metsästys kiinnostaa. Tämä sillä edellytyksellä tietysti ettei liitto ole ihan toivoton, viihdytään persoonina yhdessä jne.

Tämä! Just eikä melkein!! Täysin samaa mieltä.

Vierailija
26/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne rouvalla. Sen sijaan että olisi esim kiitollinen sille naiselle joka miehen pettämisen paljasti, uhoaa miten "mun miestä ja lapsia ja elämää et vie!". Lapsellista. Eniten hallaa tekee itselleen tuossa, ei taida se materia paljon (lue: riittävästi)lämmittää, kun pitää joka välissä asiasta "avautua". Tuollainen katkeruus ja marttyyrius myrkyttää kaiken ympärillään, enkä hetkeäkään usko, että tuollainen liitto on lasten (kaan) parhaaksi. Lapset on yllättävän fiksuja ja usein vaistoavat ja huomaavat paljon enemmän kuin vanhempi olettaisi/haluaisi myöntää. Itsesuojelukeino sekin..

Vierailija
27/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Palander on täysin pelle koko äijä. Jäänyt jonnekin 7vee tasolle. Ihme sekoilija.

Uusi TV ohjelmakin kertoo tasosta paljon, jos siinä on sellainenkin tyrkkymitättömyys kuin Niko Nousiainen jossain osassa.

Hyväntekeväisyysohjelma takavuosien  tyrkyille.

Vierailija
28/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauteen kuuluu miin monta puolta. Aiemmin itsekin ajattelin, että pettäminen olisi pahinta. Vaikka tietääkseni mieheni ei ole pettänyt, niin voisin sen varmaan antaa anteeksi. Kun on yli 25 vuotta jakanut elämänsä saman miehen kanssa, niin parisuhde muuttuu. Rakkauden lisäksi siinä on kumppanuus, yhteiset kokemukset, yhteinen elämä. Vaikka mies tekisi asioita, joita en ymmärrä tai itse tekisi, niin voin kunnioittaa hänen oikeuttaa olla erilainen. 

Samaa mieltä muuten, mutta pettäminen on jotain muuta kuin että "on erilainen".

T 23 vuotta miehen kanssa, joista 16 aviossa

Vierailija
29/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kesällä jonkun elokuvan tv5:ltä ja näin pitkän mainoksen Palanderien uudesta ohjelmasta. Onneksi olen katsonut tuolta kanavalta vain muutaman elokuvan ja Spartacusta niin eipä tule vahingossakaan tuota ohjelmaa katsottua kun en tuota kanavaa oikeastaan katso.

Sille, joka ihmetteli, mitä Palander tekee. Mieshän on ollut mukana Nelosen Supertähdissä, tv2:n Villissä kortissa, kommentoinut alppihiihtoa Ylelle ja eikö ollut jonakin valmentajanakin vähän aikaa.

Vierailija
30/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittava pariskunta, Palander ärsytti Supertähdissäkin, ihan kuin joku pikkupoika jonka pitää koko ajan vetää jotain showta.

Vierailija
31/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän menetti just sen kartanonsa Virossa eli liike-elämäkään ei oikein suju.

Vierailija
32/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä mitä naiset näkevät näissä ex-urheilijoissa Palander, Nieminen, Sievinen, Karalahti. Palanderit olisivat voineet kutsua em. kolmikon ohjelmaansa. Haiskahtaa ettei Palandereillakaan ole talous kunnossa, bisnekset Virossa eivät sujuneet. Mitä Kalle tekee työkseen, muuta kuin Juoksee hameenhelmojen perässä?

Mitä vikaa Sievisessä ??

Vierailija
33/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä yks kauneimpia suomalaisia naisia tuo Riina. Luonnollisen kaunis.

Vierailija
34/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Palanderilla adhd ? Olen miettinyt tätä vuosia.

Vierailija
35/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille, joka ihmetteli, mitä Palander tekee. Mieshän on ollut mukana Nelosen Supertähdissä, tv2:n Villissä kortissa, kommentoinut alppihiihtoa Ylelle ja eikö ollut jonakin valmentajanakin vähän aikaa.

Lisäksi Palander on sijoittanut tulojaan Halti Oy:n osakkeisiin ja tekee yhtiön kanssa tuotekehitys- ja markkinointiyhteistyötä. http://content.halti.fi/team/palander-en

Vierailija
36/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo asenne rouvalla. Sen sijaan että olisi esim kiitollinen sille naiselle joka miehen pettämisen paljasti, uhoaa miten "mun miestä ja lapsia ja elämää et vie!". Lapsellista. Eniten hallaa tekee itselleen tuossa, ei taida se materia paljon (lue: riittävästi)lämmittää, kun pitää joka välissä asiasta "avautua". Tuollainen katkeruus ja marttyyrius myrkyttää kaiken ympärillään, enkä hetkeäkään usko, että tuollainen liitto on lasten (kaan) parhaaksi. Lapset on yllättävän fiksuja ja usein vaistoavat ja huomaavat paljon enemmän kuin vanhempi olettaisi/haluaisi myöntää. Itsesuojelukeino sekin..

Tämä.

Tuon paremmin ei voi asiaa sanoa. Sääli kaikkia, eniten niitä lapsia ja Riina-Maijaa; joka kuitenkin on vielä sen verran nuori ja nätti että helposti voisi löytää jotain paljon parempaa, jos vaan uskaltaisi reilusti erota kun selkeästi ei pysty antamaan anteeksi eikä luopua katkeruudestaan. Olen aika varma, että vanhempana häntä kaduttaa, kun jäi epätyydyttävään liittoon roikkumaan.

Vierailija
37/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Riinamaijalla ole myös aiempi avioliitto Kallea edeltävästi taustallaan ? Eiks se ex-mieskin ollut joku tosi rikas, urheilija vai mikä? Kuka muistaa?

Riinalla Palander-liitossa hyvät oltavat: hevoset, tallit, asunnot ulkomailla, hevosten ja lastenhoitajat. Jos on avioehto ja erossa tulis fifty-fifty yhteishuoltajuus, niin ei elatusmaksuilla kustantaisi nykyistä elintasoa. Mies on mitä on, keski-ikäinen monen lapsen kahdesti eronnut nainen - voisi olla uusi rakkaus ja vielä tosi-sellainen aika vaikeeta löytää. Aika harva keski-ikäinen enää mitään romanttista parisuhdetta haikailee. Elämässä on niin paljon muutakin kuin naisen ja miehen välinen romanttinen rakkaussuhde. Ja suhde kuin suhde lopulta arkipäiväistyy.

Nyt tuli Riinalta tollanen juttu, varmaan tuottajan intresseissä, kun TV-sarja tulossa. Just tää niiden parisuhde tekee ohjelmasta mielenkiintoisen - porukalla katsotaan!

Riina on fiksu ihminen. Ja tietysti aivan poikkeuksellisen kaunis: pitkä, hoikka, vasleanviileä skandinaavi. Ei löydy Euroopasta tollasta. Kiva on Palanderin sen kanssa julkisuudessa esiintyä.

Vierailija
38/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aikoinani hyvin samatapaisen päätöken. En ymmärrä, miksi mun pitäis luopua puolesta lasteni lapsuudesta vain sen takia, että mieheni ei osaa pitää munaansa housuissaan. Ei mulla ole mitään tunnesidettä tuohon mieheen, jonka kanssa asun saman katon alla, arki rullaa, ei riitoja (kun ei ole tunteitakaan), mutta lapsilla on 1 koti ja molemmat vanhemmat läsnä koko ajan. Mitä sitten tapahtuu, kun lapset on muutaneet pois kotoa, en tiedä, sen näkee sitten. Joku tuossa kommentoi, että miksi sitä pettämistä pitää koko ajan kaivella esiin. No ymmärrät sitten kun sun luottamuksesi on petetty, asia ei unohdu. 

Minkälaista teidän arkielämä on? Puhutteko ikinä toisillenne? Onko teillä seksiä?

Anteeksi nyt vain, en ymmärrä miten kukaan voi haluta elää tunnekylmässä kodissa.

Vierailija
39/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli taas sitä iänikuista toisen naisen syyttelyä, ihan kuin mies olisi ihan syytön koko asiaan.

Vierailija
40/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aikoinani hyvin samatapaisen päätöken. En ymmärrä, miksi mun pitäis luopua puolesta lasteni lapsuudesta vain sen takia, että mieheni ei osaa pitää munaansa housuissaan. Ei mulla ole mitään tunnesidettä tuohon mieheen, jonka kanssa asun saman katon alla, arki rullaa, ei riitoja (kun ei ole tunteitakaan), mutta lapsilla on 1 koti ja molemmat vanhemmat läsnä koko ajan. Mitä sitten tapahtuu, kun lapset on muutaneet pois kotoa, en tiedä, sen näkee sitten. Joku tuossa kommentoi, että miksi sitä pettämistä pitää koko ajan kaivella esiin. No ymmärrät sitten kun sun luottamuksesi on petetty, asia ei unohdu. 

Minkälaista teidän arkielämä on? Puhutteko ikinä toisillenne? Onko teillä seksiä?

Anteeksi nyt vain, en ymmärrä miten kukaan voi haluta elää tunnekylmässä kodissa.

Niin, kuinka monesti pettäminen lähtee siitä, kun naisella on jatkuvasti "pää kipeä"