Riina-Maija Palander menetti rakkauden mutta piti miehen
Kommentit (109)
Eiköhän se Kalle ois Riinalle ja lapsille jonkun kivan kämpän ostanu?
Eroa vaan lykätty 10 v päähän, ei noilla rakkautta ole. Business case.
Vierailija kirjoitti:
Mies jäi rakkautta ei ole. Ei kovin onnellista
Mistä päättelet, että rakkautta ei ole? Vaikuttaa olevan.
Häälookissa enemmän on ollut enemmän.
http://static.iltalehti.fi/viihde/palanderkirkko3SL_vi.jpg
Vierailija kirjoitti:
Häälookissa enemmän on ollut enemmän.
http://static.iltalehti.fi/viihde/palanderkirkko3SL_vi.jpg
No hei kamoon, onhan tosta jo kohta kymmenen vuotta aikaakin.
Rakkauteen kuuluu miin monta puolta. Aiemmin itsekin ajattelin, että pettäminen olisi pahinta. Vaikka tietääkseni mieheni ei ole pettänyt, niin voisin sen varmaan antaa anteeksi. Kun on yli 25 vuotta jakanut elämänsä saman miehen kanssa, niin parisuhde muuttuu. Rakkauden lisäksi siinä on kumppanuus, yhteiset kokemukset, yhteinen elämä. Vaikka mies tekisi asioita, joita en ymmärrä tai itse tekisi, niin voin kunnioittaa hänen oikeuttaa olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
http://m.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/me-naiset-riina-maija-pala…
Materia jäi
Minkälainen typerys pitää olla että jonkun julkimon tekemiset kiinnostaa?🙈
EVVK
Erittäin ahdistava naisihminen. Joka solu huutaa KATKERUUS!!! Ilmeet, eleet, puheet, näpäyttelyt, ääni ihan kaikki. Tää avautuminen ja muka halu kertoa avoimesti ja auttaa muita samassa tilanteessa olevia, höpsis. Oli tuokin oiva näpäytys Kalle kakstoistaveelle. Ikinä ei pääse yli asiasta ja on hysteerisen epävarma itsestään.
Minä en ymmärrä koko naikkosta, mikä ihmeen tarve hänellä on vuodattaa kaikki asiat julkisuuteen. Melkoinen julkkistyrkky koko nainen. Kallen taas tietää pukiksi koko maailma, ei sitä tarvitse enää erikseen vaimon kertoa lehdissä.
Todella jännä pari. Heistä huokuu sellainen "väkinäinen hauskanpito", Kalle on tosiaan kuin pikkupoika ja Riina-Maija toruu kun on tullut tehtyä tuhmia. Jauhavat siitä pettämisestä koko ajan, jos siitä on jo useita vuosia niin eiköhän asian vois antaa jo olla?
Taitaa olla tuolla naisella mielenterveysongelmia. Siinä televisio- ohjelmassahan se puhui aika kamalia.
En vain ymmärrä mitä naiset näkevät näissä ex-urheilijoissa Palander, Nieminen, Sievinen, Karalahti. Palanderit olisivat voineet kutsua em. kolmikon ohjelmaansa. Haiskahtaa ettei Palandereillakaan ole talous kunnossa, bisnekset Virossa eivät sujuneet. Mitä Kalle tekee työkseen, muuta kuin Juoksee hameenhelmojen perässä?
Eikö täälläkin aika moni mamma ole päättänyt erota vasta sitten kun lapset ovat jo isoja?
Palanderien tapauksessa sentään mies jo tietää ettei rakkautta ole eikä ero tule sitten puun takaa.
Ehkä tämä on lasten takia pidetty koossa, tämä liitto.
Mä tein aikoinani hyvin samatapaisen päätöken. En ymmärrä, miksi mun pitäis luopua puolesta lasteni lapsuudesta vain sen takia, että mieheni ei osaa pitää munaansa housuissaan. Ei mulla ole mitään tunnesidettä tuohon mieheen, jonka kanssa asun saman katon alla, arki rullaa, ei riitoja (kun ei ole tunteitakaan), mutta lapsilla on 1 koti ja molemmat vanhemmat läsnä koko ajan. Mitä sitten tapahtuu, kun lapset on muutaneet pois kotoa, en tiedä, sen näkee sitten. Joku tuossa kommentoi, että miksi sitä pettämistä pitää koko ajan kaivella esiin. No ymmärrät sitten kun sun luottamuksesi on petetty, asia ei unohdu.
Suuret määrät liittoja pysyy koossa lasten takia jos muuten tullaan toimeen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän muutenkin kiinnostaa joku elämää suurempi rakkaus. Sitä on jo tajunnut ettei sellaista olekaan tai se osuu niin harvojen kohdalle että haihattelun sijaan järkevämpää on ihan oikeasti katsoa ne lapset aikuisiksi ja katsoa sen jälkeen jos vielä joku Mr. Darcyn metsästys kiinnostaa. Tämä sillä edellytyksellä tietysti ettei liitto ole ihan toivoton, viihdytään persoonina yhdessä jne.
Niin, ei halunnut menettää sitä kaikkea muutakin.
Tulikohan heille tuon jälkeen sääntö, ettei lapset saa tulla vanhempien makkariin?