Tänään päästin irti rakastamastani miehestä
Ymmärsin ettei hän ole ikinä välittänyt minusta ja hän kohtelee minua aina pahasti. Halusin pitää hänet elämässäni ja olla hänelle edes hyvä ystävä, mutta ei se onnistu, hän ei kaipaa minua ystäväkseen. Olimme pitkän aikaan ottamatta yhteyttä ja tänään hän sitten laittoi viestiä ja ihmetteli kun olen ollut hiljaa ja vetosi omiin kiireisiin. Viestitin takaisin, että en jaksa enää tätä ja se luultavasti oli viimeinen kerta. Puhuin myös kuinka olen vihdoin sisäistänyt asian ettei hän minusta ole koskaan välittänyt millään tasolla. Ei hän muuta oikein sanonut kuin, että ei pidä kuulma paikkaansa..
Tietty ei ehkä viestillä ole järkevää tälläistä sanoa, mutta historiamme aikana hän on niin monesti hylännyt minut viestillä ja haukkunut, että ehkei tämä niin paha ollut. Ärsyttää oma tyhmyyteni kun olen antanut hänen kohdella minua kuin paskaa ja aina kuitenkin ottanut hänet takaisin iloisesti.
Kommentit (35)
Jos oikeasti haluaisit hänestä eroon, niin et olisi vastannut niin dramaattisesti. Nyt kerjäsit häneltä säälipisteitä ja huomiota. Koeta enskerralla jättää vastaamatta tai vastaa vähän kylmemmin. Miehillä ei innosta perässä roikkuvat, mutta vaikeasti tavoiteltavat ja etäiset herättävät ns. saalistusvietin.
Hyvä. Älä laita mitään selittely- tai hyvittelyviestiä perään, äläkä vastaa jos mies vielä ottaa yhteyttä.
Hienoa, jos pystyt pysymään tiukkana. Itse olen samassa tilanteessa ja tämä on niin sairaan vaikeaa 😕..
Olihan se vaikeaa tuollaista hänelle laittaa. Itketti niin, mutta joskus tosiasiat pitää hyväksyä. 6 vuotta takana tätä säätöä. Eipä häntä tainnut ollenkaan tämä hetkauttaa, mutta senhän kyllä arvasi. Nyt jälleen pääsen parantelemaan haavojani ja toivottavasti hän ei niitä tule uudestaan repimään auki. -Ap
Kas täällä toinen joka eilen "sopi" miesystävän kanssa että tää on nyt ohi, eli meistä paria tule....Meillä takana 8,5v :( unpa vaan oikeasti tällä kertaa pysyisin tiukkana, tosin tuntuu siltä kun oli enempi yhteinen aatos kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vaikeaa tuollaista hänelle laittaa. Itketti niin, mutta joskus tosiasiat pitää hyväksyä. 6 vuotta takana tätä säätöä. Eipä häntä tainnut ollenkaan tämä hetkauttaa, mutta senhän kyllä arvasi. Nyt jälleen pääsen parantelemaan haavojani ja toivottavasti hän ei niitä tule uudestaan repimään auki. -Ap
Oliko mies siis varattu vai mikä ihme kuvio taustalla, jos saa udella??
Vierailija kirjoitti:
Timo?
En ole ap, mutta tuonniminen mies on osunut kohdalleni. Onko tuo sinun timosi pk-seudulla asuva keski-ikäinen koulutettu mies?
Vierailija kirjoitti:
Kas täällä toinen joka eilen "sopi" miesystävän kanssa että tää on nyt ohi, eli meistä paria tule....Meillä takana 8,5v :( unpa vaan oikeasti tällä kertaa pysyisin tiukkana, tosin tuntuu siltä kun oli enempi yhteinen aatos kuin koskaan.
Älä lankea! Päivän päätös kerrallaan kohti parempaa huomista.
Tsemppiä, pystyt kyllä pitämään päätöksen jos sitä oikeasti tahdot vaikka vaikeaa on varmasti. Itselläni myös juuri meneillään pohdinnat parisuhteeni tulevaisuudesta, sovimme että emme nyt näe hetkeen jotta voimme molemmat miettiä mitä haluamme tältä suhteelta. Itse olen aika vahvasti jo eron kannalla mutta miehessä kuitenkin paljon hyvää ja suhteessamme hyviä hetkiä mutta en vaan jaksa tätä säätämistä, vie multa voimia ja energiaa liikaa.
Yleensä aina tarvitaan toisenkin kanta asiaan, täällä monet yrittävät hankkia tyylipisteitä omalla värityskirjallaan.
Jotkut jopa yrittävät kehuskella "jättäneensä" jonkun jota ei ole edes oikein tavannut, juossut perässä kylläkin. Näistä kyllä näkee jo tilanteen ennalta.
Onkos miehestä kuulunut mitään enää?
Kuinka pitkä historia?