Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille koskaan vihamielisen torjuva olo joidenkin (ihan kivojenkin) ihmisten läheisyydessä?

Vierailija
24.08.2016 |

Jos esim. yllättäen joku meille kylään, niin mun olo joskus sellainen "hei oikeesti, miks tungit meille" ja vihainen. :( Samoin jos vaikka kaupassa törmään johonkin tuttuun, joka iloisesti tulee höpöttämään niin vihantunnetta pukkaa päälle ja just sellaista "onks mun pakko jutella ton kanssa, huoooh" ja kyseessä siis ihan kivat ihmiset, joskus ei vaan jaksaisi vissiin tai jotain...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että lapsen kaverit luulee,että inhoan niitä...mä vaan järkytyn,että kotirauhaani häiritään.

Vierailija
2/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en jaksais varsinkaan missään kauppareissulla yllättäen jotain vuosikymmenten takaista luokkakaveria tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aina silloin kun teen jotain mihin oikeasti haluaisin keskittyä ja sitten joku tulee siihen häiritsemään niin ettei voi.

Vierailija
4/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. yllättäen joku meille kylään, niin mun olo joskus sellainen "hei oikeesti, miks tungit meille" ja vihainen. :( Samoin jos vaikka kaupassa törmään johonkin tuttuun, joka iloisesti tulee höpöttämään niin vihantunnetta pukkaa päälle ja just sellaista "onks mun pakko jutella ton kanssa, huoooh" ja kyseessä siis ihan kivat ihmiset, joskus ei vaan jaksaisi vissiin tai jotain...

Hitsi, luulin olevani ainoa tällaisesta kärsivä! :D

Vierailija
5/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaupassa en todellakaan halua nähdä kavereita/tuttuja. Haluan tehdä ostokseni rauhassa. Mulla on yksi kaveri joka tuppautuu kauppaseuraksi ja se vasta ärsyttää kun ei voi vapaasti laittaa koriin mitä haluaa ilman että toinen siinä tuomitsee ja höpöttää niin ettei itse muista mitä kaikkea tarvitsee ostaa.

Vierailija
6/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tulee joskus pimpottelemaan ovikelloa ilman kysymättä haluanko nähdä tai saako tulla kylään. En avaa ovea ja teeskentelen ettei kämpässä ole ketään kotona. Kun tämä henkilö tulee kylään niin se ei millään lähde pois ja aina yrittää jäädä yökylään. Viimeksi imuroi kaikki ruuat yön aikana salaa.

Vierailija
7/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämä nyt ei ehkä ole sellainen tapaus jota tässä tarkoitetaan. Kuitenkin kerron sen. Käyn paikkakunnan yleisissä saunoissa eli siis kyläyhdistysten pitämissä uimarantasaunoissa, kesät talvet. Niissä on aina ollut hauskaa, mutta nyt sinne on pesiytynyt mies jota mä inhoon, en ymmärrä miks? Itsekin olen mies ja yleensä ei tällasia vihantunteita ole ollut samaa sukupolvea kohtaan. Ainoastaan ehkä silloin jos on tapeltu samasta naisesta. Tämä mies ei tappele kuitenkaan kenestäkään naisesta. Tämä mies ei todellakaan saa naista. Miks mä vihaan tätä miestä. Olenko mustasukkainen homo joka vaan ei ymmärrä sitä? Kertokaa.

Vierailija
8/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sanoin sukupolvea, tarkoitin sukupuolta.

Vierailija
9/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikille tulee välillä tuollaisia. Pääasia lienee, että aikuisena osaa olla kohtelias vaikka jokin ärsyttää. Mulla muuten tuli vauvan synnyttyä tuollaisia tuntemuksia kaikkiin, jotka tuntuivat liikaa astuvan minun varpaille vauvan suhteen. Mutta se varmasti liittyi kiintymyssuhteeseen ja hormoneihin.

Vierailija
10/10 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska häpeän itseäni enkä halua että kukaan näkee mua.