Vihaan kissoja.
Vihaan niitä, koska ne tappavat ihan huvikseen itseään pienempiä eläimiä ja nauttivat saaliiden rääkkäämisestä ja kivusta eivätkä sitten edes syö niitä saaliitaan. Mokomatkin eläinrääkkääjät!
Kommentit (17)
Mä vihaan kans. Joskus jossain kylässä ollessa ne tunkee väksisn syliin matosine perseineen. Ihmiset ei oikeesti viitti madottaa kissojaan ja sitten niillä roikkuu niitä pieniä valkosia matoja persvilloissa ja tiputtelevat niitä matoille ja sänkyihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan kans. Joskus jossain kylässä ollessa ne tunkee väksisn syliin matosine perseineen. Ihmiset ei oikeesti viitti madottaa kissojaan ja sitten niillä roikkuu niitä pieniä valkosia matoja persvilloissa ja tiputtelevat niitä matoille ja sänkyihin.
Sinä olet niin ruma ettei kukaan sun syliin koskaan tule:(
Itse sinä olet epäsiisti kaverit valinnut, turha siitä täällä on huutaa. Vaihda kaverit parempiin. Miten avuttomia ihmiset nykyään on?
Ei ole paljon varaa itkeä muiden lajien tappamisista jos itsensä ihmiseksi laskee.
Ota itsellesi kissa ja värjää se joksikin veikeän väriseksi. Vaikkapa siniseksi. Ehkä sitten alat pitää kissoista.
Vierailija kirjoitti:
No ei niistä mitään haittaa ole,kuivahtavat korpuiksi hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enneminkin kissanhiekkamurusille :D
Vihaatko meitä fitnesskissojakin?