Miten kaksi ujoa (mies ja nainen) voisivat lähentyä toisiaan?
Kiinnostusta kai on molemmin puolin, mutta miten ihmeessä minä, eli nainen, uskaltaisin ja voisin tehdä jonkun aloitteen? Olen niin ihastunut, että haluaisin mennä suoraan asiaan. ☺️😘 Pelkään, että mies pelästyy innokkuuttani.
Kommentit (16)
No kerran se vaan kirpaisee. Älä nyt heti päälle käy mutta kysy kuitenkin suoraan treffeille !
Vahingossa tai epähuomiossa.
Jos kumpikin on olevinaan niin kuin ei huomaisikaan, niin tuskin se mihinkään johtaa.
Jotenkin kummasti se luonto kuitenkin ajaa tikanpojan puuhun.
Toisen, mieluiten miehen, on kerättävä rohkeutensa.
Eräs hankalassa tilanteessa oleva mies kysyy mistä olet päätellyt hänen kiinnostuksensa?
Kysy vain suoraan niin hän suostuu thats it. Hän luultavasti ei kysy, koska luulee, että sulla on joku toinen jo. Oisitko syypää hänen hymyynsä?
Laula hänelle ''Il fly to the moon and back if you be, if you be my babehh''
Kaiva sille ansakuoppa. Sitten menet pelastamaan sitä sieltä kuopasta.
Leiki vaikeasti tavoiteltavaa ja esitä ettei voisi vähempää kiinnostaa, koska onhan se hiton noloa jos toinen huomaa ihastuksesi.
Ujot nössömiehet oksettaa. Ota ronski jännämies ja unohda tuollaiset nössykät.
Pari Coronaa jos juttu muuten lennä
Huokaile, että olis kiva mennä katsomaan leffa X, mutta kun ei ole ketään, kuka lähtisi seuraksi. Tosin tässä on se vaara, että huomaatkin olevasi leffassa firman 60-vuotiaan naispuolisen toimistosihteerin kanssa.
Kysy mieheltä jotain, mieluiten pyydä jotain apua, ihan sen mukaan missä teillä on mahdollisuus kohdata. Uteliaisuudesta: onko teillä yhteinen taloyhtiö, koulu, työpaikka, harrastus, bussilinja, lounasravintola vai miten olette tietoiset toistenne olemassaolosta?
Willy Loman kirjoitti:
Kysy mieheltä jotain, mieluiten pyydä jotain apua, ihan sen mukaan missä teillä on mahdollisuus kohdata. Uteliaisuudesta: onko teillä yhteinen taloyhtiö, koulu, työpaikka, harrastus, bussilinja, lounasravintola vai miten olette tietoiset toistenne olemassaolosta?
Meinaatko vastata tähän kysymykseen ap?
Vierailija kirjoitti:
Huokaile, että olis kiva mennä katsomaan leffa X, mutta kun ei ole ketään, kuka lähtisi seuraksi. Tosin tässä on se vaara, että huomaatkin olevasi leffassa firman 60-vuotiaan naispuolisen toimistosihteerin kanssa.
Ei tosiaan mitään tuollaista vihjailua vaan ennemmin suora kysymys lähdetkö kanssani katsomaan leffaa X!?
Jos nyt jotain olen oppinut, niin suora puhe ja suorat kysymykset miehille ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan mitään tuollaista vihjailua vaan ennemmin suora kysymys lähdetkö kanssani katsomaan leffaa X!?
Jos nyt jotain olen oppinut, niin suora puhe ja suorat kysymykset miehille ehdottomasti
Tämä.
Heitelkää toisianne kävyillä.