Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako PPH nukkua päiväunia, kun

Vierailija
02.07.2008 |

lapset nukkuvat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua voi ja jos on kielletty nukkua voi silloinkin kenenkään tietämättä.

Vierailija
2/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvassa työpaikassa kai saa nukkua kesken työvuoron. Voihan joku lapsista herätä ja tehdä vaikka mitä kun hoitaja nukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä herää jos lapset heräävät.

Itse ainakin nukahtelin harva se päivä nukkariin päiväkodissa. Kaikki lapset nukkui, tasainen tuhina, itsekin painoin silmät kiinni ja torkuin. Mutta havahduin kyllä jokaiseen yskäykseen, kyljen kääntämiseen yms. Ei kukaan olisi voinut edes sängystä nousta mun heräämättä.

Vierailija
4/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi hoitajan huomaamatta karkasi ovesta. Lapis oli vain muutaman minuutin huomioimatta aj ehti livohkaan vaikka oikeasti hoitaja kuorsasi sohvalla.

minäen kyllä uskaltaisi nukkua

Vierailija
5/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensäkään lapset nukkuvat samaan aikaan, niin tekemistä riittää sillä aikaa. Ihan vaa perussiivousta ja ruoan laittoa. Ja sitten herääkin ensimmäinen mukula.

Vierailija
6/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin muita aikuisia eli jos kävisi niin että joku heräisi ei kovin pitkälle ehtisi

Vierailija
7/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v enkä kyllä koskaan anna itseni nukahtaa, vaikka välillä olen ollut esim. flunssaisena töissä tai oma lapsi on valvottanut yöllä ja lasten nukkuessa olisi mahdollisuus "salaa" torkahtaa. En tiedä kenenkään työkaverinkaan antavan itsensä oikeasti torkahtaa. Silmiä pidän kyllä välillä kiinni, mutta valveilla olen koko ajan.

Vierailija
8/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siinä olisi silloin itsekään nukkua. Ei sen puoleen, en mä osaa päiväunia nukkuakaan.

Vierailija
9/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kieltänyt tai ottanut asiaa puheeksi, mutta itse en salli sitä itselleni.

Missään muussakaan työssä en voi nukkua kesken päivän. Toisekseen olen kyllä niin sikeäuninen että kun nukun niin en juurikaan heräile pikkuääniin eli saisi melkoisesti tapahtua tai joku itkeä että heräisin. En siis mene edes pitkälleen.

Vierailija
10/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen aikuinen ottaa vuorollaan päiväunet samalla kun lapsetkin nukkuvat. Siis kukin aina omalla vuorollaan ;D Yksi ainoa työntekijä nukkuu niin sikeästi, ettei herää siihen, jos joku lapsista herää.

Ja muuten, sillä aikaa yleensä toiset aikuiset istuu kahvihuoneessa, kun yksi aikuisista jää nukkariin nukkuvien lasten kanssa. Eli eipä se eroa perhepäivähoitajan yksin olosta millään tavalla.

Vierailija
11/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:n viestin? ;D

Vierailija
12/12 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin riittää töitä sen verran, että ei todellakaan ehditä kahvihuoneessa istuskella lepoaikana kuin korkeintaan sellainen 5-10 minuuttia. Silloin on järjesteltävä/siivottava osasto (siivoojalle ei oteta sijaista, joten jos on poissa tai ryhmässä auttamassa lastenhoidossa (mitä tapahtuu usein, koska hoitajille ei saisi ottaa sijaisia), niin siivotaan itse), pidettävä suunnittelupalaverit ja muut palaverit (esim. yhteistyötahojen kanssa), kirjattava palaveriasiat ja esim. lasten kasvatus- ja kuntoutussuunnitelmat, valmisteltava opetusmateriaali esim. eskaria ja aamupiirejä varten, valmisteltava esim. askarteluja varten materiaalit, korjattava rikki menneet lelut ja varavaatteet sekä kirjat, kirjoitettava reissuvihkoihin jne jne... Kyllä hommaa riittää, niin ettei kahvihuoneessa ehdi istuskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi