Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö keski-ikäinen nainen enää miestä

Vierailija
24.08.2016 |

Oletko sinä keski-ikäinen nainen löytänyt miestä? mitä miehet vaativat naiselta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaudenpulaa tuntuu olevan. En tunne yhtään vastoin tahtoaan sinkkua keski-ikäistä naista. Ai niin, mutta asunkin maalla.

Niin asun minäkin, eikä ole ikinä ollut tarjontaa täällä. 

Vierailija
42/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen 43-vuotiaana. Nyt olen löytänyt toisenkin ihanan, mutta yritän olla pettämättä. Outoa, mutta en ikinä houkuttanut näin hyviä ja komeita miehiä nuorena.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ei ole keski-ikäinen. 46v alkaa jo olemaan.

Vierailija
44/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua ajatella, että keski-ikäinen nainen ei löytäisi enää kumppania, mutta keski-ikäiselle miehelle se on ihan itsestäänselvyys, että uusi nainen löytyy. Mistä tämä ajattelumalli johtuu?

Näinpä! Ilmeisesti miehet on aina siitä samasta asiasta kateellisia naisille. Naisten on niiiin paljon helpompi saada seuraa ja seksiä kuin miesten. Siitä sitten katkerina vänistään. Varakkaat miehet joutuu jopa ” ostamaan” itselleen nuoren puolison. Naiset saa ilmaiseksi.

Vierailija
45/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilukerhon jäsen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä löytyy, varsinkin "nuoria" 30-40 vuotiaita, nehän suorastaan tyrkyttävät itseään.

Mutta mistä löytäisin mukavan, itsestään huolta pitäneen n. 60 vuotiaan miehen? Olen 60 vuotias, kuulema kuuma, misukka 😂😂. Joopa joo, kuumia aaltoja pukkaa silloin tällöin!

Kaikki kivat miehet ilmoittautukaa, jos etsitte muutakin kuin lakanoitten tuuletusta.

Misukka ? 😃huumorintajuinen vanhus 👍

Jospa ne onkin huumorintajuisia noi, minuun verrattuna, nuoret miehet, jotka perääni vonkuvat. Nykyään riittää kun on hyvät rinnat ja peppu, ja kauniit kasvot, puumat keräävät nuorten naisten nenän edestä miehet.

Viimeisin seurustelukumppanini oli minua 26 vuotta nuorempi, ja minä päätin kolmisen vuotta kestäneen suhteen.

Kyllästyin kun hän halusi aina vain olla kotona 🤗

Todella harvoin kuuskymppisellä on hyvät rinnat, peppu ja kauniit kasvot. Jos näin alle nelikymppisenä miehenä vertaan vaikka kolmekymppisiin naisiin. Että siinä mielessä olet tosiaan aika humoristinen eläkeläinen.

No tää kuuskymppinen on ehkä sulle liian vanha, mutta se ei pois sulje sitä faktaa että monella kuusikymppisellä on hyvät rinnat, peppu ja kauniit kasvot. Äläpä yleistä omaa makuasi.

Vierailija
46/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä löytääkö parisuhteen, mutta ainakin seksiseuraa löytää. Olen 47-vuotias ja sain vajaa 500 viestiä deittipalvelussa. Miesten ikäraja oli melkoinen. 

Vierailija
47/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin löysin, vaikken edes etsinyt. Harrastuksen parista, itseäni 5 vuotta nuoremman. Näyttää noilla sinkkukavereillakin vientiä olevan. Olen 45 v ja pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
48/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 60v nainen on jo vanha mummo. Ole realistinen. Ei kukaan kiihotu vanhasta tädistä. Joskus se sisäinen ikä ei vastaa ulkoista. Sorry. T. 55 nainen, jonka juna meni jo.

Vierailija
49/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 60v nainen on jo vanha mummo. Ole realistinen. Ei kukaan kiihotu vanhasta tädistä. Joskus se sisäinen ikä ei vastaa ulkoista. Sorry. T. 55 nainen, jonka juna meni jo.

No sun juna on tosiaan jo viheltänyt. Olet oman asenteesi vanki, ja se määrittää elmäsi.

Kuuskymppinen nainen ei ole välttämättä 'vanha mummo', vaan elämänmyönteinen, iloinen, työelämästä vapaa ihminen, jolla on aika harrastaa aktiivisesti, matkustaa, tavata ihmisiä, jopa se uusi kumppani, jonka kanssa vielä nuortuu (henkisesti) entisestään, kun seksuaalisuus pääsee kukkimaan.

Jos olet oikeasti 55 v nainen, älä lakkaa nyt elämästä! Sinulla voi olla vielä yli 30 v elinaikaa. Päätät itse, miten ja millaisena sen koet.

Vierailija
50/50 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää. Lähde etsimään ja totea sen jälkeen, että löytääkö vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi