Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö keski-ikäinen nainen enää miestä

Vierailija
24.08.2016 |

Oletko sinä keski-ikäinen nainen löytänyt miestä? mitä miehet vaativat naiselta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin löytää, riittää että  on samanlainen elämänasenne.

Mä en käsitä  naisia jotka tekevät tänne tuollaisia aloituksia. En pidä heitä  mitenkään erityisen fiksuina yksilöinä.

Vierailija
22/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hankalaa näyttää olevan. Olin juuri tupareissa, joissa 9 noin viisikymppistä naista. Kahdeksan oli eronnut. Yhdellä kolmen vuoden suhde takana, toisella suhde varattuun. Muilla ei ollut kumppania toiveista huolimatta

Mitä sen miehen löytämiseksi oli tehty? Toivottu ja odotettu kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä keski-ikäinen nainen löytänyt miestä? mitä miehet vaativat naiselta?

eiköhän keski-ikäinen nainen ja mies löydä toisensa. Jopa vanhat naiset ja miehet saattavat löytää toisensa.

Vierailija
24/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät ulkomailta. Katso kuitenkin tarkasti kehen tutustut ja missä. Suomi on pieni maa

Vierailija
25/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei ole vielä mahdotonta +30 vuotiaalle.

Vierailija
26/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vokista.

Siksihän nuo suvakkiämmät noita maaantuotatti, että löytävät elämänsä nussin ja kuvittelemansa rakkauden.

Sääli vaan, kun koko kansa joutuu maksamaan ja kärsimään heidän tyydyttämisestään.

Vierailija
27/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten on keski-ikä?

40-60?

35-55?

30-50?

Olikohan jossain tilastossa, että suomalaiset miehet elävät keskimäärin 67 vuotiaaksi. Tuosta suoraan laskemalla keski-ikä miehillä olisi siinä 33v molemmin puolin. Toisaalta luvut eivät kerro kaikkea. Aika kuluu kokoajan nopeammin, mitä vanhemmaksi tulee. Kolmekymppisellä vuodet vilahtavat ohi jo tosi nopeaan. Pikkulapsena vuosi oli pitkä aika. Jos katsotaan sitä, miltä elämän pituus tuntuu, ehkä noin 6 vuotiaalla on puolet elämästä eletty. Siitä eteenpäin aika tuntuu kuluvan aina vaan nopeammin.

Vierailija
28/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin elämäni rakkauden 37-vuotiaana. Vaikka olin eronnut äiti eli palstan mukaan pohjasakkaa. Kävi varmaan vain uskomaton tuuri, että noin upea mies oli myös eronnut eikä ollut vielä ehtinyt kadota "markkinoilta" jonkun toisen matkaan.

Vierailija
29/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaativat 20 vuoden ikää korkeintaan, neitsyyttä, kuitenkin hurjaa menoa sängyssä. Sitä että mies saa elää myös omaa elämää (lue muita naisia) ja nainen hoitaa tällä aikaa kodin. Käy kuitenkin myös tasavertaisena töissä, ettei ole mikään lompakkoloinen. Niin ja oletus on myös se ettei nainen koskaan vanhene. Jos mies haluaa lapsia, nainen ei saa antaa koskaan ymmärtää niitä synnyttäneensä koska arvo alenee, vähän sama jos nainen kertoisi käyvänsä kakalla. Eli helppo homma. Ei muuta kun aikakonetta etsimään ap.

No, sinä et toivottavasti löydä miestä. Ala vaan katkeraksi feministiksi, äläkä pilaa kenenkään miehen elämää katkeruudellasi.

Vierailija
30/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilukerhon jäsen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä löytyy, varsinkin "nuoria" 30-40 vuotiaita, nehän suorastaan tyrkyttävät itseään.

Mutta mistä löytäisin mukavan, itsestään huolta pitäneen n. 60 vuotiaan miehen? Olen 60 vuotias, kuulema kuuma, misukka 😂😂. Joopa joo, kuumia aaltoja pukkaa silloin tällöin!

Kaikki kivat miehet ilmoittautukaa, jos etsitte muutakin kuin lakanoitten tuuletusta.

Misukka ? 😃huumorintajuinen vanhus 👍

Jospa ne onkin huumorintajuisia noi, minuun verrattuna, nuoret miehet, jotka perääni vonkuvat. Nykyään riittää kun on hyvät rinnat ja peppu, ja kauniit kasvot, puumat keräävät nuorten naisten nenän edestä miehet.

Viimeisin seurustelukumppanini oli minua 26 vuotta nuorempi, ja minä päätin kolmisen vuotta kestäneen suhteen.

Kyllästyin kun hän halusi aina vain olla kotona 🤗

Todella harvoin kuuskymppisellä on hyvät rinnat, peppu ja kauniit kasvot. Jos näin alle nelikymppisenä miehenä vertaan vaikka kolmekymppisiin naisiin. Että siinä mielessä olet tosiaan aika humoristinen eläkeläinen.

Vierailija
31/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-60?

35-55?

30-50?

Olikohan jossain tilastossa, että suomalaiset miehet elävät keskimäärin 67 vuotiaaksi. Tuosta suoraan laskemalla keski-ikä miehillä olisi siinä 33v molemmin puolin. Toisaalta luvut eivät kerro kaikkea. Aika kuluu kokoajan nopeammin, mitä vanhemmaksi tulee. Kolmekymppisellä vuodet vilahtavat ohi jo tosi nopeaan. Pikkulapsena vuosi oli pitkä aika. Jos katsotaan sitä, miltä elämän pituus tuntuu, ehkä noin 6 vuotiaalla on puolet elämästä eletty. Siitä eteenpäin aika tuntuu kuluvan aina vaan nopeammin.

Onko tosiaan noin? Vai onko tuo vanha tieto? Itse muistaisin lukeneeni, että Suomessa miehet elävät keskimäärin 77-vuotiaiksi ja naiset 82-vuotiaiksi.

Vierailija
32/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin elämäni rakkauden 37-vuotiaana. Vaikka olin eronnut äiti eli palstan mukaan pohjasakkaa. Kävi varmaan vain uskomaton tuuri, että noin upea mies oli myös eronnut eikä ollut vielä ehtinyt kadota "markkinoilta" jonkun toisen matkaan.

Toi on se tilaísuus naisilla. Kun kohdalle tulee sopiva eronnut mies, niin kannattaa käyttää tilaisuus hyväkseen ennen kuin joku toinen kerkeää ensin.

Vierailija
33/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-60?

35-55?

30-50?

Onko tosiaan noin? Vai onko tuo vanha tieto? Itse muistaisin lukeneeni, että Suomessa miehet elävät keskimäärin 77-vuotiaiksi ja naiset 82-vuotiaiksi.

Elinikä on kokoajan nousussa. En ihmettelisi, jos se olisi miehilläkin jo 80.

Vierailija
34/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun ystävät ovat löytäneet, just yksi 52-v meni naimisiin, oli eronnut 10 v sitten, samanikäisiä ovat. Kahdella muulla ystävälläni on itseään reilusti nuoremmat miehet, toiset seurustelleet jo yli 10 v, mies haluaisi naimisiin, ystäväni ei. Toinen pari asuu yhdessä. Yksi ystävä löysi miehen 38-vuotiaana ja ovat edelleen yhdessä 15 v myöhemmin, lapsenkin ehtivät tehdä.

Mikään ei ole naiselle niin helppoa kuin saada mies. Eriasia sitten se miehen taso, ystävilläni on kyllä hyvät miehet.

Vierailija
35/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on se tilaísuus naisilla. Kun kohdalle tulee sopiva eronnut mies, niin kannattaa käyttää tilaisuus hyväkseen ennen kuin joku toinen kerkeää ensin.

Miten niin naisilla?

Hänhän kertoi, että eronnut nainen ja eronnut mies tapasivat ja rakastuivat.

Millä indikaattorilla sä määrittelet jommankumman toista onnekkaammaksi?

Vierailija
36/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin naisilla?

Hänhän kertoi, että eronnut nainen ja eronnut mies tapasivat ja rakastuivat.

Millä indikaattorilla sä määrittelet jommankumman toista onnekkaammaksi?

Olkoon sitten molempien tilaisuus. Sukupuolesta riippumatta, kannattaa käyttää tilaisuus hyödyksi, eikä jäädä esim. analysoimaan kuinka kauan omasta tai toisen erosta on kulunut jne.

Vierailija
37/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina halua nainen ja lupa suomi. kaikki ika kay. lihava hyva. Aziz

Vierailija
38/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilukerhon jäsen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä miehiä löytyy, varsinkin "nuoria" 30-40 vuotiaita, nehän suorastaan tyrkyttävät itseään.

Mutta mistä löytäisin mukavan, itsestään huolta pitäneen n. 60 vuotiaan miehen? Olen 60 vuotias, kuulema kuuma, misukka 😂😂. Joopa joo, kuumia aaltoja pukkaa silloin tällöin!

Kaikki kivat miehet ilmoittautukaa, jos etsitte muutakin kuin lakanoitten tuuletusta.

Misukka ? 😃huumorintajuinen vanhus 👍

Jospa ne onkin huumorintajuisia noi, minuun verrattuna, nuoret miehet, jotka perääni vonkuvat. Nykyään riittää kun on hyvät rinnat ja peppu, ja kauniit kasvot, puumat keräävät nuorten naisten nenän edestä miehet.

Viimeisin seurustelukumppanini oli minua 26 vuotta nuorempi, ja minä päätin kolmisen vuotta kestäneen suhteen.

Kyllästyin kun hän halusi aina vain olla kotona 🤗

Todella harvoin kuuskymppisellä on hyvät rinnat, peppu ja kauniit kasvot. Jos näin alle nelikymppisenä miehenä vertaan vaikka kolmekymppisiin naisiin. Että siinä mielessä olet tosiaan aika humoristinen eläkeläinen.

No ainakin rinnat voi olla kuusikymppisellä vielä hyvät, olen työssäni huomannut moneen kertaan.

Vierailija
39/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin löytänyt 2 miestä. Olen 55vuotias. Toinen 80v. pappa, joka halusi kodinhoitajan. Toinen 45v. maahantullut mies, joka halusi luvan jäädä suomeen. Ei kiitos. Tämä toinen sanoi, että ikäiseni naiset ovat hänen maassaan mummoja, jotka hoitavat lapsenlapsiaan, eivätkä enää ole miesten kiinnostuksen kohteita, elleivät ole rikkaita.

Vierailija
40/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut Helsingissä ei. Muualla Suomessa kyllä.

Miksi näin? Ai siksi että Helsingissä nuorempiakin tarjolla ja ne ovat AINA parempi vaihtoehto kuin nelikymppinen? Tai viisikymppinen. Tätähän meille hoetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme