Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, ettei yhdyntä tunnu miltään?

Vierailija
24.08.2016 |

Olen seurustellut mieheni kanssa pian viisi vuotta, eikä minulla ole ollut muita seksikumppaneita. Olemme molemmat päälle parikymppisiä. Yhdyntä ei ole koskaan tuntunut oikein miltään, paitsi joskus satunnaisesti kun alapää on ollut hieman kuivempi.. Jos se on kostunut vähääkään, niin en tunne mitään. Kaikkialta saa sellaisen kuvan, että seksi olisi parasta mitä maa päällään kantaa, mutta itse en voi valitettavasti allekirjoittaa tuota. Pidän kyllä läheisyydestä ja pusuista seksin aikana, mutta itse yhdyntä on vain tunnotonta jyystämistä.

En ole kehdannut kertoa tästä miehelleni, sillä pelkään hänen loukkaantuvan. Hänen vehkeensä on ehkä hieman keskimääräistä pienempi, mutta koolla ei mielestäni ole merkitystä vakavassa suhteessa. Eikä se välttämättä koosta ole kiinni, ettei tunnu..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kulma. Kokeilkaa eri asentoja.

Vierailija
2/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulisit?

Vierailija
4/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä kuule taitaa olla joku väli sillä koolla jos ei tunnu. Eka suhteeni oli sellainen että ei kyllä tuntunut missään. Nykyinen taas tuntuu joka paikassa!

Vierailija
5/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Joillakin tuntuma paranee synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
7/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Vaginassa on vähän hermopäätteitä. Saatko orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
8/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Vagina on lähes tunnoton synnytystapahtuman vuoksi.

Vierailija
9/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä toosa. Eipä seksi tunnu miltään sille miehellekään. Ootko kokeillut montako sormea menee sisään kun Makaat selällä ja koukistat jalkoja? Ei tarvi lämmitellä kuitenkaan.

Vierailija
10/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka ei pahemmin tunne. Pystyn kyllä sanomaan että mies on sisällä mutta aika tunnotonta jyystöä, ellei sitten lyödä pohjaan asti milloin tuntuu viiltävä tunne aina kun toinen on pohjassa :D On kokeiltu eri asentoja ja kulmia ja kumppaneitakin useampi niin ei voi jonkun tietyn vehkeen koossa olla ongelma.

En ole koskaan kokenut asiaa ongelmana jos toinen huomioi minua muuten ja on läsnä. Jos kiimahimoissani haluan orgasmin nimenomaan yhdynnän aikaan niin käytän omia sormiani klitoriksella, olen ollut tilanteeseen tyytyväinen.

Vierailija
11/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen joka ei pahemmin tunne. Pystyn kyllä sanomaan että mies on sisällä mutta aika tunnotonta jyystöä, ellei sitten lyödä pohjaan asti milloin tuntuu viiltävä tunne aina kun toinen on pohjassa :D On kokeiltu eri asentoja ja kulmia ja kumppaneitakin useampi niin ei voi jonkun tietyn vehkeen koossa olla ongelma.

En ole koskaan kokenut asiaa ongelmana jos toinen huomioi minua muuten ja on läsnä. Jos kiimahimoissani haluan orgasmin nimenomaan yhdynnän aikaan niin käytän omia sormiani klitoriksella, olen ollut tilanteeseen tyytyväinen.

No sinä olet löysä. Kyllä mulla tuntuu joka työnnöllä upealta vaikka olisin tosi tosi märkänä..

Vierailija
12/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin yks rehellinen. Ei, ei se kenestäkään tunnu yhtään tuon kummemmalta, mutta kollektiiviharhaiset kehuvat mitättömiä orgasmejaan. Noin ohkaisen "nautinnon" varassa tuo elo täällä vaan on :)

Vierailija
13/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut minullakaan kummoinen tuntuma ennen ensimmäistä synnytystä. Siinä tapahtui jotain, joka paransi tuntoa paljon.

Vierailija
14/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se penis sisällä ei tunnu miltään niin pyydä miestäsi auttamaan sinut orgasmiin muulla tavoin. Kädellä tai kielellä saat varmemmin orgasmin.

Vierailija
15/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kokeillut esim. dildolla? Itsellä tuntuma ainakin parani, kun ensin itsekseni ikään kuin harjoittelin. Lantionpohjan lihasten harjoittaminen auttaa myös. Koskaan ei ole ollut tilannetta etteikö yhdyntä olisi tuntunut yhtään miltään, mutta joskus se tuntuu enemmän ja joskus vähemmän, kumppanista ja tilanteesta riippuen. Viimeisimmän kanssa tuntui todellakin, eikä asennollakaan niin ollut väliä. En sitten tiedä, oliko kyse koosta vai oliko tilanne vain jotenkin muuten suotuisampi.

Vierailija
16/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Joillakin tuntuma paranee synnytyksen jälkeen.

Hyvä heille. Itseltä hävisi viimeinenkin tunto. Ei auttanut paikkojen kiristyskään, kaikki tunto vaan mennyttä.

Vierailija
17/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin yks rehellinen. Ei, ei se kenestäkään tunnu yhtään tuon kummemmalta, mutta kollektiiviharhaiset kehuvat mitättömiä orgasmejaan. Noin ohkaisen "nautinnon" varassa tuo elo täällä vaan on :)

Tottakai tuntuu! Mutta kyllä siinä rakastelussa pitää olla tunteet mukana. Nuorena olisin halunnut seksiä vaikka joka päivä, mutta ei saanut kuin hyvä jos kerran viikossa, ja joka kerran kyllä tuntui ja sain orgasmin. Nykyisin mulle riittäis se kerran viikkossa, tai jopa harvemmin kun on tässä jo vuosia ollut niin että hyvässä lykyssä kerran kuussa saa, kun on joka kerta ollut puutteessa ennenkuin saa seksiä orgasmi on pitkä ja voimakas, sitä ei saa missään nimessä pilata klitorisorgasmi ennen yhdyntää. Nykyään saan useammankin kerran jos mies ei tule kovin nopeasti. Joskus kun on oikein sillä tuulella, alkaa orgasmi käytännössä ensimmäisestä työnnöstä ja jatkuu ja jatkuu vaikka miten pitkään, orgasmi voi olla että tuleekin mutta se tunne vain jatkuu sittenkin, se on aika outo juttu, kai sitä on vaan niin herkillä. Nyt sitten oli yksi kuukausi kun miestä innosti vähän useammin kuin kerran, ja kun yhdyntöjen välissä oli vain jotain viikko, ei tullutkaan orgasmia niinkuin olin tottunut, eli siinä pitää olla se sopiva toipumisväli että voi taas saada.

Oletko ap kokeillut dildolla saatko aikaan mitään tuntemuksia missäänpäin?

Jos et olekaan vaan sopiva miehesi kanssa, joko rakenteellisesti, tai tunteet ei ole sitä mitä pitäisi?

Vierailija
18/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minullakaan kummoinen tuntuma ennen ensimmäistä synnytystä. Siinä tapahtui jotain, joka paransi tuntoa paljon.

Johtuu ainakin verenkierron paranemisesta. Mutta joillakin sitten synnytys voi heikentää nautintoa.

Vierailija
19/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä välillä tuntuu tosi hyvälle ja välillä ei juuri miltään. Sama mies, sama asento

Vierailija
20/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se penis sisällä ei tunnu miltään niin pyydä miestäsi auttamaan sinut orgasmiin muulla tavoin. Kädellä tai kielellä saat varmemmin orgasmin.

Olen miehenä monesti ihmetellyt miksi miehen pitää tehdä kaikki?

Entä jos minä haluan itse sormettaa itseäni peräaukkoon niin mistä niitä lisäkäsiä saa lisää?

Räplätkää itse se oma orgasminne ja minä hoitelen itselleni oman.

T: omatoiminen puuhapete