Menetin neitsyyteni vasta 17v
Täällä kun lukee että monet menettää sen jo 13v-14v. Muita jotka olivat vanhoja kun menettivät neitsyytensä?
Kommentit (23)
Ei tuo 17 ole mitenkään vanha. Liekö edes keskiarvo?
Minäkin harrastin seksiä ekaa kertaa 17-vuotiaana mutta ei se ollut mulle "vasta" silloin tai vanhana vaan ihan hyvä aika.
Se on katsos sillai, että kusipäät meuhkaa ja erottuvat eniten, mutta onneksi kusipäitä on edelleen vähemmistö kansasta. Eli älä vertaa itseäsi kusipäihin, vaan normaaleihin ihmisiin.
"Vasta" 17v? Haha.
t. 22v neitsytmies
Olin 19. Enkä edes ollut mikään nörtti tai muuten kauhean epäsuosittu. Ensimmäinen kunnon seurustelu oli kuitenkin vasta tuolloin, enkä missään säädöissä tohtinut niin pitkälle mennä.
Ei se silloin ollut hienoa, tosi nolo juttu, eikä siitä tiennyt kuin paras ystävä.
Poikaystäväkin jätti minut pian ekan kerran jälkeen, mutta pääasia oli että pääsin neitsyydestä eroon :D Sen jälkeen on ollut muutama hyvin lyhyt juttu ja muutama pitkä suhde.
Mä olin myös 17. Ennen sitä en oikeesti ollut valmis.
Vasta? Minäkin menetin 17-vuotiaana ja oli juuri sopiva aika. 13-vuotiaat ovat ihan lapsia vielä herranjestas!
Ihan hyvä ikä, tärkeintä, että se oli sinulle oikea hetki ja henkilö.
t: täti
Täytän kohta 21 ja oon neitsyt.. :D
20+ olin, mutta neitsyyteni oli vienyt sitä ennen jo "herra ob". En siis tiedä oikeastaan mitään oikeasta neitsyyden menettämisestä ja siitä, kuinka se muka tekee kipeetä jne.
Mä olin myös 21v, joka tosin varmaan on teinin näkökulmasta ikäloppu 😀 Ei vain sattunut sopivaa heppua vastaan aikaisemmin.
26v täällä ja en ole vieläkään halunnut olla kenenkään kanssa, taidan olla aseksuaali.
kumma juttuja täällä. Se on just se 17 joka on tavallisin seksin aloittamisen ikä.
Mä olin 19. Myöhään silloin omasta mielestäni. Nyt tuntuu, että eihän tuolloinkaan olisi ollut yhtään kiire mihinkään.
Minä olen jo 30 v. ja vielä on poikuus tallella. Huoriin kai pitäisi mennä, jos meinaa joskus päästä panolle. Ilmaiseksi kun en selvästi kenellekään kelpaa.
Eikös 17 vuotta ole keskiarvo suomalaisnuorilla? Tai ainakin joskus se oli jonkun tutkimuksen tuloksena.
Menetin neitsyyteni vasta 59 vuotiaana ihanalle 19v tytölle.
Olin silloin nuori, vasta 28.