Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän perheellä jo kotivara? Mitä luulette syyskuussa tapahtuvan vai tapahtuuko mitään?

Vierailija
24.08.2016 |

Itse aloin miettimään et olishan se hyvä, ihan jos vaikka talvella menee sähköt pidemmäksi aikaa tai tulee niin kova lumimyräkkä ettei ulkona voi liikkua tai koko perhe sairastuu niin ettei pääse kauppaan tai mitä vaan.

Aion hankkia vielä tämän viikon aikana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sataa ainakin vettä. Itse joudun palaamaan syyskuussa töihin kun kesäloma loppuu :(

Vierailija
2/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kotivara, vettä omasta takaa, puuhella / kamiina lämmitykseen, valoon ja ruuanlaittoon jos sähkö menee, ruokaa, ensiaputarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä hengissä pysyn ja pajaria on, mikäs tässä ois ollessa.

Vierailija
4/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taasko se päivämäärä on siirtynyt. Kevät, kesä, nyt syyskuu. Varmaan syyskuussa se siirtyy taas keväälle.

Vierailija
5/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kotivara jo viimeiset parikytä vuotta. Ei ole uusi asia. Toivottavasti on osannut lapsillekin opettaa.

Eksä ei kyllä millään oppinut kotivaran käyttäjäksi. Ei ollut kaapeissa mitään ruokaa, ja kirsikkana kakun päällä "no en mä kyllä sieltä pakastimesta mitään sulata kun pitäisi löytyä tuoretta".

Vierailija
6/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo makeisia ja muutama kymmenen kiloa tyhjiä hötöhiilareita?

Radiokin piti ihan olla.

Miten se kotivara lista vaikuttikin kuin joku tyhmä ala-astelaisten joukkio olisi sen kyhännyt.

Vierailija
7/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä nyt on syyskuussa tapahtumassa kun pitää kotivaraa kerätä?

Meillä ei kyllä ole kuin pari makaronipussia, kai sillä viisihenkinen perhe pysyy hengissä pari päivää. Jos tulee sähkökatkoja, niin kuusessa ollaan.

Vierailija
8/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata panikoida. Tämä on vain valtion keino piristää taloutta tämän kolmanneksen osalta. Näyttää eu:lle että kyllä meillä vielä raha pyörii että ei luottoluokitukset tipu. Miettikää mikä "ylimääräinen" raha siinä pyörii kun 2,5miljoonaa taloutta käy ostamassa 2-4vko ruokavarastot normaaliostosten lisäksi.

Vierailija
9/9 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhoja naapureita, niiltä ryöstelen jos tarve tulee.