Huvittaa palstan miesulisijat :D
Joka ketjussa naiset sitä, naiset tätä, ei ihme kun nainen taas, av-mammat sitä tätä, eikö naiset ees hävetä jne.
Voi että kun jos niihin naisiin suhtautuu kuin demoneihin niin sellaisiksi ne sitten omassa pikku päässä muuttuvatkin. 2010-luvulla luulisi jo jokaisen käsittävän että jokainen henkilö on yksilö. Typerät yleistykset kertovat henkilön alhaisesta älykkyydestä. Toivottavasti miesulisijat eksyisivät lukemaan tämän. Toivon teille kaikkea hyvää ja positiivista, ennakkoluulotonta asennetta elämään.
Kommentit (27)
Jaa, päivän lassutaraloitukset alkoivat.
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vain sortunut alhaisen älykkyytesi takia yleistämiseen.
Mitä muka yleistin? En puhunut kaikista miehistä vaan niistä jotka ulisee.
Ja naisulisijat kusevat ihan samalla tavalla omiin muroihinsa. Palstan miesvihassa ei kuitenkaan ole mielestäsi mitään vikaa?
Pakko myöntää että noita tulee huudatettua vaikka eihän se fiksua ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisulisijat kusevat ihan samalla tavalla omiin muroihinsa. Palstan miesvihassa ei kuitenkaan ole mielestäsi mitään vikaa?
Olen itse mies enkä ole huomannut palstalla miesvihaa. Niitä miehiä jotka ovat k-päitä toki arvostellaan, mutta niinhän tekee kyllä miehetkin. Jos sinusta usein tuntuu että kalikka kalahtaa juuri sinuun, katso peiliin.
Tuo miesnaisulina johtuu varmaankin siitä, että täällä kovasti rumasti puhuttiin miehistä. Se houkuttelee aina ja poikkeuksetta haukkumasotaan. Ilkeät naiset jättäisivät nämä kisailukutsut huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies enkä ole huomannut palstalla miesvihaa. Niitä miehiä jotka ovat k-päitä toki arvostellaan, mutta niinhän tekee kyllä miehetkin. Jos sinusta usein tuntuu että kalikka kalahtaa juuri sinuun, katso peiliin.
Enemmän täällä on tosiaan naisvihaa. 99 prosenttisesti luonnollisesti naisten toimesta, joten feminismillä on aika paljon tehtävää vielä.
"Huvittaa palstan miesulisijat :D"
Älä välitä sillä monet miehet ovat saaneet todella hyvät naurut teidän naisten ongelmista täällä :-D
No se nyt on ihan empiirinen fakta että naiset keskimäärin ovat tietynlaisia. Ei sitä käy kiistäminen. Siitä ei tule mitään että otetaan jokainen yksittäistapauksena, no way.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut palstalla tarpeeksi kauaa. Lassukka, kaljamahainen, epäsosiaalinen, peruskoulun luuseri poika joka et yhtään sytytä naista samoin kuin turkkilainen, väkivaltainen olet kännissä ja kännissä olet jatkuvasti, selvinpäinkin raiskaat päivittäin jos et hakkaa äitiäsi ja vaimoasi.
2/5 trollipistett tällä kertaa. oli onneksi laitettu pientä twistiä omaan nilkkaan ampumisen esittämisellä
Vierailija kirjoitti:
Joka ketjussa naiset sitä, naiset tätä, ei ihme kun nainen taas, av-mammat sitä tätä, eikö naiset ees hävetä jne.
Voi että kun jos niihin naisiin suhtautuu kuin demoneihin niin sellaisiksi ne sitten omassa pikku päässä muuttuvatkin. 2010-luvulla luulisi jo jokaisen käsittävän että jokainen henkilö on yksilö. Typerät yleistykset kertovat henkilön alhaisesta älykkyydestä. Toivottavasti miesulisijat eksyisivät lukemaan tämän. Toivon teille kaikkea hyvää ja positiivista, ennakkoluulotonta asennetta elämään.
Samaa toivoisin naisillekkin.
Onhan se nähty täällä kun te peukutte sika, sohvalla makaava, ei tee kotitöitä aloituksia onnessaan ja siellä hypistelette kokemuksia todeten että miehet on saatanasta ja pahuuden edistäjiä joten heille pitää vaan valittaa.
Kylllähän se alkaa vituttamaan. Onneksi ei tarvi tässä seurassa omassa elämässäni pyöriä vaan on ihan järkeviä kavereita JOTKA NÄKEE ENEMMÄNKIN IHMISESSÄ KUN NE KUSEMISVEHKEET.
Ei sinua oikeasti huvita, vaan harmittaa.
Ei ehkä kannata puhua miesulisijoista monikossa, suurin osa ulinasta on yhden ja saman henkilön tuottamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun jos niihin naisiin suhtautuu kuin demoneihin niin sellaisiksi ne sitten omassa pikku päässä muuttuvatkin. 2010-luvulla luulisi jo jokaisen käsittävän että jokainen henkilö on yksilö. Typerät yleistykset kertovat henkilön alhaisesta älykkyydestä. Toivottavasti miesulisijat eksyisivät lukemaan tämän. Toivon teille kaikkea hyvää ja positiivista, ennakkoluulotonta asennetta elämään.Samaa toivoisin naisillekkin.
Onhan se nähty täällä kun te peukutte sika, sohvalla makaava, ei tee kotitöitä aloituksia onnessaan ja siellä hypistelette kokemuksia todeten että miehet on saatanasta ja pahuuden edistäjiä joten heille pitää vaan valittaa.
Kylllähän se alkaa vituttamaan. Onneksi ei tarvi tässä seurassa omassa elämässäni pyöriä vaan on ihan järkeviä kavereita JOTKA NÄKEE ENEMMÄNKIN IHMISESSÄ KUN NE KUSEMISVEHKEET.
Peukuttaminen on sama asia kuin yleistyksien kirjoittaminen? Pitäisikö sitten kirjoittaa neutraalisti että puolisoni ei tee kotitöitä. Harmi jos luettuasi aloituksen yksittäisen miehen kotitöiden tekemättömyydestä yleistät sen kaikkiin miehiin ja saat pahan mielen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et ole huomannut, niin siinä tapauksessa seuraahan näitä keskusteluja pikkasen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut palstalla tarpeeksi kauaa. Lassukka, kaljamahainen, epäsosiaalinen, peruskoulun luuseri poika joka et yhtään sytytä naista samoin kuin turkkilainen, väkivaltainen olet kännissä ja kännissä olet jatkuvasti, selvinpäinkin raiskaat päivittäin jos et hakkaa äitiäsi ja vaimoasi.
Niin, siis mitä?:D olen palstaillut monta vuotta ja en ole kertaakaan törmännyt sellaiseen ketjuun, jossa olisi väitetty kaikkia miehiä päivittäin raiskaaviksi, äitejään ja vaimojaan hakkaaviksi känniläisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja palstan naisethan eivät harrasta tätä lainkaan? Ja kun katsoo palsta avauksia, vastausksia ja peukutuksia, niin kyllähän täällä suurin osa on "naisulisijoita". Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin sinulla on ihan sama ulisija-asenne palstan miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua oikeasti huvita, vaan harmittaa.
No kyllä se vähän surullista on että kaikki naiset on pahoja mörköjä :D
Ettet nyt vain sortunut alhaisen älykkyytesi takia yleistämiseen.