Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa palstan miesulisijat :D

Vierailija
24.08.2016 |

Joka ketjussa naiset sitä, naiset tätä, ei ihme kun nainen taas, av-mammat sitä tätä, eikö naiset ees hävetä jne.
Voi että kun jos niihin naisiin suhtautuu kuin demoneihin niin sellaisiksi ne sitten omassa pikku päässä muuttuvatkin. 2010-luvulla luulisi jo jokaisen käsittävän että jokainen henkilö on yksilö. Typerät yleistykset kertovat henkilön alhaisesta älykkyydestä. Toivottavasti miesulisijat eksyisivät lukemaan tämän. Toivon teille kaikkea hyvää ja positiivista, ennakkoluulotonta asennetta elämään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisulisijat kusevat ihan samalla tavalla omiin muroihinsa. Palstan miesvihassa ei kuitenkaan ole mielestäsi mitään vikaa?

Olen itse mies enkä ole huomannut palstalla miesvihaa. Niitä miehiä jotka ovat k-päitä toki arvostellaan, mutta niinhän tekee kyllä miehetkin. Jos sinusta usein tuntuu että kalikka kalahtaa juuri sinuun, katso peiliin.

No jos et ole huomannut, niin siinä tapauksessa seuraahan näitä keskusteluja pikkasen tarkemmin.

Miesulisija bongattu :D

Vierailija
22/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä anonyymifoorumeilla taso nyt muutenkaan kovin korkea ole. Joskus pidin suoli24 kaikista heikoimpana, mutta nyt parin kuukauden tutkimisen jälkeen taso on täällä noin samaa. Ehkä jopa heikompi ajoittain.

Olen varma, että lopetan tämän kuukauden sisään. Tää on nähty osaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli otti itseensä.:D Normaalit miehet eivät loukkaantuisi aloituksesta, koska heillä ei ole siihen mitään syytä.

Vierailija
24/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttamisen eri muotoja, niitä nalkuttajalla riittää!

Vierailija
25/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Ei täällä anonyymifoorumeilla taso nyt muutenkaan kovin korkea ole. Joskus pidin suoli24 kaikista heikoimpana, mutta nyt parin kuukauden tutkimisen jälkeen taso on täällä noin samaa. Ehkä jopa heikompi ajoittain.

Olen varma, että lopetan tämän kuukauden sisään. Tää on nähty.

Täälätä lähtee kaikki täysjärkiset, kun tajuaa minkä tasoisten ihmisten kanssa on keskustelemassa.

Vierailija
26/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon naiset syyttää miehiä öbaut kaikesta. Siinäpä syyttäköön, yksi kerrallaan saa täyden huomion. Vaikka naiset osaa olla vaikeita niin täytyy myöntää että tykkään naisista. Jos ei muuten niin kikkeli mokoma vetää naisten seuraan. Se on mokoma sellainen vehje ettei siihen järkipuhe tepsi. Äänettömästi mutta miehen viemällä voimalla saa tahtonsa läpi.

Onneksi mokoma vaikuttaa naisiinkin. Melkein kaikki kokeilleet ovat tahtoneet uudestaan.

Vierailija
27/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5 trollipistett tällä kertaa. oli onneksi laitettu pientä twistiä omaan nilkkaan ampumisen esittämisellä

Valitettavasti otsikossa oleva sana "huvittaa" on niin selvä trollauksen merkki jo ilman sitä trollaajan nimeävää ulinasta aukeamista. Itse antaisin 0/5 kun on siis selvä riidanhaasto ja provo kyseessä.

Jatkakaa toki jo ei ole parempaakaan tekemistä.