Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hiton nössyköitä noi miehet tuol suoli24 palvelus on??

Vierailija
24.08.2016 |

Suolesta tosiaan on. Seksihaku mulla, et löytäis uuden ja paremman vakipanon. Miehet laittaa kyllä viestiä mutta kun pitäs nähdä niin eipä vastaa enää viesteihin. Testaavat näköjään markkina-arvoaan siellä et monelleko kelpaisivat seksiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein taas käsitä aloituksen logiikkaa.

Vierailija
2/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha harjoittaa mitään irstautta ja haureutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein taas käsitä aloituksen logiikkaa.

En minäkään ja se selittänee varsin hyvin aloittajan kokemukset :-D

Vierailija
4/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kokosi on sotanorsu, ja miehet älyävät paeta ennen kuin joutuvat jyrätyiksi.

Vierailija
5/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sättimään. Kovimmat panomiehet löydät Kahvilasta.

Vierailija
6/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siellä profiili tarkoituksena löytää uusi vakipano. Verbaalisesti(kin) osaavana olen lähettänyt kymmeniä viestejä, jotka sisältävät muutakin kuin "Hei! mennäänks panee?". Myös omasta profiilista löytyy tietoa. Ja aina muistan kertoa, että olen oikeasti liikkeellä tosissani, ja en jarruttele tai peräänny. Tulos: pari hassua vastausta joissa naiset lähinnä kyselevät kuulumisia...

M39 Helsinki 

Vierailija
7/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oo mikään sotanorsu vaikka pyöreä olenkin en kuitrnkaan ole mikään läski. Ja ei mua houkuta viestit joissa tosiaan kysytään ekans et annatko persettä. Voi kai sitä alkuun kysyy et mitä kuuluu jne. En vain tajua mikä idea siinä on että miehet laittaa viestiä vastaan jos mielenkiintoinen ja päästään asias eteenpäin ja sit ne katoaa. Jotenkin kuvittelin et tuolta nyt sais nopeestinja helposti uuden panon mut vitut sieltä saa mitään.

Vierailija
8/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
9/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oo mikään sotanorsu vaikka pyöreä olenkin en kuitrnkaan ole mikään läski. Ja ei mua houkuta viestit joissa tosiaan kysytään ekans et annatko persettä. Voi kai sitä alkuun kysyy et mitä kuuluu jne. En vain tajua mikä idea siinä on että miehet laittaa viestiä vastaan jos mielenkiintoinen ja päästään asias eteenpäin ja sit ne katoaa. Jotenkin kuvittelin et tuolta nyt sais nopeestinja helposti uuden panon mut vitut sieltä saa mitään.

Annatko persettä?

Vierailija
10/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet ap? M39

Vierailija
11/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet ap? M39

Varsinais-Suomesta

Vierailija
12/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava vaihta viestiä ;) M39

Vierailija
13/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos pistät nickisi niin laitan sinulle viestiä

M

Vierailija
14/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että onko jokin asia sinun käytöksessäsi mikä menee pieleen? Oletko kenties sinä itse ehdottanut tapaamista vai odotatko miesten ehdottavan?

Vierailija
15/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että onko jokin asia sinun käytöksessäsi mikä menee pieleen? Oletko kenties sinä itse ehdottanut tapaamista vai odotatko miesten ehdottavan?

sekä että.

Vierailija
16/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos pistät nickisi niin laitan sinulle viestiä

M

No en mä täällä sitä kerro😂

Vierailija
17/17 |
24.08.2016 |