Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni on kysellyt mistä turvasuihkeita saa

Vierailija
24.08.2016 |

Ja niitähän voi käyttää kaikkia uhkaajia, ihonväristä tai uskonnosta riippumatta, kohtaan.

Tässä vastaus kyselijöille, koska kaikki joissa sitä on kysytty, ovat eskaloituneet ja modet ovat poistaneet ne.

Eli: Kaikki isommat kaupat myy niitä, hinta on 25€ luokkaa. Ne ovat ainakin meidän K-Supermarketissa kassoilla, ja meidän Citymarketeissa samalla osastolla missä usb-tikut, muistikortit ja esim silitysraudat.

Eivät vaadi lupaa, eivätkä tuo syytettä hätävarjelun liioittelusta, koska eivät vahingoita hyökkääjää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen Turvakerroin hälyttää, värjää ja sokaisee.

Vierailija
2/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka on kysellyt? Paitsi nämä rasistit, joilla ne suihkeet varmasti jo plakkarissaan ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuka on kysellyt? Paitsi nämä rasistit, joilla ne suihkeet varmasti jo plakkarissaan ovat.

Kun ei täällä kukaan ole nimellään, niin ei sulle voi vastata tuohon kukaan. Olen rasisti, ja mulla ei vielä ole, mutta hommaan kyllä, myös lapsilleni.

Vierailija
4/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ei tässä ole rasismista kyse. Minulla on työn takia, tosin se järeämpi versio, ja koulutus (poliisilta) ja lupa löytyy. Osa asiakkaista narkkeja, niin vähän pakko. Työskentelen myös aina työparin kanssa. Ei, en ole poliisi tai järkkäri, vaan ihan muulla alalla, silti viranomainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän