Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ahtaasti asuvat 5-henkiset perheet?

Vierailija
03.03.2006 |

Kovasti mietityttää mahduttaisko 3 lapsen kanssa nykyiseen asuntoon, 4 h + k, 95 neliötä, kahdessa tasossa...Nyt tosi hyvä ja näppärä mutta vauvan kera...?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, minkä ikäisiä teillä on, meillä on 88neliötä kahdessa kerroksessa ja viisi pientä lasta, nämä menee, mutta isompaan ollaan muuttamassa. Sitten lapset tarvii enemmän tilaa kun kouluun menevät.

Vierailija
2/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli 80 + 30 (ullakko, kellari) ja meille liian ahdasta (kolme pientä lasta). Paljon kuitenkin myös järjestelykysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva menee teidän huoneessa pitkään.

Vierailija
4/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuntomme koko on n. 80 neliötä, jossa 4h+k. Teemme juuri lisää kaappitilaa. Meillä hankalin paikka on aivan liian pieni kylpyhuone. Emme tosin ole vaihtamassa suurempaan asuntoon, sillä kotimme sijainti on meille mainio.

Vierailija
5/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikille lapsille on oma huone, kun niin pitkälle eletään että niitä tarvitaan. Olkkari voisi olla isompi, muuten ok asunto.

Vierailija
6/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on viisi 83 neliön kerrostalokolmiossa. Mahdutaan vielä kun pienin on vauva. Itse muokkasimme asuntoon lisätilaa rakentamalla aikuisille parvisängyn, samoin perheen esikoistytölle (on jo koulussa).

Asunto kelpaa, kun tekee joka neliöstä tarpeita vastaavan. Hankkii lisähyllyjä ja komeroita tavaroille jne. Ylimääräinen roju myyntiin...

Vierailija
7/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3makkarii, ja 0,2,4v.lapset. mutta lapsien iällä ei kyllä väliä, aiotaan asua tässä ns. loppuikä. mikäli ei esim korot nouse 10% tms.

Vierailija
8/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhanmallisessa rintamiestalossa, jossa neliöitä jotain 72...Lapset 19, 10 ja 8, me vanhemmat nukutaan olohuoneessa.....Vuodesohvassa, joka täytyy sijata joka päivä ja laittaa kokoon.....ja hyvin elämä sujuu.....

Vierailija
9/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 8, 6 ja 5, isompaan ei muuteta, hyväpohjaiseen pienempään ehkä lähivuosina kun mielisimme lähemmäs keskustaa.

Vierailija
10/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

70m2 rivarissa kolmilapsinen perhe. Lapset 9v, 6v ja 3v. En tiedä miten mahtuvat...

Meillä 109m2, (5h+k) tässäkin asunnossa asui ennen kolme kouluikäistä lasta ja vanhemmat.

Kai se on arvoista kiinni, itse tarvitsen hiukan " omaa" tilaa ympärille.

Vierailija
11/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysimme kaikin puolin hyvän omakotitalon, jonka asuinpinta-ala on noin 100 neliöä. tuosta tilasta noin 24 neliöä menee muuhun kuin varsinaiseen asumiseen (tuulikaappi, vessa, pesuhuone, sauna ja kodinhoitohuone). Meillä on tällä hetkellä yksi lapsi, mutta haaveissa on vielä kolme lisää. Kovasti mietityttää, mahtuisimmeko, sillä minä opettajana tarvitsisin kotona työtilaakin.

Onko täällä ketään, jonka kuusihenkinen perhe mahtuu tuonkokoisiin tiloihin? Aiemmat vastaukset tuovat jonkin verran toivoa...

Vierailija
12/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Löysimme kaikin puolin hyvän omakotitalon, jonka asuinpinta-ala on noin 100 neliöä. tuosta tilasta noin 24 neliöä menee muuhun kuin varsinaiseen asumiseen (tuulikaappi, vessa, pesuhuone, sauna ja kodinhoitohuone). Meillä on tällä hetkellä yksi lapsi, mutta haaveissa on vielä kolme lisää. Kovasti mietityttää, mahtuisimmeko, sillä minä opettajana tarvitsisin kotona työtilaakin.

Onko täällä ketään, jonka kuusihenkinen perhe mahtuu tuonkokoisiin tiloihin? Aiemmat vastaukset tuovat jonkin verran toivoa...

Vierailija
13/13 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntona omakotitalo jossa reilut 100neliöö. Vanhimmalla oma huone, muut 4 samassa ja mulla oma huone. Kun sitten joskus 4 ei enää mahdu samaan huoneeseen niin muutan itse olohuoneeseen ja ostan kunnon vuodesohvan...