Mitä tekisit, jos joutuisit käyttämään F-kupin rintsikoita?
itkisitkö?
nauraisitko?
olisitko ylpeä?
olisitko surullinen?
laihduttaisitko?
leikkauttaisitko pienemmäksi?
muuta, mitä?
Kommentit (113)
Käyttäisin löysiä paitoja, jotta kukaan ei huomaisi, että A-kupin rintojani päällystävät F-kupin liivit.
Oli ympärys mikä tahansa, niin en tykkäisi ollenkaan. En ole koskaan halunnut isoja rintoja, kauhistuttaa ja inhottaa ajatuskin. Ei mua muiden tissit hetkauta, mutta ne missään nimessä haluaisi itselleni noin isoja (mun näkökulmasta valtavat, olen C65 - joka ceestä huolimatta on tosi pieni koko - ja nämäkin ovat jo tarpeeksi tiellä!).
Oli jo F-G ja tuli tehtyä rinnanpienennys 23-vuotiaana.
Olivat aivan liian isot loppukroppaan. Mitat kun muuten 170/59. Yksi parhaista päätöksistä ikinä. Edelleen kymmenen vuotta jälkeenpäin ovat terhakat kun mikä, D-kuppi jäi, joten eivät vieläkään pienet ole.
Vituttaa vaan ettei löydy vaatteita, koska xs/s koon paitoja ei tälläsille oikein tehdä. Ja myös vituttaa se, että oikeasti hyvin istuvia rintaliivejä on vaikea löytää.
T. 65J/K
Nyt on kokona noin 65J joten 65F ois oikein kiva muutos pienempään. Sitä pienemmät näyttäiski varmaan oudolta muuhun kroppaan verrattuna.
Kuppikoko olisi yhden suurempi ja en olisi iloinen. Nämä nykyisetkin jo painaa ja hölskyy juostessa jos ei ole täyden tuen urheiluliivejä päällä. Valmisvaatteet ei istu hyvin varsinkin kun rakastan minimaalista pukeutumistyyliä. Jos rinnoista sopiva, niin muualta teltta. Kaula-aukonkin kanssa oltava tarkka. Liian korkeassa kauluksessa näyttää, että tissit roikkuu vaikka olisi kuinka ylös hinattu liiveillä. Liian avoimessa näkyy taas tissivako, joka ei ole omasta mielestäni kovin esteettinen eikä "minun juttu". En ymmärrä miksi jotkut sanoo, että olisipa isot rinnat luonnostaan. Haluaisin itse vaikka C-kupit, niin vaatteet näyttäisi hyvältä päällä. Monta kertaa olen jo leikkaukseen menosta puhunut, mutta se on jäänyt kun en ole raaskinut käyttää lomapäiviä toipumiseen.
NJAMS, ihania rintoja mammoilla (pl. nuo muutamat AA:t)!
Kun sais kerrankin kohtuuhinnalla oikean ritsikkakoon, mutta ei niin ei. Hinnassa ja koossa löytyy, joten kannan ylpeydellä sitä mitä olen ihan itse saanut kasvatettua.
Tai oikeastaan, nehän on kasvanu ihan itekseen, kysymättä multa minkä kokoiset halua.
Vierailija kirjoitti:
Oli jo F-G ja tuli tehtyä rinnanpienennys 23-vuotiaana.
Olivat aivan liian isot loppukroppaan. Mitat kun muuten 170/59. Yksi parhaista päätöksistä ikinä. Edelleen kymmenen vuotta jälkeenpäin ovat terhakat kun mikä, D-kuppi jäi, joten eivät vieläkään pienet ole.
Mitä ympärysmittaa käytät?
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko olisi yhden suurempi ja en olisi iloinen. Nämä nykyisetkin jo painaa ja hölskyy juostessa jos ei ole täyden tuen urheiluliivejä päällä. Valmisvaatteet ei istu hyvin varsinkin kun rakastan minimaalista pukeutumistyyliä. Jos rinnoista sopiva, niin muualta teltta. Kaula-aukonkin kanssa oltava tarkka. Liian korkeassa kauluksessa näyttää, että tissit roikkuu vaikka olisi kuinka ylös hinattu liiveillä. Liian avoimessa näkyy taas tissivako, joka ei ole omasta mielestäni kovin esteettinen eikä "minun juttu". En ymmärrä miksi jotkut sanoo, että olisipa isot rinnat luonnostaan. Haluaisin itse vaikka C-kupit, niin vaatteet näyttäisi hyvältä päällä. Monta kertaa olen jo leikkaukseen menosta puhunut, mutta se on jäänyt kun en ole raaskinut käyttää lomapäiviä toipumiseen.
Minimaalinen pukeutuminen = paljon paljasta pintaa? Noilla tisseillä bueno tyyli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimaalinen pukeutuminen = paljon paljasta pintaa? Noilla tisseillä bueno tyyli!
Oops! Piti olla minimalistista ei minimaalista.
Nykyinen E on omaan silmiin normi tai ennemmin pienehkö, tuskin yksi koko lisää tekisi suurta muutosta. Ympärysmitta 70.
te pienentäneet! millainen kokemus se oli? sattuiko kauankin? millaset arvet jäi? tuliko rinnoista toivotunlaiset? kaduttaako?
Käytän 70H:ta, ja on minusta aika neutraali koko. En edes pidä itseäni valtavan isotissisenä. Mitään selkäkipuja tms mitä sanotaan isoista rinnoista tulevan, ei ole koskaan ollut.
Lapsen saatuani mammaliikkeessä ei ollut niitä oman kokoni J-kupin liivejä, vaan jouduin tyytymään liian pieniin H- ja I-kuppeihin. Arvaapa vaan, miltä F olisi tuntunut siinä tilanteessa, ei varmaan hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun on vaan 25 cm housuissa. Jos joku F-kuppinen kiinnostuu niin kyllä lähtee ja irtoo ;D
Spitaalinen?
Kuulostaa oikein hyvältä, keskikokoiselta. Olisin iloinen. Minulla on nyt 70C rinnat, tosi pienet. Ei nämä mihinkään hölksky ja monilla miehillä on isommat. Ihan ok on nämä nykyisetkin.
Kas kummaa täällä on yhtäkkiä kaikilla ihan valtavat tissit.Älkää nyt valehdelko.Tuolla kun kadulla kulkee niin taitaa yleisin koko olla kuitenkin b tai c.
Vierailija kirjoitti:
NJAMS, ihania rintoja mammoilla (pl. nuo muutamat AA:t)!
Joko tulit?
Olisin ihan iloinen. G70 kun olisi pienentynyt yhdellä kupilla.
Ihan sama. Kyllä näillä elää. Kunhan nyt jo lopettaisivat kasvamisen.