Mitä tekisit, jos joutuisit käyttämään F-kupin rintsikoita?
itkisitkö?
nauraisitko?
olisitko ylpeä?
olisitko surullinen?
laihduttaisitko?
leikkauttaisitko pienemmäksi?
muuta, mitä?
Kommentit (113)
No tällä hetkellä raavin jalkaa ja hörpin ipaa.
Nappaisin pillistä kiinni sitä runkkaria joka yrittää pakottaa minua moiseen ja parin nasevan innin saattelemana sopisimme uusiksi tämän pukukoodistomme.
Iloitsisin rintojeni pienenemisestä. Nyt G-H, ympärys 75
Manailisin, koska olen juuri uusinut rintsikkavarastoni. H-kuppia ei alelaareista löydy.
Olisin iloinen, sillä nyt käytän h-kuppia...
Jos tähän nyt lävähtäisi f -kupin rinnat niin kyllä itkettäisi ja paljon. Nykyiset c kupitkin jo liian isot ja hölskyy urheillessa vaikka kuinka tukevat urheiluliivit hankkisi.
Minä jouduin käyttämään G-kupin liivejä. Pääsin rintojen pienennysleikkaukseen, ja nyt minulla on E-kupin rinnat. Isothan ne ovat yhä mutta kuitenkin sopusuhtaiset muuhun vartaloon nähden.
Rintojen pienennysleikkaus on ollut elämäni parhaita päätöksiä. En ole katunut hetkeäkään.
Ihan vaan istuskelen tässä sohvalla, ei tarvetta suurempaan angstiin tai ylpeilyyn. 75F
Minulla oli ja ei ole enää kun kävin pienennysleikkauksessa 😊
Kyllä kannatti.
Hmm. Nyt ne on 80e, ja hinnaltaan sen kokoiset tavallaan saman. Olen kyllä harkinnut pienentämistä mutta mieheni rakastaa minua tällaisena joten olkoon. Eli luultavasti jos rinnat tästä kasvavat niin olisin sama iloinen itseni kuin nyt.
Olisin ihan iloinen, ympärys on mulla 70 joten ei tuohon F:ään ois ku 1-2 kuppia riippuen valmistajasta.. voisin melkein sanoa et 70F olis aika täydellinen! :) mut rakastan itseäni tällaisenakin kyllä
Mulla on 65F eikä todellakaan isot rinnat, yleensä olen ihan tyytyväinen. Joskus kysyttäessä huijaan vaikka C-kupiksi, kun ottaa niin päähän ihmisten typerät kommentit.
No tässä istun sohvalla ja mietin jaksaisko vielä mennä suihkuun. Pitäisikin muuten käydä ostamassa uudet rintsikat, kiitos muistutuksesta.
Tässä olen. Tykkään rinnoistani. Tuon niitä mielelläni tyrkylle. Jos isot rinnat pienenisivät laihduttamalla, niin pienennysleikkauksia tuskin tehtäis veronmaksajien piikkiin kaupunginsairaaloissa, kuten nykyään.
Rintakudos kun ei laihduttamalla katoa.
T: F-kupin tissit 165cm 48kg
Aww, no siksipä te arvostelette muita niin paljon! Te olette lihavia, av-mammat! No, nytpähän sekin selvis. :D Plösöt.
Hämmentyisin ihan valtavasti. En usko, että tykkäisin, joten varmaan harkitsisin pienentämistä. Normaalikokoni on A.
Olisin todella ihmeissäni miksi joku kuvittelisi minua transuksi ja lykkäisi minulle naisten kledjuja.
Elelen ihan normaalia elämää :D