Mitä tekisit, jos joutuisit käyttämään F-kupin rintsikoita?
itkisitkö?
nauraisitko?
olisitko ylpeä?
olisitko surullinen?
laihduttaisitko?
leikkauttaisitko pienemmäksi?
muuta, mitä?
Kommentit (113)
Olisi hiukan vaikeampi löytää rintaliivejä kuin nykyään (koko 75E), muuten ei varmaan mitään eroa.
Minäkin olen 75F, ja ihan normaalia elämää elän. Ei näitä voi valita.
Olen tyytyväinen sopivan kokoisiin kiinteisiin rintoihini, 70G/75F. Eivät ole isot eivätkä roikkuvat.
Elän ihan normi elämää näitten kanssa. ovat niin kiinteät etten tartte edes rintsikoita kotona. enkä ain kylillekään jaksa laittaa. tiukempi paita riittää. pienemmät ois kivat mut näillä mennään
Olisin iloinen ja nauttisin niskasärkyjen vähenemisestä. Nimim. Nyt 80J.
Laihduttaa en voisi, kun olen jo alipainoinen. Kyl mä ne varmaan leikkauttaisin. Ei sellaista elämää kestä. Onneks on ihanat pikkutissit, niin ei oo jatkuvasti häiritsemässä tossa :D
"F-kuppi" ei ole koko! Miksi tämä ei mene jakeluun?
60F rinta on samankokoinen kuin 75C.
Mitä tekisit jos sulla olisi C-kupin rinnat? Tai 80B? Tai 85A? Hui!
No just.
tuntisin oloni kepeäksi, tällä hetkellä J-kuppi,.. tuskaa
Linkissä kaikki ovat "f-kupin" rintoja. Kuten näkyy aika eri kokoisia ovat
Vierailija kirjoitti:
korjaan, mulla 75 ja J, ja voin samaistua, ei tämä ihan iloa ole. Vielä täytyy etsiä liikkeitä ja kuosit sun muut ei niin hienoja kun muissa mallistoissa :(
Minulla on 75G ja oikein kivat. Ei ole minusta edes isot, ei roiku ja olen usein ilman liivejä. Nätit ja pehmeät, tykkään itse ja mies myös, joten kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korjaan, mulla 75 ja J, ja voin samaistua, ei tämä ihan iloa ole. Vielä täytyy etsiä liikkeitä ja kuosit sun muut ei niin hienoja kun muissa mallistoissa :(
Nettikaupat. Mm täällä on koossasi iso valikoima, kuoseja jos vaikka minkälaisia.
http://www.brastop.com/all-bras-lingerie-swimwear?specs=34gg-bras&order…
Ärsyttäisin miehiä niillä isoilla tisseillä. Että siinä ne pomppis silmien edessä häiritsevästi.
No, jos joku pyssyllä uhaten pakottaisi, niin käyttäisin, mikäs siinä, mutta liian isothan ne olisi, kun oikea kokoni on 70AA.
Olisin tyytyväinen että rinnat on pienentyneet reilusti. T: L
En tiedä kun on vaan 25 cm housuissa. Jos joku F-kuppinen kiinnostuu niin kyllä lähtee ja irtoo ;D
Olen ihan tyytyväinen 85F rintoihini.
Ap, voitko linkata esimerkin, minkälaisiksi kuvittelet F-kupin rinnat/rintaliivit?
Aika varmasti saisin miehen. T. AA-kuppi ikisinkku
varmaan eksyisin/hukkuisin niihin. Omat on nyt suurimmillaan C-kokoa.