Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miksi itkit viimeksi?

Itkut itketty jo?
23.08.2016 |

Itse en edes muista ehkä se oli veljeni kuolema vuosia sitten

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana. Mieheni haukkui minua, kun en olisi jaksanut vetää lakanoita pesun jäljiltä. Ollut monta päivää tosi paha olo ja särkenyt joka paikkaa, varsinkin jalkoja.

Vierailija
2/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten yöllä. Tuli huono omatunto kun olin äksyillyt omille vanhemmilleni. Löin pari litsaria itselleni ja elämä jatkui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt vedä mihinkään veljen kuolemaan vertoja, mutta itkin kun kellarivarastoomme oli murtauduttu ja sieltä varastettu meidän joulukoristeet. Mukana oli minun lapsuudesta asti vaalimia koristeita.. Muistoja. Niin ja olen raskaana, saattaa hormonitkin itkettää.

Vierailija
4/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna katsoin yhtä leffaa ja itkin melkein silmät päästäni.

Vierailija
5/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi. Vuosi sitten surin ystäväni eroa ja olin hänen tukenaan. Viikko sitten sain kuulla, että syy eroon oli oma mieheni, jolla oli suhde tähän ystävään. En edes itke sitä että mieheni teki noin, vaan sitä että kaikki ihmiset ympärilläni tiesivät asiasta, mutta kukaan ei kertonut minulle ja nyt kun sain tietää kukaan ei enää ilkeä olla tekemisissä kanssani. Itken yksinäisyyttä.

Vierailija
6/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolia, rahahuolia ja kauhuskenaarioita tulevaisuudesta. Silmät kostu tänäänkin, mutta kunnolla itkin vissiin perjantaina. Ei jaksa itkee usein ku sit näyttää aina ihan kauheelta :-D Seuraava itku tulee sitten kun soittaa mutsille. 

Vierailija
7/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Tapailemani mies kertoi että haluaa olla vain kavereita.

Vierailija
8/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset puoli vuotta on itkettänyt enemmän ja vähemmän, kun jäin leskeksi, mies kuoli.

Vierailija
9/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun katsoin koskettavaa kissavideoa.

M27

Vierailija
10/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolia, rahahuolia ja kauhuskenaarioita tulevaisuudesta. Silmät kostu tänäänkin, mutta kunnolla itkin vissiin perjantaina. Ei jaksa itkee usein ku sit näyttää aina ihan kauheelta :-D Seuraava itku tulee sitten kun soittaa mutsille. 

Täällä samat murheet

Toi itkeminen on paha juttu kun mulla ainakin silmät on seuraavana aamuna muurautuneet umpeen jos itken illalla. Siis ihan kokonaan! Onko muilla samaa?

Vierailija
11/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin Netflixistä Hatchikoa (mikä lie, se koiraleffa). Puolet silkkaa itkua.

Vierailija
12/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina kun kuuntelin youtubesta musiikkia. Surin Göstan ja Topi sorsakosken kuolemaa. Eilen kun lähimmäinen joutui sairaalaan. Tänään koko lähipiiriin ja itseni kurjuutta. Sairautta, ahdinkoa, irtisanomisia jne.

Vierailija
13/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna katsoin yhtä leffaa ja itkin melkein silmät päästäni.

Mulla sama. Me katottiin kunnon Dinosaurus. 😢 Mikä sulla?

Vierailija
14/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana kun tyhmänä menin lukemaan sähköpostini. Selvisi että en saakaan sellaista tukea kouluun kuin olin kuvitellut. Saattaa olla että joudun keskeyttämään opiskelun:(. Olen aikuisopiskelija, toinen viikko koulua menossa ja olen ollut niin innoissani.

Vierailija
15/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Pettymystä elämäntilanteeseen ja pelkoa siitä jos kukaan ei enää koskaan pidä mua rakastamisen arvoisena.

Vierailija
16/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa: Älkää lukeko sähköpostia perjantaisin, ikävät uutiset pilaavat koko viikonlopun!

Vierailija
17/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina illalla. Lapset riiteli keskenää ja minä huusin ja kaikki huusi. Sitten toinen lapsi meni omaan huoneeseensa itkemään peiton alle. Menin sinne sopimaan riitaa ja halailtiin pitkään ja lapsi kertoi, miten rakastaa minua niiiin hirveästi ja minä tietysti kerroin samaa hänelle. Kyllä siinä silmät kostui ja kyyneleitä vieri.

Vierailija
18/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen muutamaan otteeseen. Toissa on yhta helvettia, vaitoskirjan vasaaminen ottaa pattiin... Rahahuolet kolkutteli myos heti nurkan takana. Nailla yleensa mun itsesaalissa rypeminen alkaa. Joukkoon tummaan liittyy joskus myos v*tutus miehen perhetta kohtaan ja sita, etta he ovat sulkeneet minut kokonaan suvun ulkopuolelle.

Vierailija
19/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mulle on tapahtunut kun en osaa enää itkeä kuin te kaikille noille asioille ( kuten itsekin aiemmin tein)? Huolestuttaa... Ap. Sori oli kommentoitava itsestä väliin....haluan niin kuulla asioita jotka normisti ihmisiä itkettää että ees saisi jonkin kontaktin omiin tunteisiin?

Vierailija
20/61 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri äsken, kun liikutuin nro 17:n vastauksesta. Aiemmin aamulla, kun katsoin Muumien Feenixlintu-jakson (lapsen kanssa).

Eiköhän ne menkat ala ihan just. :D