Löystynyt vatsanahka = hyvästit seksille ja ihmissuhteille
Olen hoikka ja muuten kiinteä, mutta kahden perättäisen raskauden seurauksena vatsan iho on ns. pari numeroa liian löysä ja raskausarpinen. Olen eroamassa miehestäni, mutta hänenkin mielestä vatsani on "oksettavan näköinen" ja este seksille. En tiedä, voinko enää koskaan löytää miesystävää, koska vatsani näyttää niin pahalta. Ei ole ylimääräistä rahaa vatsanpeitteiden leikkaukseen. Mitä teen?
T. Sinkkuna koko loppuelämä?
Kommentit (27)
Mulla sama juttu! Olin tosi hoikassa kunnossa ennen raskauksia ja nahkahan repesi kunnolla :( paljon arpia! Mies on riitojen yhteydessä sanonut, ettei kukaan mies voisi harrastaa seksiä kanssani. Mittani 175/62, treenattu. En haluaisi uskoa miestäni, mutta silti kaivertaa mieltä. Eroamassa ollaan...
Arvaahan miltä näyttää vatsanahka kun 48kg.n tytteli tekee 5 lasta putkeen? 😂
Onneksi ei itseluottamus ollut rakennettuna vatsanseudulle ja vielä löytyy muutakin kuin vatsanahka. Löysä vatsanahka kuuluu asiaan, en onneksi itse tajua edes hävetä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu! Olin tosi hoikassa kunnossa ennen raskauksia ja nahkahan repesi kunnolla :( paljon arpia! Mies on riitojen yhteydessä sanonut, ettei kukaan mies voisi harrastaa seksiä kanssani. Mittani 175/62, treenattu. En haluaisi uskoa miestäni, mutta silti kaivertaa mieltä. Eroamassa ollaan...
Mulla on itse asiassa lähestulkoon samat mitat ja mä olin kans erittäin hoikka ennen raskauksia ja vatsani varsinkin oli tosi kapoinen ja timmi. T. Ap
Mulla ei ole lapsia eikä löystynyttä vatsanahkaa, enkä silti kelpaa kenellekään. Että se siitä.
Mä olen lievästi ylipainoinen huonokropoainen nainen, jolla kolmen raskauden jälkeen löysää vatsanahkaa vaikka kuinka.. Olen kuitenkin hyväkuntoinen ja liikun paljon. Seksi oli hyvää avioliitossakin, mutta erosimme muista syistä pari vuotta sitten. Sen jälkeen oli oikea lemmennautintojen puoli vuotta, toinen toistaan parempia panoja ikähaarukassa 24-44v.. Vakkareita ja yhden illan juttuja, ei yhtään huonoa. Ja kun on seksistä kiinnostunut itsekin niin ei vatsa haittaa, kyllä siinä elämänsä kyydit sai yksi jos toinenkin. ;)
Sitten yllättäen löytyi rakkaus lähempää kuin arvasinkaan ja nyt ollaan kohta 1,5v seurusteltu. Loistavaa seksiä edelleen monta kertaa viikossa, ei asuta yhdessä. Jos ollaan kahdestaan ilman lapsia niin monta kertaa päivässä. ;) Ei paljon läskit häiritse, vaikka mieheni itse on urheilullinen ja timmi, liikkuu paljon työssään ja valmentaa nuoria kun on ex-kilpaurheilija.
mun mies sano muutaman kuukauden tapailun jälkeen, et luuli että olen täynnä raskausarpia:) yhen olin synnyttäny n. 10 vuotta sitten. en ole lihaksikas, mutta olen pieni ja laiha.
Hanki vähän täytettä masuun. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin pömppömasu. Ihokin silenee.