Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löystynyt vatsanahka = hyvästit seksille ja ihmissuhteille

Vierailija
23.08.2016 |

Olen hoikka ja muuten kiinteä, mutta kahden perättäisen raskauden seurauksena vatsan iho on ns. pari numeroa liian löysä ja raskausarpinen. Olen eroamassa miehestäni, mutta hänenkin mielestä vatsani on "oksettavan näköinen" ja este seksille. En tiedä, voinko enää koskaan löytää miesystävää, koska vatsani näyttää niin pahalta. Ei ole ylimääräistä rahaa vatsanpeitteiden leikkaukseen. Mitä teen?

T. Sinkkuna koko loppuelämä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää 😃

Vierailija
2/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ajatukseni tällä hetkellä on, että ehkäpä ihan hyvä, että eroat miehestäsi. 

Ehkei kannata muutenkaan perustaa koko minäkäsitystään tulevan _eksäsi_ mielipiteiden varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Toivottavasti lapsesi ja kissat pitää sulle seuraa koko sun lopun elämää.

Vierailija
4/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on nyt mulle vähän tuntematon, mutta uskoisin, että tämän tulevan ex miehen kommenttien mukaan vatsanahkaa ei kannata arvioida.

Vierailija
5/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää löytää se itsetuntosi ja tajuta että nainen ei ole vatsanahkansa vikojen summa.

Vierailija
6/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa sisään, rinta ulos ja nokka pystyyn.

Vierailija
7/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet, millaiset ovat vatsanahat ja värkit ennen muinoin olleet, about kymmenen (ja jopa muutaman enemmänkin) raskauden jälkeen? Kiinteytystä peltotöistä, muuripatapyykiltä, leivonnasta ja maton kutomisesta jne.  ja seksiäkin sen verran, että joka vuosi on menty saunaan synnyttämään. Ennen oli miehet rautaa, ja laivat oli puuta hii o hoi...

Vierailija
8/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä mies. Onneksi on vahinko lähdössä kiertämään...

Vierailija
9/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, raskaus pilaa vatsanahan niin ettei sen jälkeen voi enää harrastaa seksiä. Tästä syystä kukaan ei saa ikinä enempää kuin yhden lapsen, ellei kyse ole monikkoraskaudesta. Ehkäisyäkään ei tarvita, kun oksennusrefleksi iskee ihon vähän vilahtaessa. Synnyttäneillä naisilla ei myöskään ole kuin etätyöpaikkoja, eikä lainkaan sosiaalista elämää.

Kyllä sinun kannattaa nyt muuttaa korpeen pieneen mökkiin asumaan ja säästää muu maailma kaamealta mahaltasi.

Vierailija
10/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä vatsanahallasi ihmissuhteita solmi? Tai edes parisuhdetta. Kehitä ihastuttava luonne, niin se mies vielä suostuu maksamaan sun nahankiristyksen.

Vierailija
11/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulet, millaiset ovat vatsanahat ja värkit ennen muinoin olleet, about kymmenen (ja jopa muutaman enemmänkin) raskauden jälkeen? Kiinteytystä peltotöistä, muuripatapyykiltä, leivonnasta ja maton kutomisesta jne.  ja seksiäkin sen verran, että joka vuosi on menty saunaan synnyttämään. Ennen oli miehet rautaa, ja laivat oli puuta hii o hoi...

Sain laskeuman jo tämän kommentin lukemisesta

Vierailija
12/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja muuten kiinteä, mutta kahden perättäisen raskauden seurauksena vatsan iho on ns. pari numeroa liian löysä ja raskausarpinen. Olen eroamassa miehestäni, mutta hänenkin mielestä vatsani on "oksettavan näköinen" ja este seksille. En tiedä, voinko enää koskaan löytää miesystävää, koska vatsani näyttää niin pahalta. Ei ole ylimääräistä rahaa vatsanpeitteiden leikkaukseen. Mitä teen?

T. Sinkkuna koko loppuelämä?

Sain 1. raskausarvet jo alle 2-kymppisenä, ja painokin on vaihdellut. Eikä se ole vaikuttanut privaattielämääni millään tavalla.

Tosin olin timmi, liiankin laiha, kun tapasin nykyisen mieheni. Hän taas oli hiukan tanakka. Eikä taaskaan asialla ollut mitään väliä.

Vuodet on lisänneet kerroksia kumpaankin, mutta 18 vuoden jälkeen suhteessa on tärkeämpiäkin asioita.

Ex-miehesi on erotuskassa kierivä tollo. Älä sitä usko.

Vierailija
13/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi". Helmiä ilmeisesti saatavilla taas sinkkumarkkinoilla. :D 

(Anteeksi nyt vain!)

Vierailija
14/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onnittelu etukäteen seuraavalle kiertopalkinnon vastaanottajalle.

Vierailija
15/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. Minulla on todella pahat raskausarvet ja maha roikkuu rumasti muuten suht hoikassa vartalossa, eivätkä rinnatkaan kiinteimmät ole. Hyvin on kuitenkin kelvannut. Pitää olla todella lapsellinen nulikka mieheksi sinulla.

Vierailija
16/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain laskeuman jo tämän kommentin lukemisesta

Olen pahoillani ;D   

Tarkoitukseni oli takoa järkeä ap:n päähän :)

Vierailija
17/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahaasiko se muna tungetaan? Pidä paita päällä seksin aikana, jos noin ahdistaa. Riittää, kun ottaa housut pois :D

Vierailija
18/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaksi persehedelmää on suurempi miinus, mitä löysä vatsanahka...

Vierailija
19/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan alkoi kettuilla ja pilkata mua sekä teki teatraalisia kasvonilmeitä, jos vatsani edes hieman vilahti. :( Olen tosiaan kuntoillut ja kuorinut sekä voidellut vatsan ihoa ja vatsa on palautunut huimasti synnytystä seuranneiden kuukausien tilanteesta, mutta on se mun mahani vieläkin löysä ja tosiaan tulevan (lähes nelilymppisen) ex-aviopuolisoni mielestä "oksettava" ja nolo. :( t. Ap

Vierailija
20/27 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös roikkuva vatsanahka ja ei se koskaan siitä muuksi muutu ilman kirurgin veistä. Juuri äsken ennen saunaan menoa katsoin itseäni hieman hämärässä kokovartalopeilistä ja näytin pirun hyvältä! Jos laitan vielä hieman navan alle ulottuvat pikkuhousut jalkaan, niin näytän vielä paremmalta. Ehkä täysin valoisassa löllykkä ei niin komea olisi, mutta jos se jotakin häiritsee, niin hän saa mennäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan