Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppisenä kuuluu kerätä kokemuksia, harrastaa irtosuhteita ja juhlia.

Vierailija
23.08.2016 |

Siinä vain hukkaa nuoruutensa, jos ryhtyy aloilleen asettumaan ja lapsia tekemään. Ei hyvä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eläkää, kokekaa ja nauttikaa. Oli se sitten lojuumista toisten kanssa, perhe-elämää, maailman näkemistä, telkkarisarjoja, kirjoja, pelejä, liikuntaa jne.

Hyvä olisi, jos kukin osaisi nauttia ja oppisi nauttimaan. Meistä kukin saa elää elämänsä omalla tavallaan.

Vierailija
22/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vain juhlin ja harrastan irtosuhteita (ja parikymppinen mieheni myös), niin mun mies jättää mut ja lapset huostaanotetaan. Onko se sitten hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ohje on tyhmille. Minä nappasin ekan jonka sain ja edelleen olen naimisissa vuodesta 1989. Ei kaduta tippaakaan, kun vertaa kavereihin, jotka kierrättää pahimmillaan 3-4 naista per viikko. Heidän elämänsä on juuretonta ja jollain tavoin yksinäistä.

Vierailija
24/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juhlin 19-22v asti, en harrastanut irtosuhteita. Sitten tapasin tulevan puolisoni joten siihen se biletys jäi :)

N25

Vierailija
25/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mieltä.. Parempi harrastaa silloin kuin avioliiton aikana pettää puolisoa.

Kai se niin on parempi?

Tai En enää tiedä...koska niiiin moni pettää. Kumma maailma.

Toisaalta monet irtosuhteet vähän vahingoita...etenkin, jos on kännikalana. Toisaalta se on sellaista menoa vaan. Ittellä oli ainakin.

Vierailija
26/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen epäsosiaalisena ihmisenä vain seisoisin juhlissa yksin, selvinpäin, toivoen olevani kotona rauhassa.

Irtosuhteisiin taas en pysty lainkaan, mutta en kuitenkaan tuomitse niitä jotka tällaista harrastavat. Minusta seksi vaatii erityistä kemiaa (sellaista ei voi olla jokaisen vastaantulijan kanssa), tunnetta ja luottamusta, eli käytännössä parisuhteen. Olen hyvin intohimoinen ihminen, mutta en tajua miten voisin tuntea minkäänlaista vetoa ihmiseen, joka ei tunne minua kohtaan mitään, eikä halua kanssani muuta kuin seksiä.

Kokemuksia sitten löytyykin enemmän kuin keskiverto parikymppisellä. Onhan tässä asuttu ulkomailla, reissattu, ja perhe - sekin on kokemus, eikä ne siihen lopu että "asettuu aloilleen". Päinvastoin, en ole koskaan tuntenut itseäni näin eläväksi.

Vierailija
27/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kaikkea tuota. Juhlinta, matkustelin, harrastin irtosuhteita.. Ja olen iloinen siitä että tein 😀

Nyt olen nelikymppinen pienten lasten äiti ja nautin lapsiperhe-elämästä.

Jollekin toiselle sopii ehkä toisenlainen elämä paremmin. Jokainen päättäköön itse mitä elämältään haluaa.

Vierailija
28/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein kaikkea tuota. Juhlinta, matkustelin, harrastin irtosuhteita.. Ja olen iloinen siitä että tein 😀

Nyt olen nelikymppinen pienten lasten äiti ja nautin lapsiperhe-elämästä.

Jollekin toiselle sopii ehkä toisenlainen elämä paremmin. Jokainen päättäköön itse mitä elämältään haluaa.

Samoin!!! Eikä oo nyt tarvinnut lähteä pettämisteissuille, kun on aikanaan sitä mulkkua nähny ja saanu ihan riittämiin😍

Eikä baariin myöskään oo kytöä, kerran kesässä terassille.

Vierailija
29/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kokeneet henkilöt on ihan rupsahtaneita jo 30-vuotiaina kun ovat vetäneet alkoa ja röökiä niin paljon. Joten ei kiitos.

Elämää voi kokea myös ilman röökiä ja alkoa.

Itse olen aina ollut kohtuukäyttäjä enkä ole koskaan tupakoinut. Silti olen viettänyt varsin villin nuoruuden.

Vierailija
30/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä biletin ja harrastin irtosuhteita vielä kolmikymppisenäkin.

Kyllä se kannattaa, eihän muuten voi tietää, millaisesta miehestä pitää, ellei ole vertaillut. Suosittelen naisia vähän rentoutumaan ja ajattelemaan, ettei kaiken tarvitse olla niin vakavaa ja johtaa elinikäiseen suhteeseen.

Ajattelin neuvoa tämän viisauden siskon tytöillekin, kun tulevat parikymppisiksi. Itselläni on poika, jota ei varmaan tarvitse erikseen kehottaa.

N45

Vierailija
31/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen epäsosiaalisena ihmisenä vain seisoisin juhlissa yksin, selvinpäin, toivoen olevani kotona rauhassa.

Irtosuhteisiin taas en pysty lainkaan, mutta en kuitenkaan tuomitse niitä jotka tällaista harrastavat. Minusta seksi vaatii erityistä kemiaa (sellaista ei voi olla jokaisen vastaantulijan kanssa), tunnetta ja luottamusta, eli käytännössä parisuhteen. Olen hyvin intohimoinen ihminen, mutta en tajua miten voisin tuntea minkäänlaista vetoa ihmiseen, joka ei tunne minua kohtaan mitään, eikä halua kanssani muuta kuin seksiä.

Kokemuksia sitten löytyykin enemmän kuin keskiverto parikymppisellä. Onhan tässä asuttu ulkomailla, reissattu, ja perhe - sekin on kokemus, eikä ne siihen lopu että "asettuu aloilleen". Päinvastoin, en ole koskaan tuntenut itseäni näin eläväksi.

Minä tykkään eniten seksistä, jossa osapuolilla on kemiaa keskenään, mutta pystyn periaatteessa kiihottumaan kenen tahansa kanssa, joka ei ole epämiellyttävä mielestäni.

Vierailija
32/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen harhaluulo on että nuoruus menee hukkaan jos ei halua elää sitä ns villisti. Minusta on huolestuttavaa että joku ulkopuolinen kannustaa toista holtittomuuteen, varsinkin niin herkän asian kuin seksin suhteen. Sama kuin kannustaisi toista huoraamaan, koska kerranhan sitä ollaan nuoria. Totuus on se että riski mielen särkymiselle on suuri, kuin myös sukupuolitaudit ja vahinkoraskaudet, ja jopa väkivalta. Kun vuodet vierii, ei ne nuoruuden kännipäiset pikapanot tuntemattoman kanssa baarin vessassa vaikutakaan enää niin hyvältä idealta tai sellaiselta muistolta josta voisi olla ylpeä.

Pysykää ehjinä ja terveinä. Älkää harrastako seksiä vain koska joku muu tahtoo tai teille on kerrottu että niin vain kuuluu tehdä. Kuunnelkaa omaa järkeä ja tunteita.

Vierailija
33/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa mieltä.. Parempi harrastaa silloin kuin avioliiton aikana pettää puolisoa.

Kai se niin on parempi?

Tai En enää tiedä...koska niiiin moni pettää. Kumma maailma.

Toisaalta monet irtosuhteet vähän vahingoita...etenkin, jos on kännikalana. Toisaalta se on sellaista menoa vaan. Ittellä oli ainakin.

Jos on pakottava tarve nussia niin montaa ihmistä kuin mahdollista,niin kyllä,parempi ennen avioliittoa kuin sen jälkeen.Kaikilla sellaista ei kuitenkaan ole.Itselläni ne harvat irtosuhteet,joita on ollut,ovat olleet harkintakyvyn pettämisen tulos,ei ole jäänyt mitään käteen.Nautin seksistä enemmän sellaisen ihmisen kanssa,jonka tunnen ja josta välitän,joten tuskimpa tulisi pakottavaa tarvetta pettää vaikka kännipanot olisivat jääneet väliin.

Ihmisten ei pitäisi tehdä yleistyksiä tyyliin "Minä ajattelen näin,joten tämä on pätevä elämänohje kaikille maailman ihmisille,vaikka he ovatkin kaikki erilaisia."

Vierailija
34/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kokeneet henkilöt on ihan rupsahtaneita jo 30-vuotiaina kun ovat vetäneet alkoa ja röökiä niin paljon. Joten ei kiitos.

Ei välttämättä. Omassa tuttavapiirissäni nuorena perheen perustaneet ovat nelikymppisinä jo tosi vanhan oloisia. Kun taas ne, joilla vielä pieniä lapsia, ovat paljon nuorekkaampia. Mutta en tässä nyt yleistä kuitenkaan.

Vierailija
35/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sit herpes ja muuta

Vierailija
36/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä meneekin sitten katuessa ja itsemurhaa miettiessä.

Vierailija
37/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu tuli raskaaksi yhdenillanjutusta ja kasvatti lapsensa yksinhuoltajana. Lapsi on jo yli 30 v.

Vielä yli 50-vuotiaanakin tuttu on jumittunut kiinni "hauskanpitoon",  joka tarkoittaa hänen mielestään "baareja ja hyvän näköisiä miehiä". En voi millään samaistua hänen arvomaailmaansa! Eikä hänellä edes ole ollut laadukkaita miehiä! On ylimeikattu, lihava, köyhä ja kouluttamaton, vaikka olisi voinut vähän säästämällä päästä pidemmälle. Kulutusluottoja ottaa aina kun saa ja sitten kärsii maksaen takaisin karmaisevia korkoja. Omistusasuntoakana ei ole kyennyt itselleen  järjestämään. Eläkkeellä ei tervettä päivää tule näkemään elämäntapojensa vuoksi. Syö liikaa, jos ei juo ja röökikin maksaa sekä sairastuttaa. Ei liiku.

Vierailija
38/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee sit herpes ja muuta

Kondomi suojaa herpekseltä ja muulta,mutta en muuten ymmärrä mikä niissä irtosuhteissa on niiiin ihmeellistä,että niitä pitäisi kaikkien harrastaa,ettei kaduta.Ehkä joku "eläkää villiä nuoruutta!"-tyyppi osaisi valaista asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi