Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppisenä kuuluu kerätä kokemuksia, harrastaa irtosuhteita ja juhlia.

Vierailija
23.08.2016 |

Siinä vain hukkaa nuoruutensa, jos ryhtyy aloilleen asettumaan ja lapsia tekemään. Ei hyvä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä yritän naisille sanoa, mutta ei ne silti lähde mun mukaan

Vierailija
2/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän kuuluu tehdä sitä mikä tekee onnelliseksi ja mistä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä allekirjoita noita irtosuhteita.

Vierailija
4/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksujen ei tarvitse kokea kaikkea kantapäänkautta. Irtosuhteet ja juhliminen ei vie elämää yhtään eteenpäin.

Voin 30 vuotiaanakin pitää hauskaa ja juhlia mikäli haluan.

Vierailija
5/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain juhliminen ja irtosuhteet lasketaan "kokemuksen hankkimiseksi"?

Lastenhommaamisesta olen samaa mieltä: jos on itse vielä teini tai vasta teini-iästä päässyt, on vähän turhan nuori vanhemmaksi.

Vierailija
6/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti parin vuoden "kokemusten kerääminen" ja juhliminen joskus 18-20-vuotiaana, sitten alkoi kyllästyttää. Nyt olen seurustellut avomieheni kanssa yli viisi vuotta enkä koe, että olisin menettänyt nuoruuttani, vaikka monien mielestä ei "kuulu" asettua niin nuorena. Olen aika introvertti ja onnellisempi tasaisessa suhteessa kuin jatkuvasti baareja kierrellessä tms. Sitä paitsi voin lähteä juhlimaan kavereiden kanssa milloin haluan, ei seurusteleminen sitä estä. Irtosuhteita ei ole yhtään ikävä.

Vierailija
7/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita en ole ikinä harrastanut, mutta on tullut juhlittua. Varmasti oli itseni kannalta ihan hyvä, etten alkanut äidiksi 20-vuotiaana, mutta vielä parempi se oli lasteni kannalta.

Vierailija
8/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei tykkää irtosuhteista, biletyksestä ja perse olalla hyppimisestä?

Vierailija
9/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus ei haittaa, mut mua ei kiinnostanu mitkää irtosuhteet saati bilettäminen

Vierailija
10/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla kyllä totta. Tulin raskaaksi 2-kymppisenä ja vieläkin janoan noita kokemuksia, kun yh:na olen ollut tosi paljon kotona. Mietin, kuinka elämäni olisi muotoutunut, jos en olisi saanut lasta. Olisinko kyllästynyt bilettämiseen ja halunnut vakiintua kolmekymmentä kohden? Toisaalta olen aika sohvaperuna, joten lapsi on sopiva tekosyy jättää festarit väliin...enpä ole ainakaan pilannut itseäni ryyppäämisellä ja huonolla seksillä.

Vierailija
11/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytväinen kun olen asettunut aloilleni suht nuorena, eli 21 vuotiaana. Elämäni on oikein mallillaan, mutta se minua joskus vaivaa, etten ole harrastanut seksiä muutakun vaimoni kanssa. Olen ihan komea vaikka itse sanonkin ja ennen seurustelua (ja varmaan nytkin) vientiä olisi ollut, mutta pienen penikseni takia kieltäydyin aina tilaisuuksista, muuten tuli kyllä ns. Nuoruutta elettyä. No nyt vanhempana olen sinut itseni kanssa ja tajuan itsekin, ettei penikseni mikään pieni ole 16 cm... Haluan elää nykyisen kanssa loppuelämäni ja pettämään en ala... Voi vittu kun olin aikanaan tyhmä! M29

Vierailija
12/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt mainitsemistasi asioista. Pidän rauhallisesta elämästä.

N22

Vierailija
13/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kokeneet henkilöt on ihan rupsahtaneita jo 30-vuotiaina kun ovat vetäneet alkoa ja röökiä niin paljon. Joten ei kiitos.

Vierailija
14/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että joko  juhlii tai sitten lisääntyy? Kuinka mustavalkoisesti voi ihminen ajatella? Parikymppisenä minä opiskelin ja olin töissä  ulkomailla. En juhlinut, harrastanut irtosuhteita enkä  lisääntynyt alle 25-vuotiaana.

Ihmeen rajoittuneita ihmisten ajatukset parikymppisten elämästä. Vaikka ite ap ois moista harrastanut ei se tarkoita että kaikki  tekevät niin.

Vierailija
15/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä, että kerroit nyt meille kaikille, kuinka ihmisten kuuluu elää elämäänsä!

Vierailija
16/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nyt juhlinut ja harrastanut irtosuhteita. Ainut mitä jää viikonlopun jälkeen käteen on paha olo, väsymys, morkkis omista teoista ja särkynyt sydän. En vaan pysty sietämään ajatusta että oon ollut niille miehille vaan yhden illan juttu, eikä musta sitten löytynytkään mitään kiinnostavaa. Ei sovi mulle. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin, joille hauskanpito olisi muutakin kun jatkuvaa juhlimista, ja jonkun kivan ja kiinnostavan pojan, jonka kanssa oikeasti viettää aikaa.. T. 22v

Vierailija
17/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kokeneet henkilöt on ihan rupsahtaneita jo 30-vuotiaina kun ovat vetäneet alkoa ja röökiä niin paljon. Joten ei kiitos.

nro 11 m29, jotenkin vaikea kuvitella, että itse olisin rupsahtanut jos olisin muutaman kerran ottanut housut pois jalastani näiden tyttöjen kanssa..

Muistuipa tässä mieleeni yksikin kerta kun kaksi tuolloin 20 vee ikäistäni naista soitteli minulle yksi ilta ja puhelivat hyvin flrittaavaan sävyyn, että tuu meille viihdyttään meitä kun meillä on niin tylsää, vihjailivat vähän seksistäkin.. Jos olisin tuolloin ollut mies ja ollut itse aktiivinen, niin luulempa, että ilta olisi päättynyt kimppaan näiden kahden erittäin kuuman blondin kanssa... Ehkä hieman ottaa päähän näin jälkikäteen...

Vierailija
18/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/38 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, irtosuhteet ei voisi vähempää kiinnostaa eikä alkoholin kittaaminen tai baarit täynnä kännisiä vonkaavia juoppolalleja. Joten pidä tunkkis : D

20/38 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei tykkää irtosuhteista, biletyksestä ja perse olalla hyppimisestä?

Sitten on enemmistön silmissä friikki.Jo yläasteella kaverit nauroivat kun muut vertaili vapun örvellyskokemuksia ja minä kerroin viettäneeni vapun lukemalla kokeisiin.

19-vuotiaana koin jonkinlaisen pakkobiletyskauden erottuani ensimmäisestä poikaystävästäni,enpä voi sanoa että olisi ollut kummoisia kokemuksia baari-illat irtosuhteineen.

Korjaisin ap:n neuvoa niin,että noita kokemuksien keräämistä kannattaa harrastaa jos sellaisesta elämäntyylistä  nauttii.Ei pelkästään siksi,että "vanhempana kaduttaa jos en nyt biletä/nussi/koe kaikkea mahdollista."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän