Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen yläasteen luokkasi nössö on nyt aikuisena?

Vierailija
23.08.2016 |

Kaikkien luokalla oli yksi joka ei uskaltanut pelata verikolikkoa ja pyysi opettajaa hitsaamaan puolestaan ... Mitä tuntemistanne nössöistä on tullut aikuisena?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta on aikaa, mutta hintelästä pojasta oli tullut aikamoinen lihaskimppu. Ainakin aiemmin liikkui jossain skiniporukoissa, nykytilanteesta en tiedä

Vierailija
2/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murskaa kalloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisin olla minä, joten en kerro :)

(Tai kaipa se kertoo riittävästi että olen vauva-palstalla)

Vierailija
4/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallispoliitikko, pidetty, maatalousyrittäjä. Minä olin tytöistä se nössö, olen suunnittelutoimistossa insinöörin hommissa. En edelleenkään pidä väkivallasta, rikoksista, riehumisesta, öykkäröinnistä tai juopottelusta. 

Vierailija
5/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä. Nössö edelleen. Ihan fiksu ja kouluttautunut, mutta en usko itseeni ja olen suht masentunut :( On mulla kuitenkin omat persoonalliset kiinnostuksenkohteeni kuten oli silloinkin.

Vierailija
6/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikolikko?

Vierailija
7/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ainoastakaan yläasteen luokkakaverista, mitä heistä tuli.

Vierailija
8/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin varmaan minä koska olin erilainen. Erilainen ole yhä, muttei se rajoita sosiaalisesti.

Vierailija
9/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokan nössö tyttö on nykyisin töissä Wall Streetillä. En olisi ikimaailmassa uskonut, niin kuin ei varmaan kukaan mukaan. 

Vierailija
10/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui jonkin aikaa vankilassa lapsiin sekaantumisesta.

Vierailija
11/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se luokan nössö. Olin varmaan just se ihan helvetin nolo tyyppi jolle on mukava naureskella näin vuosia jälkeenpäinkin. Olen edelleen introvertti ja viihdyn omissa oloissani, en ole mikään sosiaalinen perhonen vieläkään. Mutta mulla on avomies, muutama hyvä ystävä, harrastuksia, työskentelen luovalla alalla, tykkään työstäni ja mulla menee hyvin. En ole juurikaan kärsinyt "nössöydestäni" kouluaikojen jälkeen.

Vierailija
12/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä Yhdysvalloissa jättimäisessä lääkefirmassa, naimisissa Miss Universumilta näyttävän pitkäsäären kanssa, 3 lasta ja palkka jotain tähtitieteellistä. Justiinsa hänestä oli juttu paikallisessa pikkulehdessä kun oli rakentanut hulppean huvilalinnan lapsuudenmaisemiinsa.

Että semmoinen tapaus.

Vierailija
13/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö oon vieläkin ja syrjäytynyt luuseri. En kuitenkaan tappanut itseäni.

Vierailija
14/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ainoastakaan yläasteen luokkakaverista, mitä heistä tuli.

Hmmm.. Minä tapaan paria ala-asteen aikaista kavera kerran pari vuodessa, vaikka asumme eri puolilla Suomea. Ala-asteen luokkakavereista tiedän noin joka toisen ammatin.

Vierailija
15/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku it-nörtti

Vierailija
16/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä Yhdysvalloissa jättimäisessä lääkefirmassa, naimisissa Miss Universumilta näyttävän pitkäsäären kanssa, 3 lasta ja palkka jotain tähtitieteellistä. Justiinsa hänestä oli juttu paikallisessa pikkulehdessä kun oli rakentanut hulppean huvilalinnan lapsuudenmaisemiinsa.

Että semmoinen tapaus.

ja tän nössön kiusaajat ovat peräkammarinpoikina mammojensa huostassa edelleen kun ei niistä ole mitään tullut eikä koskaan tulekaan

Vierailija
17/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija ja itsensäpaljastaja. Perheenisä.

Vierailija
18/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nössö. Musta tuli ihan tavis keskivertokansalainen, terveydenhoitaja olen, aviomies on, pari lasta on, farmariauto, asunto rivarissa, paljon ystäviä, harrastan erilaisia liikuntamuotoja ja käsitöitä, kaikki hyvin.

Vierailija
19/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän löysi nuorena naisen, teki kaksi lasta ja nyt on ilmeisesti työtön viikonloppuisä. Vaikuttaa fb-päivitysten perusteella yksinäiseltä.

Vierailija
20/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri (en halua sanoa, onko nykyinen vai entinen). Koulussa oli tosi ujo ja sulkeutunut.